Super Bowl
Daca anul trecut, urmand trendul unor campanii premiate la Cannes, unele branduri au inceput sa le imparta consumatorilor spatiul lor de media, pentru a-l umple cu mesaje de larg interes, cum ar fi “Te iubesc, Maricico, semnat Gicu’, powered by Sampon Urzica”, in 2010, oamenii de la Pepsi s-au gandit sa treaca la nivelul urmator, oferindu-le consumatorilor direct bugetul de media de la , fara a mai achizitiona spatiul de difuzare a spoturilor.
Astfel, Pepsi a intrerupt o traditie de 23 de ani. Aceasta veste, stirea ca Pepsi a inlocuit tv-ul cu social media si alte cateva tactici despre care veti afla mai jos au facut ca despre Pepsi sa se vorbeasca mult mai mult decat despre Coca-Cola, in asociere cu Super Bowl-ul. Dupa marea finala, numarul de fani Pepsi de pe Facebook, aproape ca s-a dublat.
Proiectul care a detronat Super Bowl-ul se bazeaza pe social media
Marea problema a brandurilor care decid sa fie active in social media e gasirea unor pretexte de conversatie cu consumatorii. Un subiect interesant de discutie, din care a derivat si paltforma de comunicare Coca-Cola (“open happiness”) este “ce ii face pe oameni fericiti?”. Raspunsurile primite de cei 3 tineri protagonisti ai proiectului „Expedition 206” vor fi postate in diverse retele sociale.
Cititi mai multe pe IQads.ro

Citeste articolul pe: Money.ro

IQads.ro: Pepsi Refresh Project le da americanilor 20 de milioane $ in loc de spoturi tv la Super Bowl

Super Bowl
Daca anul trecut, urmand trendul unor campanii premiate la Cannes, unele branduri au inceput sa le imparta consumatorilor spatiul lor de media, pentru a-l umple cu mesaje de larg interes, cum ar fi “Te iubesc, Maricico, semnat Gicu’, powered by Sampon Urzica”, in 2010, oamenii de la Pepsi s-au gandit sa treaca la nivelul urmator, oferindu-le consumatorilor direct bugetul de media de la , fara a mai achizitiona spatiul de difuzare a spoturilor.
Astfel, Pepsi a intrerupt o traditie de 23 de ani. Aceasta veste, stirea ca Pepsi a inlocuit tv-ul cu social media si alte cateva tactici despre care veti afla mai jos au facut ca despre Pepsi sa se vorbeasca mult mai mult decat despre Coca-Cola, in asociere cu Super Bowl-ul. Dupa marea finala, numarul de fani Pepsi de pe Facebook, aproape ca s-a dublat.
Proiectul care a detronat Super Bowl-ul se bazeaza pe social media
Marea problema a brandurilor care decid sa fie active in social media e gasirea unor pretexte de conversatie cu consumatorii. Un subiect interesant de discutie, din care a derivat si paltforma de comunicare Coca-Cola (“open happiness”) este “ce ii face pe oameni fericiti?”. Raspunsurile primite de cei 3 tineri protagonisti ai proiectului „Expedition 206” vor fi postate in diverse retele sociale.
Cititi mai multe pe IQads.ro

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 432 ori.

Publica un raspuns