IAB Romania
, asociatia industriei romanesti de publicitate pe Internet, va lansa o serie de intalniri cu reprezentanti ai agentiilor de publicitate, furnizorilor de media, regiilor de publicitate online, furnizoriilor de tehnologii, consultantilor si ai agentiilor interactive, pentru a dezbate cele mai importante subiecte ale industriei de publicitate online.
Intalnirile, care se vor numi “Dialogurile IAB”, vor avea loc in fiecare luna si vor pune in lumina discutiei cate un subiect important pentru industrie.
Prima intalnire va avea loc in data de 4 februarie, cand se va analiza problema cercetarii pe si despre Internetul local, pe baza proiectelor initiate de IAB Romania.
“Printre proiectele despre care se va discuta joi amintim: studiul ROADS, realizat de IAB Romania si PricewaterhouseCoopers Romania, barometrul industriei, un studiu IAB privind perspectiva clientilor si agentiilor fata de cele mai mari probleme ale mediului online, precum si un nou studiu, MCDC (“Marketers & Consumers, Digital & Connected”), achizitionat de IAB Romania prin intermediul IAB Europe”, au spus reprezentantii asociatiei.
Asociatia IAB Romania a fost creata in anul 2006 si reuneste agentii de publicitate si publisheri autohtoni. Asociatia are ca scop protejarea si promovarea intereselor si investitiilor realizate pe piata de publicitate online din Romania, precm si elaborarea de standarde ale industriei.

Citeste articolul pe: Money.ro

IAB Romania cheama reprezentantii industriei de publicitate la dezbateri

IAB Romania
, asociatia industriei romanesti de publicitate pe Internet, va lansa o serie de intalniri cu reprezentanti ai agentiilor de publicitate, furnizorilor de media, regiilor de publicitate online, furnizoriilor de tehnologii, consultantilor si ai agentiilor interactive, pentru a dezbate cele mai importante subiecte ale industriei de publicitate online.
Intalnirile, care se vor numi “Dialogurile IAB”, vor avea loc in fiecare luna si vor pune in lumina discutiei cate un subiect important pentru industrie.
Prima intalnire va avea loc in data de 4 februarie, cand se va analiza problema cercetarii pe si despre Internetul local, pe baza proiectelor initiate de IAB Romania.
“Printre proiectele despre care se va discuta joi amintim: studiul ROADS, realizat de IAB Romania si PricewaterhouseCoopers Romania, barometrul industriei, un studiu IAB privind perspectiva clientilor si agentiilor fata de cele mai mari probleme ale mediului online, precum si un nou studiu, MCDC (“Marketers & Consumers, Digital & Connected”), achizitionat de IAB Romania prin intermediul IAB Europe”, au spus reprezentantii asociatiei.
Asociatia IAB Romania a fost creata in anul 2006 si reuneste agentii de publicitate si publisheri autohtoni. Asociatia are ca scop protejarea si promovarea intereselor si investitiilor realizate pe piata de publicitate online din Romania, precm si elaborarea de standarde ale industriei.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 63 ori.

Publica un raspuns