Saptamana aceasta s-au implinit cinci ani de la activarea site-ului de file-sharing youtube.com, a carui prima denumire a fost „Me at the zoo“ („eu la gradina zoologica“). Site-ul a evoluat in timp, ajungand in prezent subsidiara inde­pendenta a Google, dupa ce a fost achi­zitionat in 2006 pentru suma de 1,65 miliarde de dolari. YouTube are peste un miliard de vizualizari zilnic, dupa ce la momentul lansarii concura cu servicii similare oferite de Vimeo, Veoh si altii. Daca in 2007 veniturile com­paniei erau mentionate ca fiind „ne­ma­teriale“, in 2008 un articol din revista „Forbes“ sustinea faptul ca incasarile companiei erau estimate la apro­xi­ma­tiv 200 de milioane de do­lari, aratand astfel cresterea importan­tei veni­tu­ri­lor din publicitate on-line.
Din punc­tul de vedere al impactului social, YouTube a insemnat o noua metoda de divertisment pentru utili­zatorii de com­putere. Site-ul a atras si multe contro­verse din cauza proble­melor le­gate de respectarea dreptu­ri­lor de au­tor. De asemenea, a reprezentat o sursa impor­tanta de informatii pentru cei care voiau sa afle mai mult despre viata in timpul razboiului din Iran, fiind in acelasi timp si rampa de lan­sa­re pentru oameni obisnuiti deveniti celebri.
Este cazul unei tinere din Sta­tele Unite care a renuntat la locul de munca si si-a facut un canal pe YouTube prin care tran­smite sfaturi despre machiaj.
Vi­deo­clipurile ei sunt urmarite de peste 70 de milioane de oameni. De ase­menea, in iunie 2007, doua adoles­cen­te au facut un film, „Olivia:Explorer“, cu un buget de 7 lire, care a atras 3,6 milioane de vizi­tatori. La inceputul anului, compania a „te­stat“ un serviciu de inchiriere on-line timp de 10 zile, perioada in care a incasat peste 10.000 de dolari. Site-ul punea la dispozitie patru filme, la un cost de 4 dolari pentru o perioada de 10 zile.

Citeste articolul pe: Financiarul

La cinci ani, YouTube bate miliardul de afisari/zi

Saptamana aceasta s-au implinit cinci ani de la activarea site-ului de file-sharing youtube.com, a carui prima denumire a fost „Me at the zoo“ („eu la gradina zoologica“). Site-ul a evoluat in timp, ajungand in prezent subsidiara inde­pendenta a Google, dupa ce a fost achi­zitionat in 2006 pentru suma de 1,65 miliarde de dolari. YouTube are peste un miliard de vizualizari zilnic, dupa ce la momentul lansarii concura cu servicii similare oferite de Vimeo, Veoh si altii. Daca in 2007 veniturile com­paniei erau mentionate ca fiind „ne­ma­teriale“, in 2008 un articol din revista „Forbes“ sustinea faptul ca incasarile companiei erau estimate la apro­xi­ma­tiv 200 de milioane de do­lari, aratand astfel cresterea importan­tei veni­tu­ri­lor din publicitate on-line.
Din punc­tul de vedere al impactului social, YouTube a insemnat o noua metoda de divertisment pentru utili­zatorii de com­putere. Site-ul a atras si multe contro­verse din cauza proble­melor le­gate de respectarea dreptu­ri­lor de au­tor. De asemenea, a reprezentat o sursa impor­tanta de informatii pentru cei care voiau sa afle mai mult despre viata in timpul razboiului din Iran, fiind in acelasi timp si rampa de lan­sa­re pentru oameni obisnuiti deveniti celebri.
Este cazul unei tinere din Sta­tele Unite care a renuntat la locul de munca si si-a facut un canal pe YouTube prin care tran­smite sfaturi despre machiaj.
Vi­deo­clipurile ei sunt urmarite de peste 70 de milioane de oameni. De ase­menea, in iunie 2007, doua adoles­cen­te au facut un film, „Olivia:Explorer“, cu un buget de 7 lire, care a atras 3,6 milioane de vizi­tatori. La inceputul anului, compania a „te­stat“ un serviciu de inchiriere on-line timp de 10 zile, perioada in care a incasat peste 10.000 de dolari. Site-ul punea la dispozitie patru filme, la un cost de 4 dolari pentru o perioada de 10 zile.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 93 ori.

Publica un raspuns