La numai trei ani de la lansarea primului iPhone, Apple este pe locul 3 la nivel mondial la vanzarile de smart­phone in 2009 si creste cel mai rapid ca numar de terminale vandute, mai re­pede ca BlackBerry sau Motorola care si-au crescut vanzarile, iar Nokia, HTC si Samsung pierd cota de piata comparat cu anul anterior, potrivit unui studiu IDC.
Nokia continua sa domine clasa­mentul producatorilor de smartphone, iar cota sa s-a diminuat extrem de pu­tin, de la 40% in 2008 la aproximativ 38,9% in 2009, pe fondul vanzarilor bune de anul trecut. Research in Motion, pro­ducatorul canadian al telefoanelor mo­bile BlackBerry, a urcat in 2009 la 19,8%, de la o cota de 15,6% anul ante­rior. Ajuns pe locul 3, Apple creste cel mai rapid, de la 9,1% in 2008 tocmai la 14,4% in 2009, potrivit studiului citat.
Taiwanezii de la HTC au coborat de la 5% in 2008 la 4,6 procente anul trecut, iar Samsung de la 3,6 procente la a­proape 3,3% in 2009. Primii cinci pro­du­catori de telefoane mobile intelig­ente au acaparat cam 8% din piata de la ceilalti producatori. Luati impreuna, ri­valii mai ocupa acum 19% din vanzarile totale, fata de 26,8% in 2008.
Pe trimestrul patru al anului 2009, vanzarile Nokia s-au stabilizat, cota sa a fost de 38,2% comparat cu 38,5% pe finalul lui 2008. BlackBerry a crescut de la 19,4% la 19,6%, dar saltul Apple este mult mai vizibil: de la 11,2% la 16% anul trecut. Motorola a crescut, de asemenea, de la 4,1% in T4 2008 la aproximativ 4,6% anul trecut, pe fondul lansarii tele­foa­nelor Android.

Citeste articolul pe: Financiarul

iPhone-ul, cel mai bine vandut smartphone la nivel global

La numai trei ani de la lansarea primului iPhone, Apple este pe locul 3 la nivel mondial la vanzarile de smart­phone in 2009 si creste cel mai rapid ca numar de terminale vandute, mai re­pede ca BlackBerry sau Motorola care si-au crescut vanzarile, iar Nokia, HTC si Samsung pierd cota de piata comparat cu anul anterior, potrivit unui studiu IDC.
Nokia continua sa domine clasa­mentul producatorilor de smartphone, iar cota sa s-a diminuat extrem de pu­tin, de la 40% in 2008 la aproximativ 38,9% in 2009, pe fondul vanzarilor bune de anul trecut. Research in Motion, pro­ducatorul canadian al telefoanelor mo­bile BlackBerry, a urcat in 2009 la 19,8%, de la o cota de 15,6% anul ante­rior. Ajuns pe locul 3, Apple creste cel mai rapid, de la 9,1% in 2008 tocmai la 14,4% in 2009, potrivit studiului citat.
Taiwanezii de la HTC au coborat de la 5% in 2008 la 4,6 procente anul trecut, iar Samsung de la 3,6 procente la a­proape 3,3% in 2009. Primii cinci pro­du­catori de telefoane mobile intelig­ente au acaparat cam 8% din piata de la ceilalti producatori. Luati impreuna, ri­valii mai ocupa acum 19% din vanzarile totale, fata de 26,8% in 2008.
Pe trimestrul patru al anului 2009, vanzarile Nokia s-au stabilizat, cota sa a fost de 38,2% comparat cu 38,5% pe finalul lui 2008. BlackBerry a crescut de la 19,4% la 19,6%, dar saltul Apple este mult mai vizibil: de la 11,2% la 16% anul trecut. Motorola a crescut, de asemenea, de la 4,1% in T4 2008 la aproximativ 4,6% anul trecut, pe fondul lansarii tele­foa­nelor Android.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 612 ori.

Publica un raspuns