Editia din acest an
Global Compact Car
a salonului elvetian va gazdui, in premiera mondiala, noul “” Nissan si noul crossover Juke. Vehiculul electric Leaf isi va face debutul in Europa iar 370Z Roadster va fi expus pentru prima data la un salon european.
“Global Compact Car”, inlocuitorul actualei generatii Micra este primul model Nissan dezvoltat pe noua platforma V. Reducerea masei in vederea scaderii consumului de carburant si a emisiilor poluante au fost prioritatea proiectului platformei V. In Romania si in restul Europei se va comercializa incepand cu toamna lui 2010.
Juke va deveni cel de-al treilea membru al familiei de modele crossover Nissan, intarind statutul acestei marci – acela de pionier al categoriei crossover.
Din punctul de vedere al motorizarilor, varful de gama va fi propulsorul pe benzina cu cilindree de 1,6 litri, supraalimentat, cu injectie directa, care dezvolta 190 cai-putere si un cuplu maxim de 240 Nm.
Aceasta versiune va fi disponibila cu tractiunea Nissan ALL-MODE 4×4-i ce prezinta o inovatie in segmentul B: distribuie in proportie de pana la 50:50 tractiunea intre puntea fata si cea spate dar, in acelasi timp, redistribuie tractiunea si intre cele doua roti posterioare, in avantajul agilitatii si reducandu-se subvirarea.
Gama mai cuprinde motorul pe benzina de 1,6 litri ce dezvolta 117 cai-putere si cuplul maxim de 157 Nm, alaturi de dieselul 1,5 dCi cu 110 cai si 240 Nm. Comercializarea in Europa, inclusiv Romania, va lua startul in toamna lui 2010.
Leaf este modelul Nissan de segment C care ofera toate atributele specifice categoriei sale dar pluseaza cu emisii poluante zero si costuri de intretinere reduse, fiind un vehicul electric. Leaf a fost primul vehicul electric destinat comercializarii pe scara larga si primul dintr-o intreaga gama de vehicule electrice ce va fi dezvoltata de Nissan si de partenerul sau de Alianta, Renault.
Construit pe o platforma noua, specifica, Leaf este lung de 4,45 m, lat de 1,78 m si inalt de 1,55 m, cu un ampatament generos, de 2,70 m. Motorul electric Nissan dezvolta 80 kw si cuplul maxim de 280 Nm, automobilul atingand viteza maxima de 140 km/h.
Bateria litiu-ion de 90 kw ofera o autonomie de 160 km. Formata din 48 de module, bateria s-a amplasat sub scaune si in podea. Folosind sistemul de incarcare rapida DC50kw, se poate incarca pana la 80 la suta din capacitate in 30 de minute. Pana la raspandirea acestui sistem, vehiculul poate fi incarcat de catre proprietar si la o priza de 220~240 V, 16 A. O astfel de incarcare dureaza opt ore. Pe unele piete din Europa, Leaf va putea fi comandat din vara lui 2010.
370 Z Roadster, versiunea decapotabila a legendarului Z, se lanseaza in Europa cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Motorul de 3,7 litri dezvolta 328 cai-putere si cuplul de 363 Nm, caracterul sportiv pur-sange fiind accentuat de prezenta tractiunii spate. Automobilul poate fi echipat cu transmisia manuala Syncro Rev Control sau cu cutia de viteze automata in 7 trepte, cu comenzi la volan.
Plafonul se pliaza complet in 20 de secunde, fara a fi nevoie sa se deconecteze puncte de fixare. De asemenea, poate fi comandat din afara automobilului, prin apasarea timp de trei secunde a butonului telecomenzii inchiderii centralizate. Se va comercializa in aceasta primavara.
Nota: In galeria foto – Nissan Juke, Nissan 370 Z Roadster si Nissan Leaf

Citeste articolul pe: Money.ro

Nissan mizeaza pe spectacol la Geneva cu vedetele 370Z Roadster si Juke

Editia din acest an
Global Compact Car
a salonului elvetian va gazdui, in premiera mondiala, noul “” Nissan si noul crossover Juke. Vehiculul electric Leaf isi va face debutul in Europa iar 370Z Roadster va fi expus pentru prima data la un salon european.
“Global Compact Car”, inlocuitorul actualei generatii Micra este primul model Nissan dezvoltat pe noua platforma V. Reducerea masei in vederea scaderii consumului de carburant si a emisiilor poluante au fost prioritatea proiectului platformei V. In Romania si in restul Europei se va comercializa incepand cu toamna lui 2010.
Juke va deveni cel de-al treilea membru al familiei de modele crossover Nissan, intarind statutul acestei marci – acela de pionier al categoriei crossover.
Din punctul de vedere al motorizarilor, varful de gama va fi propulsorul pe benzina cu cilindree de 1,6 litri, supraalimentat, cu injectie directa, care dezvolta 190 cai-putere si un cuplu maxim de 240 Nm.
Aceasta versiune va fi disponibila cu tractiunea Nissan ALL-MODE 4×4-i ce prezinta o inovatie in segmentul B: distribuie in proportie de pana la 50:50 tractiunea intre puntea fata si cea spate dar, in acelasi timp, redistribuie tractiunea si intre cele doua roti posterioare, in avantajul agilitatii si reducandu-se subvirarea.
Gama mai cuprinde motorul pe benzina de 1,6 litri ce dezvolta 117 cai-putere si cuplul maxim de 157 Nm, alaturi de dieselul 1,5 dCi cu 110 cai si 240 Nm. Comercializarea in Europa, inclusiv Romania, va lua startul in toamna lui 2010.
Leaf este modelul Nissan de segment C care ofera toate atributele specifice categoriei sale dar pluseaza cu emisii poluante zero si costuri de intretinere reduse, fiind un vehicul electric. Leaf a fost primul vehicul electric destinat comercializarii pe scara larga si primul dintr-o intreaga gama de vehicule electrice ce va fi dezvoltata de Nissan si de partenerul sau de Alianta, Renault.
Construit pe o platforma noua, specifica, Leaf este lung de 4,45 m, lat de 1,78 m si inalt de 1,55 m, cu un ampatament generos, de 2,70 m. Motorul electric Nissan dezvolta 80 kw si cuplul maxim de 280 Nm, automobilul atingand viteza maxima de 140 km/h.
Bateria litiu-ion de 90 kw ofera o autonomie de 160 km. Formata din 48 de module, bateria s-a amplasat sub scaune si in podea. Folosind sistemul de incarcare rapida DC50kw, se poate incarca pana la 80 la suta din capacitate in 30 de minute. Pana la raspandirea acestui sistem, vehiculul poate fi incarcat de catre proprietar si la o priza de 220~240 V, 16 A. O astfel de incarcare dureaza opt ore. Pe unele piete din Europa, Leaf va putea fi comandat din vara lui 2010.
370 Z Roadster, versiunea decapotabila a legendarului Z, se lanseaza in Europa cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Motorul de 3,7 litri dezvolta 328 cai-putere si cuplul de 363 Nm, caracterul sportiv pur-sange fiind accentuat de prezenta tractiunii spate. Automobilul poate fi echipat cu transmisia manuala Syncro Rev Control sau cu cutia de viteze automata in 7 trepte, cu comenzi la volan.
Plafonul se pliaza complet in 20 de secunde, fara a fi nevoie sa se deconecteze puncte de fixare. De asemenea, poate fi comandat din afara automobilului, prin apasarea timp de trei secunde a butonului telecomenzii inchiderii centralizate. Se va comercializa in aceasta primavara.
Nota: In galeria foto – Nissan Juke, Nissan 370 Z Roadster si Nissan Leaf

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 442 ori.

Publica un raspuns