Dupa ce au fost primii jurnalisti francezi care au facut un test-drive cu Dacia Duster, cei de la caradisiac.com au publicat in exclusivitate un material video cu pilotul francez Alain Prost, cel care a condus primul SUV romanesc in cadrul campionatului Trophee Andros, unde s-a clasat pe locul al doilea.
FISA TEHNICA A VEHICULULUI DE COMPETITIE DACIA DUSTER
SASIU
Tubular, din otel
Suspensii cu doua brate triunghiulare
MOTOR
VQ 30 al Aliantei Renault Nissan
Dispunere centrala in partea din spate
6 cilindri dispusi in V
24 de supape
Cilindree (cm³): 2 987
Alezaj x cursa (mm): 93 x 73.3
Putere maxima kW CEE (CP): 257 (350)
Regim putere maxima (rot/min): 7 500
Cuplu maxim Nm CEE: 360
Regim cuplu maxim (rot/min): 5 500
TRANSMISIE
Cutie de viteze secventiala SADEV cu 6 rapoarte
SISTEM DE FRANARE
Frane fata (ø in mm – tip) 260 – otel ventilat
Frane spate (ø in mm – tip) 265 – otel
ROTI
5.5’’ x 16’’ magneziu
Pneuri Continental Racing Contact2
DIMENSIUNI / MASE
Lungime: 4 001 mm
Latime: 1 900 mm
Punte fata/spate: 1 690 mm
Ampatament: 2 500 mm
Greutate: 950 kg
Rezervor carburant (L) 25

Citeste articolul pe: Capital

La bordul Daciei Duster, alaturi de Alain Prost

Dupa ce au fost primii jurnalisti francezi care au facut un test-drive cu Dacia Duster, cei de la caradisiac.com au publicat in exclusivitate un material video cu pilotul francez Alain Prost, cel care a condus primul SUV romanesc in cadrul campionatului Trophee Andros, unde s-a clasat pe locul al doilea.
FISA TEHNICA A VEHICULULUI DE COMPETITIE DACIA DUSTER
SASIU
Tubular, din otel
Suspensii cu doua brate triunghiulare
MOTOR
VQ 30 al Aliantei Renault Nissan
Dispunere centrala in partea din spate
6 cilindri dispusi in V
24 de supape
Cilindree (cm³): 2 987
Alezaj x cursa (mm): 93 x 73.3
Putere maxima kW CEE (CP): 257 (350)
Regim putere maxima (rot/min): 7 500
Cuplu maxim Nm CEE: 360
Regim cuplu maxim (rot/min): 5 500
TRANSMISIE
Cutie de viteze secventiala SADEV cu 6 rapoarte
SISTEM DE FRANARE
Frane fata (ø in mm – tip) 260 – otel ventilat
Frane spate (ø in mm – tip) 265 – otel
ROTI
5.5’’ x 16’’ magneziu
Pneuri Continental Racing Contact2
DIMENSIUNI / MASE
Lungime: 4 001 mm
Latime: 1 900 mm
Punte fata/spate: 1 690 mm
Ampatament: 2 500 mm
Greutate: 950 kg
Rezervor carburant (L) 25

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 441 ori.

Publica un raspuns