Reteaua de magazine Flanco deruleaza, incepand de astazi, o promotie la nivel national prin care cumparatorii beneficiaza de un discount de 50% la al doilea produs achizitionat.
„Am hotarat sa extindem campania de reduceri la nivel national dupa succesul inregistrat de aceasta in cateva magazine din tara, unde a fost implementata intr-o prima faza. Exista o cerere buna pentru mai multe categorii de produse, insa cumparatorii sunt inca destul de reticenti din cauza lipsei banilor, dar si a preturilor pentru anumite obiecte de uz casnic. Pentru a veni in sprijinul clientilor nostri din intreaga tara am initiat aceasta oferta prin care cautam sa raspundem cat mai bine nevoilor acestora”, a declarat Adrian Olteanu, CEO al companiei.
Prin promotia „– 50% la al doilea produs” Flanco International urmareste stimularea vanzarilor intr-un sezon caracterizat de un ritm mai lent al achizitiilor, in special pentru produse precum notebook-uri, televizoare LCD sau electrocasnice mici.
Flanco International opereaza doua dintre cele mai cunoscute lanturi de retail din Romania, Flanco si Flanco World si detine in acest moment, o retea de 70 de magazine in cele mai importante regiuni comerciale ale tarii.
SURSA: Flanco

Citeste articolul pe: Capital

Masura de criza la Flanco: reducere de 50% pentru al doilea produs achizitionat

Reteaua de magazine Flanco deruleaza, incepand de astazi, o promotie la nivel national prin care cumparatorii beneficiaza de un discount de 50% la al doilea produs achizitionat.
„Am hotarat sa extindem campania de reduceri la nivel national dupa succesul inregistrat de aceasta in cateva magazine din tara, unde a fost implementata intr-o prima faza. Exista o cerere buna pentru mai multe categorii de produse, insa cumparatorii sunt inca destul de reticenti din cauza lipsei banilor, dar si a preturilor pentru anumite obiecte de uz casnic. Pentru a veni in sprijinul clientilor nostri din intreaga tara am initiat aceasta oferta prin care cautam sa raspundem cat mai bine nevoilor acestora”, a declarat Adrian Olteanu, CEO al companiei.
Prin promotia „– 50% la al doilea produs” Flanco International urmareste stimularea vanzarilor intr-un sezon caracterizat de un ritm mai lent al achizitiilor, in special pentru produse precum notebook-uri, televizoare LCD sau electrocasnice mici.
Flanco International opereaza doua dintre cele mai cunoscute lanturi de retail din Romania, Flanco si Flanco World si detine in acest moment, o retea de 70 de magazine in cele mai importante regiuni comerciale ale tarii.
SURSA: Flanco

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 57 ori.

Publica un raspuns