In aceasta luna, producatorul auto de la Russelheim a prezentat oficial noua generatie a vehiculelor comerciale din gama Movano. LCV-urile Opel sunt dezvoltate pe o platforma comuna, cu un alt mare producator european, Renault.
A doua generatie Opel Movano creste in dimensiuni si extinde posibilitatile de configurare. Introduce tehnologii inovatoare, un interior extrem de confortabil si de practic, consum de carburant redus si cele mai bune costuri de exploatare din clasa. Designul acestui van practic il identifica clar drept un membru al noii generatii de produse Opel, care include Insignia si Astra.
Noul Movano va fi lansat in Europa in aceasta primavara.
O selectie mai larga de caroserii
Movano ofera o selectie mai larga de variante de caroserie decat majoritatea concurentilor, aducand un model croit special pentru aproape orice profil utilitar necesar clientilor. Aceasta gama include autodube si versiuni Combi, platforma cu cabina standard sau dubla, patru lungimi diferite ale vehiculului si trei inaltimi diferite ale plafonului. Platforma modulara, dezvoltata in parteneriat cu Renault, vine cu tractiune ori pe fata, ori pe spate. Variantele cu tractiune pe spate pot fi comandate cu roti duble spate. Opel lucreaza, de asemenea, cu o gama larga de specialisti in transformari pentru a oferi si mai multe optiuni prin dealerii Opel Vehicule Comerciale. Greutatea bruta a gamei de vehicule a fost crescuta pana la 4,5t cu incarcatura de pana la 2,5t.
Cabina noului Opel Movano este extrem de confortabila si ofera multe caracteristici de confort. Acestea includ cele mai bune niveluri de vizibilitate, pozitii ale scaunului, scaune cu multiple reglari, care pot fi configurate in variate feluri si o pozitie a coloanei la condus optimizata din punct de vedere ergonomic, ce faciliteaza relaxarea la drumuri lungi.
Echipamentul standard cuprinzator este completat de optiuni inovatoare, precum farurile care urmeaza unghiul curbei, o bancheta dubla multifunctionala cu scaunul din centru rabatabil, un suport de laptop rabatabil si o sursa multipla de curent. Numeroase spatii de depozitare aflate la indemana completeaza felul extraordinar de practic in care spatiul este folosit la Movano.
Spatiul pentru marfa al diferitelor variante de autoduba ofera cea mai buna inaltime a plafonului si cea mai buna capacitate de depozitare din clasa, cu dimensiunile incarcaturii extinse pana la aproape 4,4 metri lungime si capacitate de incarcare de mai mult de 17 metri cubi (versiunea L4 cu spatiu extins pentru marfa). Praguri joase de incarcare cu trepte, culisare laterala si usi spate cu unghi larg de deschidere usureaza incarcatul si descarcatul unor volume mari, precum Euro paletii.
O generatie complet noua de motoare diesel cu patru cilindri common-rail (2.3 l CDTI) asigura performanta in forta si costuri reduse de operare. Gama de motoare cuprinde trei variante: de 100 CP/285 Nm, de 125 CP/310 Nm si de 150 CP/350 Nm. Toate motoarele sunt pregatite sa indeplineasca atat normele Euro 4, cat si Euro 5. Specificatiile Euro 5 vin cu filtru de particule diesel. Toate trei motoarele au transmisie standard cu 6 trepte, iar cele doua mai puternice pot fi combinate cu o transmisie manuala automatizata Easytronic.
Sasiul avansat al Opel Movano este armonizat pentru manevrare agila si suspensii confortabile atat cu incarcatura, cat si fara. Echipamentele sale de siguranta activa si pasiva sunt de ultima generatie si includ frane ABS cu distributie electronica a fortei de franare (EBD) ca standard pe toate variantele modelului. Programul electronic de stabilitate ESP este de asemenea standard pe toate modelele cu tractiune spate. ESP este optional pe versiunile cu tractiune fata.
Lansarea pe piata a noului Opel Movano este programata pentru primavara anului 2010, la scurt timp acest model va fi disponibil si in Romania.

Citeste articolul pe: Curierul National

Movano – mai mare si mai atragator

In aceasta luna, producatorul auto de la Russelheim a prezentat oficial noua generatie a vehiculelor comerciale din gama Movano. LCV-urile Opel sunt dezvoltate pe o platforma comuna, cu un alt mare producator european, Renault.
A doua generatie Opel Movano creste in dimensiuni si extinde posibilitatile de configurare. Introduce tehnologii inovatoare, un interior extrem de confortabil si de practic, consum de carburant redus si cele mai bune costuri de exploatare din clasa. Designul acestui van practic il identifica clar drept un membru al noii generatii de produse Opel, care include Insignia si Astra.
Noul Movano va fi lansat in Europa in aceasta primavara.
O selectie mai larga de caroserii
Movano ofera o selectie mai larga de variante de caroserie decat majoritatea concurentilor, aducand un model croit special pentru aproape orice profil utilitar necesar clientilor. Aceasta gama include autodube si versiuni Combi, platforma cu cabina standard sau dubla, patru lungimi diferite ale vehiculului si trei inaltimi diferite ale plafonului. Platforma modulara, dezvoltata in parteneriat cu Renault, vine cu tractiune ori pe fata, ori pe spate. Variantele cu tractiune pe spate pot fi comandate cu roti duble spate. Opel lucreaza, de asemenea, cu o gama larga de specialisti in transformari pentru a oferi si mai multe optiuni prin dealerii Opel Vehicule Comerciale. Greutatea bruta a gamei de vehicule a fost crescuta pana la 4,5t cu incarcatura de pana la 2,5t.
Cabina noului Opel Movano este extrem de confortabila si ofera multe caracteristici de confort. Acestea includ cele mai bune niveluri de vizibilitate, pozitii ale scaunului, scaune cu multiple reglari, care pot fi configurate in variate feluri si o pozitie a coloanei la condus optimizata din punct de vedere ergonomic, ce faciliteaza relaxarea la drumuri lungi.
Echipamentul standard cuprinzator este completat de optiuni inovatoare, precum farurile care urmeaza unghiul curbei, o bancheta dubla multifunctionala cu scaunul din centru rabatabil, un suport de laptop rabatabil si o sursa multipla de curent. Numeroase spatii de depozitare aflate la indemana completeaza felul extraordinar de practic in care spatiul este folosit la Movano.
Spatiul pentru marfa al diferitelor variante de autoduba ofera cea mai buna inaltime a plafonului si cea mai buna capacitate de depozitare din clasa, cu dimensiunile incarcaturii extinse pana la aproape 4,4 metri lungime si capacitate de incarcare de mai mult de 17 metri cubi (versiunea L4 cu spatiu extins pentru marfa). Praguri joase de incarcare cu trepte, culisare laterala si usi spate cu unghi larg de deschidere usureaza incarcatul si descarcatul unor volume mari, precum Euro paletii.
O generatie complet noua de motoare diesel cu patru cilindri common-rail (2.3 l CDTI) asigura performanta in forta si costuri reduse de operare. Gama de motoare cuprinde trei variante: de 100 CP/285 Nm, de 125 CP/310 Nm si de 150 CP/350 Nm. Toate motoarele sunt pregatite sa indeplineasca atat normele Euro 4, cat si Euro 5. Specificatiile Euro 5 vin cu filtru de particule diesel. Toate trei motoarele au transmisie standard cu 6 trepte, iar cele doua mai puternice pot fi combinate cu o transmisie manuala automatizata Easytronic.
Sasiul avansat al Opel Movano este armonizat pentru manevrare agila si suspensii confortabile atat cu incarcatura, cat si fara. Echipamentele sale de siguranta activa si pasiva sunt de ultima generatie si includ frane ABS cu distributie electronica a fortei de franare (EBD) ca standard pe toate variantele modelului. Programul electronic de stabilitate ESP este de asemenea standard pe toate modelele cu tractiune spate. ESP este optional pe versiunile cu tractiune fata.
Lansarea pe piata a noului Opel Movano este programata pentru primavara anului 2010, la scurt timp acest model va fi disponibil si in Romania.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 621 ori.

Publica un raspuns