Microsoft a fost votat cel mai puternic brand business din lume in 2010, in timp ce Google, liderul de anul trecut, ocupa in 2010 pozitia a 5-a in topul Business Superbrands Top 500, realizat de organizatia britanica The Centre for Brand Analysis (TCBA).
TCBA selecteaza o lista initiala de 1200 de branduri, din care filtreaza, prin 25 de experti in branding, 500 de marci, care sunt analizate, apoi, de 1.700 de oameni de afaceri.
Pozitia a doua a topului Business Superbrands din 2010 este ocupata de Rolls-Royce, urmata, pe trei, de Blackberry.
Pozitia a patra a clasamentului i-a revenit brandului Virgin Atlantic, urmat, pe cinci, de Google, liderul clasamentului de anul trecut.
Top 10 Business Superbrands
1. Microsoft 2. Rolls-Royce 3. Blackberry 4. Virgin Atlantic 5. Google 6. London Stock Exchange 7. GlaxoSmithKline 8. British Airways 9. Visa 10. PricewaterhouseCoopers

Citeste articolul pe: Daily Business

Microsoft detroneaza Google in topul celor mai puternice branduri business din lume

Microsoft a fost votat cel mai puternic brand business din lume in 2010, in timp ce Google, liderul de anul trecut, ocupa in 2010 pozitia a 5-a in topul Business Superbrands Top 500, realizat de organizatia britanica The Centre for Brand Analysis (TCBA).
TCBA selecteaza o lista initiala de 1200 de branduri, din care filtreaza, prin 25 de experti in branding, 500 de marci, care sunt analizate, apoi, de 1.700 de oameni de afaceri.
Pozitia a doua a topului Business Superbrands din 2010 este ocupata de Rolls-Royce, urmata, pe trei, de Blackberry.
Pozitia a patra a clasamentului i-a revenit brandului Virgin Atlantic, urmat, pe cinci, de Google, liderul clasamentului de anul trecut.
Top 10 Business Superbrands
1. Microsoft 2. Rolls-Royce 3. Blackberry 4. Virgin Atlantic 5. Google 6. London Stock Exchange 7. GlaxoSmithKline 8. British Airways 9. Visa 10. PricewaterhouseCoopers

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 72 ori.

Publica un raspuns