Infinit Solutions semneaza campania nationala Anul Honda in zodiacul auto, ce ruleaza incepand cu ianuarie 2010.
„Incepem anul cu o campanie optimista si o oferta pe masura pentru iubitorii Honda. 2010 demareaza in forta, iar asocierea cu astrologia subliniaza pozitivismul de care dam dovada. Anul Honda in zodiacul auto imbina cu succes zona rationala, pragmatica reprezentata prin ofertele disponibile, cu cea emotionala intr-o perioada in care astrologia este foarte in voga”, a declarat Alex Cernatescu, President & CEO Infinit Solutions.
Campania Anul Honda in zodiacul auto are la baza cele mai sigure predictii ale anului in ceea ce priveste achizitionarea noii masini, si, de ce nu, aduce beneficii innoirii parcului auto. Cu declinari pe Internet, Radio, POSM si OOH campania de comunicare se desfasoara in perioada ianuarie – aprilie 2010.
„Dorim sa incepem anul cu o serie de oferte atractive – astfel, plecand de la o pozitionare clar definita am creat un concept incitant, optimist, care sa poata exprima cat mai concret propunerea noastra. De asemenea subliniaza caracterul avangardist al brandului prin includerea in vizualurile campaniei a codurilor QR, ce trimit vizitatorii direct pe pagina de oferte de pe site-ul Honda, printr-o simpla scanare a acestora cu telefonul mobil”, a afirmat Ovidiu Repanovici – Sales&Marketing Director Honda Trading Romania.

Citeste articolul pe: Curierul National

Infinit Solutions lanseaza campania Anul Honda in zodiacul auto

Infinit Solutions semneaza campania nationala Anul Honda in zodiacul auto, ce ruleaza incepand cu ianuarie 2010.
„Incepem anul cu o campanie optimista si o oferta pe masura pentru iubitorii Honda. 2010 demareaza in forta, iar asocierea cu astrologia subliniaza pozitivismul de care dam dovada. Anul Honda in zodiacul auto imbina cu succes zona rationala, pragmatica reprezentata prin ofertele disponibile, cu cea emotionala intr-o perioada in care astrologia este foarte in voga”, a declarat Alex Cernatescu, President & CEO Infinit Solutions.
Campania Anul Honda in zodiacul auto are la baza cele mai sigure predictii ale anului in ceea ce priveste achizitionarea noii masini, si, de ce nu, aduce beneficii innoirii parcului auto. Cu declinari pe Internet, Radio, POSM si OOH campania de comunicare se desfasoara in perioada ianuarie – aprilie 2010.
„Dorim sa incepem anul cu o serie de oferte atractive – astfel, plecand de la o pozitionare clar definita am creat un concept incitant, optimist, care sa poata exprima cat mai concret propunerea noastra. De asemenea subliniaza caracterul avangardist al brandului prin includerea in vizualurile campaniei a codurilor QR, ce trimit vizitatorii direct pe pagina de oferte de pe site-ul Honda, printr-o simpla scanare a acestora cu telefonul mobil”, a afirmat Ovidiu Repanovici – Sales&Marketing Director Honda Trading Romania.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 561 ori.

Publica un raspuns