Nu prea s-a discutat pe aici despre asta asa ca cei interesati, post here. Dintre cei ce poseda carnetul de conducere (sau nu), ce masini aveti? Eu posed o Nissan Sentra XE din 95, transmisie manuala. Bijuterie de masina, merge brici, nici un fel de probleme pana acum. Japonezii stie ei ce stie, masinile americane mie nu-mi prea prezinta incredere, cu mici exceptii bineinteles. Chiar ma uitam la performantele Corvette-ului si Viper, si luand in considerare capacitatea cilindrica imensa, nu e foarte impresionant. Alta dovada ca tehnicienii de aici mai au de invatzat este imposibilitatea lor de a se incadra in standardele motoarelor F1. Sau au facut-o in sfarsit? Cred ca am mai intrebat odata, insa am uitat si o fac din nou. Ce s-a intamplat cu Opel Calibra? M-am uitat la ei pe site si nimic nou. Se fabrica sub alt nume sau? I loved that car! Incerc sa pun mana pe un model scara 1/18 sau 1/14 si datorita faptului ca sunt importate, o sa ma coste semnificativ. Sux!

da,ma bag si io in seama ..

am o dacie 1310 din 87 si sunt multumit de ea..150 la ora forjata,si nu are decat 4 viteze…

Don’t steal. The government hates competition.

Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be Evil.

Don’t steal. The government hates competition.

Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be Evil.

Sentra-ul meu are 1.6 cc si scoate 115 cp la 4000 ture. Consum mic de benzina, aprox 6 litri la suta in afara orasului, in oras habar n-am, oricum aici altele sunt conditiile de circulatie. Taica-meu are o ditaima camioneta Ford F150, 320 cp si consuma 14 litri la suta daca nu ma insel. Nu mai retin ce capacitate cilindrica are motorul, stiu ca e V8. Cara un total de 3 tone jumate de sarcina: 1 tona in spate si 2.5 pe remorca. Din partea mea americanii au tot respectul in domeniul camionete. Ce stiti, sau ce parere aveti de NOS (nitrous oxyde intake system)

1.BMW 325 I,E 30,C.V. SPORT,JENTI BBS 225/40/16, EVACUARE KELLENERS FULL,SUSPENSIE BILSTEIN SPORT, SUPERCHIPS CHIPTUNING,RECARO,SONY AUDIO.

2.AUDI 80 B4,2800 CMC ,1994, ALPINE AUDIO.

Volkswagen Polo Classic de 1,6l si 101 CP. Cam 190 km/h viteza maxima, atinsa pe Ploiesti -> Campina.

Look around the table. If you don’t see a sucker, get up, because you’re the sucker ..

datorita muzicii pe care o ascult in masina(a se citi black metal si alte suparari) am intrat in conflict cu autoritaile (la neptun) si cu rromi ….

in scurt timp am ramas fara casetofon,si m-am si ales cu masina(btw,proaspat vopsita) zgariata cu ura de la un cap la altu pana la tabla….

din cauza ca aveam bascula rupta era sa raman intr-o intersectie fara rotile din spate…

cu toate ca nu pot spune ca am un sofat agresiv,dar nici normal pana acum nu am busit masina nici o data(de accidente nu se pune vb) lucru pe care (mai) toti fostii mei colegi nu-l pot spune…

sa ramai in pana prostului ca nu mai ai un chior in buzunar,sa iti crape motoru la mama dreq(si ai tai sa nu afle,pt ca tu nu aveai ce cauta acolo) sa faci pe mecanicu in conditiile meteo cele mai mizere,sa mergi fara stergatoare pe cea mai „insorita” (pe dreq) vreme pt ca motorasu ce le pune in miscare refuza sa mearga…

1. Opel Vectra A, an 1992, motor Vauxhall 2000cmc turbo, 215CP, cutie de viteze Mazda FTR5 programabila electronic, jenti de 2 lei ca sa pot sa trec prin gropi cu 200kmh si sa ma doara in cot, omologare grupa H la raliul national si 14 raliuri judetene la activ…

2. Opel Vectra A, an 1990, la fel ca ala de mai sus numai ca nu e inscris, masina de antrenament si totodata o rezerva (pretioasa) de piese pentru prima

3. Opel Vectra B, an 2002, motor Vauxhall 1800cmc turbo, cutie de viteze 5 trepte VauxhallSport, suspensie electronica activa Opel Sport, evacuare pe 4 cai, sistem audio: Kenwood Z920DVD, CD changer Kenwood KDC-C667/C667Y, equaliser Kenwood KGC-4042A, 2xamplif Kenwood KAC-929, 12″ Bose subwoofer.

BTW, mai e cineva aici care e pasionat de raliuri? Eu unul le maninc pe piine, daca intelegeti ce vreau sa spun…

My girlfriend always laughs during sex – no matter what she’s reading.

Pai fratzilor, voi suntetzi mai bazatzi decat fishbone, si ala e din state…….

Don’t steal. The government hates competition.

Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be Evil.

Ai grija cu chestia asta. Sa iti povestesc eu ceva nasol. Eram la un prieten, nu eram cu masina. Tipul isi rupe o mina si trebuie sa ajungem repede la spital. Iau Dacia lui si hai!

Ajung la primul semafor, aveam vreo 120kmh (in oras!!!), era rosu si pun frina (cam la aceeasi distanta unde as frina cu masina mea) si surpirza!!!

M-am oprit la vreo 20m dupa semafor, cred ca am ramas in mintea celor care au fost in intersectia aia mult vreme pentru ca sunt sigur ca am fost singurul timpit care a trecut pe rosu si s-a oprit ca smecherul (pe dreaq) fix in mijlocul intersectiei…

As baga un 😆 dar e mai degraba 😥 . Ast e… Take care!!!

My girlfriend always laughs during sex – no matter what she’s reading.

Stiu un timpit din Arad care a montat si a testat asa ceva pe Dacie !!!!!! Da, ati citit bine… 3 luni am fost zi de zi sa-l vizitez la spital. Stupid asshole!!!

Eu zic ca e waste of driving skills pentru ca puterea oferita de NOS nu poate fi folosita decit in linie dreapta, iar eu nu sunt deloc fan al curselor de tipul „calc-o si mergi drept”. Probabil ca odata as incerca, pentru ca am inteles ca adrenalina creste la MAXIM !!!!

My girlfriend always laughs during sex – no matter what she’s reading.

Cativa de aici am impresia ca au interpretat gresit scopul topicului si s-au cam apucat sa se sparga in figuri. No comment who they are.

Kodiak: Imi permit si eu o masina de douazeci de mii de dolari, thats not the point! Prefer ca banii ce i-as da pe ea lunar sa-i am in buzunar pentru alte chestii, un computer ceva, un drum in Euro, si alte cheltuieli. Daca ma crezi, un sef de-al meu care face de 7 ori cat mine conduce o masina mai ieftina decat a mea. Interesant, nu-i asa? Si sa stii ca nici in US viata nu e pe roze. N-am mentionat cealalta masina, un Nissan Stanza din 91 ca ma scap de el curand, si nici Chrysler-ul Sebring decapotabil si nici ce sistem audio sau cd-player de $350 am, ca am zis ca n-are rost. In fine. Snatcha: intr-o oarecare masura sunt interesat de raliu, taica-meu a fost pilot si co-pilot, cred ca s-a transmis din tata in fiu interesul. Pana acum tu pari a fi cel mai interesat/cunoscator, asa ca intreb, pe la motor ce piese „after-market” ai bagat? Vroiam sa pun cate una-alta si in masina mea insa m-am razgandit dupa o vreme, deoarece intentionez sa o vand cat de curand. Sunt cu ochii pe Mazda 626 si Nissan Maxima. M-as fi bagat la Mitsubishi Eclipse, insa cele noi au motoare cam lenese si masina mai veche de 3 ani nu vreau. BTW, daca eram in Eu, Opel imi luam si eu.

NOS: well, prietenul tau stia ce face? Ai dreptate, NOS te scoate la cursa pe linie dreapta, insa cred ca si in cazul unui raliu ar ajuta, de ex cand iesi din viraj si pana la urmatorul. Ce motor avea Dacia si la cat a reglat sistemul?

Da, deci adrenalina e intr-adevar la maxim. Apesi pe buton si asa de nicaieri motorul are cu 50 de cai in plus. Apesi pe buton si te lipesti de scaun. De-ai avea idee cat de satisfacator e sa-l iei pe unu cu BMW-ul sau te miri ce Pontiac GrandAm, cu o Honda Civic 😆

Dacia aia avea un motor de 1400cmc sport (cit de sport poate fi un motor de Dacie) cu 1cm si ceva luat din chiulasa, patru carburatoare si o viteza record (pe aeroport) de 216kmh (cu NOS) si ar fi mers si mai mult daca nu i-ar fi cedat directia. Ca atare s-a ales cu un ride pe un adevarat carusel… De 12 ori s-a dat masina peste cap.

El nu si-a rupt decit miinile si picioarele, pentru ca masina avea toate masurile de sigurante cerute si in campionatul national de raliuri. Dar eu zic ca tot timpit a fost…

Cu reglajele de NOS nu stiu, pentru ca in Romania nu prea circula astfel de gadgeturi, ca sa zic asa. Cel putin in TM nu am auzit inca sa fie vreunul.

My girlfriend always laughs during sex – no matter what she’s reading.

hihi….una bucata scooter italjet yankee pista 2 (model de curse adus din italia) 6 cp , 50cmc , toba sport , prinde cam 85 km/h in 7 secunde.Plus una bucata de masina a lu tati bmw 525 tds , 6 in linie , 143 cp , 215 km/h din ’95.

Pai intrebam deoarece din cate stiu cand instalezi sistemul tu-i dai anumite limite la concentratie, in functie de ce motor ai si cat vrei sa-l stresezi. Reglarea pe aici este exprimata in shots, care corespund cu cati cai putere in plus da, si eram curios prietenul tau cat o bagat. De exemplu stiu ca la un motor tipic de 4 cilindri cu capacitate de 1400 – 1900 poti sa-i dai 50-shot NOS sau 70-shot NOS si in acelati timp sa te afli in limitele bunului simtz ca sa spun asa. Eu ma gandeam ca prietenului tau i-a bubuit motorul din cauza instalatiei, daca a fost accidentul din cauza directiei atunci e altceva. In Civic-ul cu care m-am dat (eram pasager) avea 140-shot NOS si baiatul a mai introdus o smecherie: sistem de incalzire pentru buteliile din spate, ca ele odata ce incep sa se raceasca fireste pierd presiune. Pe langa astea, filtru de aer conic cu deschidere enorma, axa cu came si sistem de emisie optimizat. Prietena-sa il auzea de la 5 km ca vine acasa

Cativa de aici am impresia ca au interpretat gresit scopul topicului si s-au cam apucat sa se sparga in figuri. No comment who they are.

Eu n’am masina ca sunt minor.. poate la vara cand fac si eu 18 si daca ma port frumos, poate imi iese si mie o masina, ceva. Deocamdata ma plimba taica’miu cu un Audi 80 (2000cc) pe carburator (de la injectie). Am invatat si eu un pic sa conduc.. si’mi place. Maica’mea umbla cu o Dacie Nova.

Fishbone…la cine te refereai? 👿

1. I love fast cars! Mai bine un pahar de benzina decit o damigeana de motorina! Mai bine 5 minute la 220kmh decit 5 ore la 22kmh! Etc. 😆

2. I love car audio! Daca prietena ma aude de la 5km cind vin acasa dar nu este sigura ca sunt eu, atunci isi poate da seama dupa muzica. 😆

Ce am vrut de fapt sa spun era ca nu stiam exact despre ce se va discuta pe topicul asta, asa ca am inclus toate detaliile care mi se par relevante pentru masinile pe care (tahnx God) le am… 😆

So, fishbone, nu te supara pe noi. Stii ca barbatii sunt mindri de 2 lucruri: fast cars si nice girls. Ca nice cars si fast girls e cam naspa… Lasa-ne sa fim si noi mindri 2 minute ca doar nu am facut cel mai mare rau de pe lume. Sau? 8) 😆 8) 😆

My girlfriend always laughs during sex – no matter what she’s reading.

Si, no offence fishbone, dar cind ai deschis topicul asta te gindeai ca o sa intre toti aici si o sa se comporte ca niste fete mari si rusinoase? Eu sunt mindru de masinile mele, si fiecare leut care a intrat in ele a fost facut de mine, asa ca nu am de ce sa imi fie rusine. I am just crazy about cars and racing, that’s all!!! Si daca mai e loc si de putina muzicuta…

My girlfriend always laughs during sex – no matter what she’s reading.

Pai intrebam deoarece din cate stiu cand instalezi sistemul tu-i dai anumite limite la concentratie, in functie de ce motor ai si cat vrei sa-l stresezi. Reglarea pe aici este exprimata in shots, care corespund cu cati cai putere in plus da, si eram curios prietenul tau cat o bagat. De exemplu stiu ca la un motor tipic de 4 cilindri cu capacitate de 1400 – 1900 poti sa-i dai 50-shot NOS sau 70-shot NOS si in acelati timp sa te afli in limitele bunului simtz ca sa spun asa. Eu ma gandeam ca prietenului tau i-a bubuit motorul din cauza instalatiei, daca a fost accidentul din cauza directiei atunci e altceva. In Civic-ul cu care m-am dat (eram pasager) avea 140-shot NOS si baiatul a mai introdus o smecherie: sistem de incalzire pentru buteliile din spate, ca ele odata ce incep sa se raceasca fireste pierd presiune. Pe langa astea, filtru de aer conic cu deschidere enorma, axa cu came si sistem de emisie optimizat. Prietena-sa il auzea de la 5 km ca vine acasa

Sistemul folosit, din cite am priceput eu, era prereglat din fabrica (de undeva din Ungaria) si a fost fabricat in functie de parametri pe care i-a dat omul despre motorul lui. Deci din punctul asta de vedere totul a mers perfect. Pacat ca nu a intarit destul sistemul de directie…

Oricum, el se astepta sa fie undeva pe 190-200. Nu a pevazut ca va putea trece de 200kmh si cred ca de asta s-a intimplat ce s-a intimplat.

Din cite stiu eu, cel mai bun lucru care poti sa il faci pentru un motor aspirat sau turbo este sa ai un filtru de aer autoreglabil electronic in functie de turatia motorului si presiunea la iesirea din turbina.

Ce m-ar interesa pe mine mai mult ar fi daca mi-ai putea spune mai mult despre optimizare sistemului de emisie, adica ce a facut tipul ala.

My girlfriend always laughs during sex – no matter what she’s reading.

Tipul a schimbat headder-ul, ca nu retin cum ii spune in romaneste. Fiecare cilindru avea emisia lui, toate 4 imbinandu-se pe parcurs intr-o singura tzeava. Tzevile aveau un diametru ceva mai mare, iar cotiturile erau turnate, astfel ca in interior nu existau cutele ce se intalnesc la tzevile de evacuare normale si care creaza turbulentza si impiedica evacuarea rapida si eficienta. Toba de esapament cu o deschidere super-mare, aproape ca nu exista.

Vroiam sa pun cate una-alta si in masina mea insa m-am razgandit dupa o vreme, deoarece intentionez sa o vand cat de curand. Sunt cu ochii pe Mazda 626 si Nissan Maxima. sistemul?

huh fishbone nissan maxima e o bijuterie de masina,matusimea are una(e tot in state,boston) din 1996 cu schimbator automat,piele,jentzi din fabrica…etc daca pui mana pe un maxima de prin 2000 este rege …am mers cu ea si pot sa spun ca rupe…are un motor zuper(huh ce nu as da sa o am aici) puneam mana pe ea cu toti ma luam la intrecere pe highway…

revenind la topic eu acum detzin un ford sierra din 86 tunata bine…(motor de 2,8 de la un sierra mai nou bushita rau),jentzi de 19′ zuper adevarate ,eleron,spolarita bine,geamuri fumurii,culoare neagra,volan de maseratti(100k intr-un service),imitatzie de piele,tot interiorul e visiniu+negru,ca sunet am sistem bun in ea nu are rost sa-l zic.(se poate masina tunata fara sistem audio tare ?

Iarna asta conduc un Hyundai Terracan, vara conduc un Cielo Executive in viata de zi cu zi, si tot vara dar cand ies din Bucuresti conduc un Renault Safrane facut la comanda, de 3000 cmc cu 6 cilindri in V facut de Williams, singura problema e ca are consumul mare mai ales in oras (peste 20%) si prinde 250Km/h lejer.

Ultima oara modificat de pe 16 Dec 2002 17:25, modificat de 2 ori in total.

Ba bag seama ca asta e forum de bastani… sau cine stie sunt eu anormal…

Am si eu o Dacie 1300 mai batrana decat mine (1979), care mai mult de 120 pe ora nu atinge nici aruncata din avion (nu e atat de aerodinamica…) Am cumparat-o anul trecut de la unchi-meu cu 10mil

cu 10 milioane??te-a tepuit te-a tras in piept

io vand dacie din 95(nouascinci) cu 10 milioane!!! nu din 79…

p.s. nu pleca la drum fara sarma!! nu stii unde ai nevoie de ea!!

, de fapt cred ca numai caroseria este cea originala, eu zic ca afacerea nu e asa de proasta.

Daca e chiar a ta… e super… arata foarte bine, cel putin in poza… s-o stapanesti sanatos si, mai ales, fara peripetii.

Look around the table. If you don’t see a sucker, get up, because you’re the sucker ..

Don’t steal. The government hates competition.

Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be Evil.

Ca fapt divers: in state, cel putin in Minnesota, motorina are cel putin acelasi pret ca benzina de 87 fara plumb (de altfel toata benzina e fara plumb). Din acest motiv pe aici nu se gasesc asa multe masini cu motor diesel, multe dintre ele fiind camionetele cu motor V8. Din acest motiv, multi m-au intrebat de ce sunt asa de des intalnite masinile cu motor diesel prin Europa, lucru pe care nu-l prea intelegeau.

Ma irita la nesfarsit indivizii ce-si cumpara masini sport si habar n-au sa le conduca. Caz asemanator cu Richard Gere in rolul bogatanului din filmul Pretty Woman. Tipu’ asta o viata intreaga s-a plimbat cu limuzina si intr-o zi iete a pus si el mana pe un Lotus cu cutie manuala. Oy oy, saraca masina.

Caz asemanator cu Richard Gere in rolul bogatanului din filmul Pretty Woman. Tipu’ asta o viata intreaga s-a plimbat cu limuzina si intr-o zi iete a pus si el mana pe un Lotus cu cutie manuala. Oy oy, saraca masina.

. Asta, ca fapt divers..

Referitor la masinile din US intotdeauna am avut o slabiciune pentru ele…

Look around the table. If you don’t see a sucker, get up, because you’re the sucker ..

Holy crap! I just found a new love! 850 kg, 147 cp, 0-100 in 5.5 secunde, 220 km/h maxim, $28.000, doar 3.000 modele pe an, nema prin US 😥 In ce an a fost produs ultima serie, sau inca se mai fac?

Citeste articolul pe: XtremPC

Masini: cu si despre

Nu prea s-a discutat pe aici despre asta asa ca cei interesati, post here. Dintre cei ce poseda carnetul de conducere (sau nu), ce masini aveti? Eu posed o Nissan Sentra XE din 95, transmisie manuala. Bijuterie de masina, merge brici, nici un fel de probleme pana acum. Japonezii stie ei ce stie, masinile americane mie nu-mi prea prezinta incredere, cu mici exceptii bineinteles. Chiar ma uitam la performantele Corvette-ului si Viper, si luand in considerare capacitatea cilindrica imensa, nu e foarte impresionant. Alta dovada ca tehnicienii de aici mai au de invatzat este imposibilitatea lor de a se incadra in standardele motoarelor F1. Sau au facut-o in sfarsit? Cred ca am mai intrebat odata, insa am uitat si o fac din nou. Ce s-a intamplat cu Opel Calibra? M-am uitat la ei pe site si nimic nou. Se fabrica sub alt nume sau? I loved that car! Incerc sa pun mana pe un model scara 1/18 sau 1/14 si datorita faptului ca sunt importate, o sa ma coste semnificativ. Sux!

da,ma bag si io in seama ..

am o dacie 1310 din 87 si sunt multumit de ea..150 la ora forjata,si nu are decat 4 viteze…

Don’t steal. The government hates competition.

Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be Evil.

Don’t steal. The government hates competition.

Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be Evil.

Sentra-ul meu are 1.6 cc si scoate 115 cp la 4000 ture. Consum mic de benzina, aprox 6 litri la suta in afara orasului, in oras habar n-am, oricum aici altele sunt conditiile de circulatie. Taica-meu are o ditaima camioneta Ford F150, 320 cp si consuma 14 litri la suta daca nu ma insel. Nu mai retin ce capacitate cilindrica are motorul, stiu ca e V8. Cara un total de 3 tone jumate de sarcina: 1 tona in spate si 2.5 pe remorca. Din partea mea americanii au tot respectul in domeniul camionete. Ce stiti, sau ce parere aveti de NOS (nitrous oxyde intake system)

1.BMW 325 I,E 30,C.V. SPORT,JENTI BBS 225/40/16, EVACUARE KELLENERS FULL,SUSPENSIE BILSTEIN SPORT, SUPERCHIPS CHIPTUNING,RECARO,SONY AUDIO.

2.AUDI 80 B4,2800 CMC ,1994, ALPINE AUDIO.

Volkswagen Polo Classic de 1,6l si 101 CP. Cam 190 km/h viteza maxima, atinsa pe Ploiesti -> Campina.

Look around the table. If you don’t see a sucker, get up, because you’re the sucker ..

datorita muzicii pe care o ascult in masina(a se citi black metal si alte suparari) am intrat in conflict cu autoritaile (la neptun) si cu rromi ….

in scurt timp am ramas fara casetofon,si m-am si ales cu masina(btw,proaspat vopsita) zgariata cu ura de la un cap la altu pana la tabla….

din cauza ca aveam bascula rupta era sa raman intr-o intersectie fara rotile din spate…

cu toate ca nu pot spune ca am un sofat agresiv,dar nici normal pana acum nu am busit masina nici o data(de accidente nu se pune vb) lucru pe care (mai) toti fostii mei colegi nu-l pot spune…

sa ramai in pana prostului ca nu mai ai un chior in buzunar,sa iti crape motoru la mama dreq(si ai tai sa nu afle,pt ca tu nu aveai ce cauta acolo) sa faci pe mecanicu in conditiile meteo cele mai mizere,sa mergi fara stergatoare pe cea mai „insorita” (pe dreq) vreme pt ca motorasu ce le pune in miscare refuza sa mearga…

1. Opel Vectra A, an 1992, motor Vauxhall 2000cmc turbo, 215CP, cutie de viteze Mazda FTR5 programabila electronic, jenti de 2 lei ca sa pot sa trec prin gropi cu 200kmh si sa ma doara in cot, omologare grupa H la raliul national si 14 raliuri judetene la activ…

2. Opel Vectra A, an 1990, la fel ca ala de mai sus numai ca nu e inscris, masina de antrenament si totodata o rezerva (pretioasa) de piese pentru prima

3. Opel Vectra B, an 2002, motor Vauxhall 1800cmc turbo, cutie de viteze 5 trepte VauxhallSport, suspensie electronica activa Opel Sport, evacuare pe 4 cai, sistem audio: Kenwood Z920DVD, CD changer Kenwood KDC-C667/C667Y, equaliser Kenwood KGC-4042A, 2xamplif Kenwood KAC-929, 12″ Bose subwoofer.

BTW, mai e cineva aici care e pasionat de raliuri? Eu unul le maninc pe piine, daca intelegeti ce vreau sa spun…

My girlfriend always laughs during sex – no matter what she’s reading.

Pai fratzilor, voi suntetzi mai bazatzi decat fishbone, si ala e din state…….

Don’t steal. The government hates competition.

Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be Evil.

Ai grija cu chestia asta. Sa iti povestesc eu ceva nasol. Eram la un prieten, nu eram cu masina. Tipul isi rupe o mina si trebuie sa ajungem repede la spital. Iau Dacia lui si hai!

Ajung la primul semafor, aveam vreo 120kmh (in oras!!!), era rosu si pun frina (cam la aceeasi distanta unde as frina cu masina mea) si surpirza!!!

M-am oprit la vreo 20m dupa semafor, cred ca am ramas in mintea celor care au fost in intersectia aia mult vreme pentru ca sunt sigur ca am fost singurul timpit care a trecut pe rosu si s-a oprit ca smecherul (pe dreaq) fix in mijlocul intersectiei…

As baga un 😆 dar e mai degraba 😥 . Ast e… Take care!!!

My girlfriend always laughs during sex – no matter what she’s reading.

Stiu un timpit din Arad care a montat si a testat asa ceva pe Dacie !!!!!! Da, ati citit bine… 3 luni am fost zi de zi sa-l vizitez la spital. Stupid asshole!!!

Eu zic ca e waste of driving skills pentru ca puterea oferita de NOS nu poate fi folosita decit in linie dreapta, iar eu nu sunt deloc fan al curselor de tipul „calc-o si mergi drept”. Probabil ca odata as incerca, pentru ca am inteles ca adrenalina creste la MAXIM !!!!

My girlfriend always laughs during sex – no matter what she’s reading.

Cativa de aici am impresia ca au interpretat gresit scopul topicului si s-au cam apucat sa se sparga in figuri. No comment who they are.

Kodiak: Imi permit si eu o masina de douazeci de mii de dolari, thats not the point! Prefer ca banii ce i-as da pe ea lunar sa-i am in buzunar pentru alte chestii, un computer ceva, un drum in Euro, si alte cheltuieli. Daca ma crezi, un sef de-al meu care face de 7 ori cat mine conduce o masina mai ieftina decat a mea. Interesant, nu-i asa? Si sa stii ca nici in US viata nu e pe roze. N-am mentionat cealalta masina, un Nissan Stanza din 91 ca ma scap de el curand, si nici Chrysler-ul Sebring decapotabil si nici ce sistem audio sau cd-player de $350 am, ca am zis ca n-are rost. In fine. Snatcha: intr-o oarecare masura sunt interesat de raliu, taica-meu a fost pilot si co-pilot, cred ca s-a transmis din tata in fiu interesul. Pana acum tu pari a fi cel mai interesat/cunoscator, asa ca intreb, pe la motor ce piese „after-market” ai bagat? Vroiam sa pun cate una-alta si in masina mea insa m-am razgandit dupa o vreme, deoarece intentionez sa o vand cat de curand. Sunt cu ochii pe Mazda 626 si Nissan Maxima. M-as fi bagat la Mitsubishi Eclipse, insa cele noi au motoare cam lenese si masina mai veche de 3 ani nu vreau. BTW, daca eram in Eu, Opel imi luam si eu.

NOS: well, prietenul tau stia ce face? Ai dreptate, NOS te scoate la cursa pe linie dreapta, insa cred ca si in cazul unui raliu ar ajuta, de ex cand iesi din viraj si pana la urmatorul. Ce motor avea Dacia si la cat a reglat sistemul?

Da, deci adrenalina e intr-adevar la maxim. Apesi pe buton si asa de nicaieri motorul are cu 50 de cai in plus. Apesi pe buton si te lipesti de scaun. De-ai avea idee cat de satisfacator e sa-l iei pe unu cu BMW-ul sau te miri ce Pontiac GrandAm, cu o Honda Civic 😆

Dacia aia avea un motor de 1400cmc sport (cit de sport poate fi un motor de Dacie) cu 1cm si ceva luat din chiulasa, patru carburatoare si o viteza record (pe aeroport) de 216kmh (cu NOS) si ar fi mers si mai mult daca nu i-ar fi cedat directia. Ca atare s-a ales cu un ride pe un adevarat carusel… De 12 ori s-a dat masina peste cap.

El nu si-a rupt decit miinile si picioarele, pentru ca masina avea toate masurile de sigurante cerute si in campionatul national de raliuri. Dar eu zic ca tot timpit a fost…

Cu reglajele de NOS nu stiu, pentru ca in Romania nu prea circula astfel de gadgeturi, ca sa zic asa. Cel putin in TM nu am auzit inca sa fie vreunul.

My girlfriend always laughs during sex – no matter what she’s reading.

hihi….una bucata scooter italjet yankee pista 2 (model de curse adus din italia) 6 cp , 50cmc , toba sport , prinde cam 85 km/h in 7 secunde.Plus una bucata de masina a lu tati bmw 525 tds , 6 in linie , 143 cp , 215 km/h din ’95.

Pai intrebam deoarece din cate stiu cand instalezi sistemul tu-i dai anumite limite la concentratie, in functie de ce motor ai si cat vrei sa-l stresezi. Reglarea pe aici este exprimata in shots, care corespund cu cati cai putere in plus da, si eram curios prietenul tau cat o bagat. De exemplu stiu ca la un motor tipic de 4 cilindri cu capacitate de 1400 – 1900 poti sa-i dai 50-shot NOS sau 70-shot NOS si in acelati timp sa te afli in limitele bunului simtz ca sa spun asa. Eu ma gandeam ca prietenului tau i-a bubuit motorul din cauza instalatiei, daca a fost accidentul din cauza directiei atunci e altceva. In Civic-ul cu care m-am dat (eram pasager) avea 140-shot NOS si baiatul a mai introdus o smecherie: sistem de incalzire pentru buteliile din spate, ca ele odata ce incep sa se raceasca fireste pierd presiune. Pe langa astea, filtru de aer conic cu deschidere enorma, axa cu came si sistem de emisie optimizat. Prietena-sa il auzea de la 5 km ca vine acasa

Cativa de aici am impresia ca au interpretat gresit scopul topicului si s-au cam apucat sa se sparga in figuri. No comment who they are.

Eu n’am masina ca sunt minor.. poate la vara cand fac si eu 18 si daca ma port frumos, poate imi iese si mie o masina, ceva. Deocamdata ma plimba taica’miu cu un Audi 80 (2000cc) pe carburator (de la injectie). Am invatat si eu un pic sa conduc.. si’mi place. Maica’mea umbla cu o Dacie Nova.

Fishbone…la cine te refereai? 👿

1. I love fast cars! Mai bine un pahar de benzina decit o damigeana de motorina! Mai bine 5 minute la 220kmh decit 5 ore la 22kmh! Etc. 😆

2. I love car audio! Daca prietena ma aude de la 5km cind vin acasa dar nu este sigura ca sunt eu, atunci isi poate da seama dupa muzica. 😆

Ce am vrut de fapt sa spun era ca nu stiam exact despre ce se va discuta pe topicul asta, asa ca am inclus toate detaliile care mi se par relevante pentru masinile pe care (tahnx God) le am… 😆

So, fishbone, nu te supara pe noi. Stii ca barbatii sunt mindri de 2 lucruri: fast cars si nice girls. Ca nice cars si fast girls e cam naspa… Lasa-ne sa fim si noi mindri 2 minute ca doar nu am facut cel mai mare rau de pe lume. Sau? 8) 😆 8) 😆

My girlfriend always laughs during sex – no matter what she’s reading.

Si, no offence fishbone, dar cind ai deschis topicul asta te gindeai ca o sa intre toti aici si o sa se comporte ca niste fete mari si rusinoase? Eu sunt mindru de masinile mele, si fiecare leut care a intrat in ele a fost facut de mine, asa ca nu am de ce sa imi fie rusine. I am just crazy about cars and racing, that’s all!!! Si daca mai e loc si de putina muzicuta…

My girlfriend always laughs during sex – no matter what she’s reading.

Pai intrebam deoarece din cate stiu cand instalezi sistemul tu-i dai anumite limite la concentratie, in functie de ce motor ai si cat vrei sa-l stresezi. Reglarea pe aici este exprimata in shots, care corespund cu cati cai putere in plus da, si eram curios prietenul tau cat o bagat. De exemplu stiu ca la un motor tipic de 4 cilindri cu capacitate de 1400 – 1900 poti sa-i dai 50-shot NOS sau 70-shot NOS si in acelati timp sa te afli in limitele bunului simtz ca sa spun asa. Eu ma gandeam ca prietenului tau i-a bubuit motorul din cauza instalatiei, daca a fost accidentul din cauza directiei atunci e altceva. In Civic-ul cu care m-am dat (eram pasager) avea 140-shot NOS si baiatul a mai introdus o smecherie: sistem de incalzire pentru buteliile din spate, ca ele odata ce incep sa se raceasca fireste pierd presiune. Pe langa astea, filtru de aer conic cu deschidere enorma, axa cu came si sistem de emisie optimizat. Prietena-sa il auzea de la 5 km ca vine acasa

Sistemul folosit, din cite am priceput eu, era prereglat din fabrica (de undeva din Ungaria) si a fost fabricat in functie de parametri pe care i-a dat omul despre motorul lui. Deci din punctul asta de vedere totul a mers perfect. Pacat ca nu a intarit destul sistemul de directie…

Oricum, el se astepta sa fie undeva pe 190-200. Nu a pevazut ca va putea trece de 200kmh si cred ca de asta s-a intimplat ce s-a intimplat.

Din cite stiu eu, cel mai bun lucru care poti sa il faci pentru un motor aspirat sau turbo este sa ai un filtru de aer autoreglabil electronic in functie de turatia motorului si presiunea la iesirea din turbina.

Ce m-ar interesa pe mine mai mult ar fi daca mi-ai putea spune mai mult despre optimizare sistemului de emisie, adica ce a facut tipul ala.

My girlfriend always laughs during sex – no matter what she’s reading.

Tipul a schimbat headder-ul, ca nu retin cum ii spune in romaneste. Fiecare cilindru avea emisia lui, toate 4 imbinandu-se pe parcurs intr-o singura tzeava. Tzevile aveau un diametru ceva mai mare, iar cotiturile erau turnate, astfel ca in interior nu existau cutele ce se intalnesc la tzevile de evacuare normale si care creaza turbulentza si impiedica evacuarea rapida si eficienta. Toba de esapament cu o deschidere super-mare, aproape ca nu exista.

Vroiam sa pun cate una-alta si in masina mea insa m-am razgandit dupa o vreme, deoarece intentionez sa o vand cat de curand. Sunt cu ochii pe Mazda 626 si Nissan Maxima. sistemul?

huh fishbone nissan maxima e o bijuterie de masina,matusimea are una(e tot in state,boston) din 1996 cu schimbator automat,piele,jentzi din fabrica…etc daca pui mana pe un maxima de prin 2000 este rege …am mers cu ea si pot sa spun ca rupe…are un motor zuper(huh ce nu as da sa o am aici) puneam mana pe ea cu toti ma luam la intrecere pe highway…

revenind la topic eu acum detzin un ford sierra din 86 tunata bine…(motor de 2,8 de la un sierra mai nou bushita rau),jentzi de 19′ zuper adevarate ,eleron,spolarita bine,geamuri fumurii,culoare neagra,volan de maseratti(100k intr-un service),imitatzie de piele,tot interiorul e visiniu+negru,ca sunet am sistem bun in ea nu are rost sa-l zic.(se poate masina tunata fara sistem audio tare ?

Iarna asta conduc un Hyundai Terracan, vara conduc un Cielo Executive in viata de zi cu zi, si tot vara dar cand ies din Bucuresti conduc un Renault Safrane facut la comanda, de 3000 cmc cu 6 cilindri in V facut de Williams, singura problema e ca are consumul mare mai ales in oras (peste 20%) si prinde 250Km/h lejer.

Ultima oara modificat de pe 16 Dec 2002 17:25, modificat de 2 ori in total.

Ba bag seama ca asta e forum de bastani… sau cine stie sunt eu anormal…

Am si eu o Dacie 1300 mai batrana decat mine (1979), care mai mult de 120 pe ora nu atinge nici aruncata din avion (nu e atat de aerodinamica…) Am cumparat-o anul trecut de la unchi-meu cu 10mil

cu 10 milioane??te-a tepuit te-a tras in piept

io vand dacie din 95(nouascinci) cu 10 milioane!!! nu din 79…

p.s. nu pleca la drum fara sarma!! nu stii unde ai nevoie de ea!!

, de fapt cred ca numai caroseria este cea originala, eu zic ca afacerea nu e asa de proasta.

Daca e chiar a ta… e super… arata foarte bine, cel putin in poza… s-o stapanesti sanatos si, mai ales, fara peripetii.

Look around the table. If you don’t see a sucker, get up, because you’re the sucker ..

Don’t steal. The government hates competition.

Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be Evil.

Ca fapt divers: in state, cel putin in Minnesota, motorina are cel putin acelasi pret ca benzina de 87 fara plumb (de altfel toata benzina e fara plumb). Din acest motiv pe aici nu se gasesc asa multe masini cu motor diesel, multe dintre ele fiind camionetele cu motor V8. Din acest motiv, multi m-au intrebat de ce sunt asa de des intalnite masinile cu motor diesel prin Europa, lucru pe care nu-l prea intelegeau.

Ma irita la nesfarsit indivizii ce-si cumpara masini sport si habar n-au sa le conduca. Caz asemanator cu Richard Gere in rolul bogatanului din filmul Pretty Woman. Tipu’ asta o viata intreaga s-a plimbat cu limuzina si intr-o zi iete a pus si el mana pe un Lotus cu cutie manuala. Oy oy, saraca masina.

Caz asemanator cu Richard Gere in rolul bogatanului din filmul Pretty Woman. Tipu’ asta o viata intreaga s-a plimbat cu limuzina si intr-o zi iete a pus si el mana pe un Lotus cu cutie manuala. Oy oy, saraca masina.

. Asta, ca fapt divers..

Referitor la masinile din US intotdeauna am avut o slabiciune pentru ele…

Look around the table. If you don’t see a sucker, get up, because you’re the sucker ..

Holy crap! I just found a new love! 850 kg, 147 cp, 0-100 in 5.5 secunde, 220 km/h maxim, $28.000, doar 3.000 modele pe an, nema prin US 😥 In ce an a fost produs ultima serie, sau inca se mai fac?

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 1,088 ori.

Publica un raspuns