Dupa cum spune si Burner ,inventarul din primu era mult mai ok ,vedeai ce iei de pe jos ,ce transformi in omni-gel ,ce pastrezi etc. Aici e un amalgam total ,esti informat doar prin poop-up-uri la care daca nu esti atent ,le ratezi. Plus ca ma enerveaza upgrade-urile si armele noi care le primesc. Nu le aplic eu ,face el totul automat. Dupa mine (si cunostintele mele vagi de 3rd person role plaing) a scazut mult fata de primul.

Mi se pare ca au vrut sa il faca mai accesibil dar l-au complicat de fapt…

“Introduce a little anarchy. Upset the established order and everything becomes chaos.”

Din punctul meu de vedere, inca un joc excelent marca Bioware.

Are cateva mici lucruri care m-au enervat, cum ar fi lipsa Mako sau a altei masinute (dar am inteles ca va veni intr-un DLC), periatul monoton al planetelor pentru resurse si numarul parca destul de mic de misiuni secundare (pe alea care le primesti de la fiecare crew member le consider principale). Mi-ar fi placut sa fie si mai multe Assignments mai serioase, nu doar chestii simple care presupun in principal sa te invarti 5 minute pe aceeasi planeta sau in aceeasi zona si eventual sa vorbesti cu un personaj.

Partea buna a jocului, tot restul.

Povestea mi se pare excelenta, antrenanta si te tine tot timpul in priza, la fel si luptele, care sunt mult mai dinamice si distractive decat in Mass Effect 1 inca de la inceputul jocului. Am jucat tot Adept – Nemesis, dar in ME2 combat-ul a fost distractiv inca de la inceput, pe cand in ME1 mi s-a parut frustrant si greu pana cand am apucat sa investesc mai multe puncte in abilitati biotice, cu toata ca ulterior a devenit fun. Imi place cum interactioneaza puterile, nimic mai distractiv decat Singularity pe 3 inamici, apoi Warp pe unul dintre ei.

Personajele sunt de asemenea interesante (chiar toate) si originale, fiecare avand propria poveste de spus, dar (cred ca) mi-ar fi placut sa existe un sistem de influenta putin mai complex, ceva in gen Dragon Age eventual. Mie mi-au placut in mod deosebit Grunt si Mordin Solus (care a fost foarte amuzant si simpatic, mi-a si cantat, dar a fost si singurul care a murit in Suicide Mission

Am terminat jocul in 40 de ore, level 25, am facut toate misiunile gasite, dar n-am stat sa verific toate planetele. Un pic cam scurt, cum ziceam mai sus, mi-ar fi placut ceva mai multe misiuni secundare. Daca intr-adevar exista semnificativ mai multe si trebuie sa iau la rand toate planetele sa le gasesc, mi se pare o idee destul de proasta.

Partea tehnica, jocul sta bine. Grafica nu este un rival pentru Crysis, dar chiar daca nu este avansata din punct de vedere tehnic, este foarte frumoasa si aratoasa reusind sa impresioneze prin arhitectura si directia artistica urmata. De asemenea jocul ruleaza foarte bine, 60FPS constant la 1680×1050, totul la maxim. Pacat ca nu are si AA inclus, daca-l fortez din driver apar ceva probleme grafice si scaderi aiurea de frame rate. Sunetul este reusit si te duce acolo, iar problemele privind pozitionarea 5.1 pe care le-am avut in ME1 au disparut.

N-am de gand sa incerc sa arunc jocul intr-o anumita cutiuta, fie ca scrie RPG pursange, FPS, action, sau mai stiu eu ce pe ea, pentru ca din punctul meu de vedere n-are rost, jocul este excelent si doar asta conteaza. In ceea ce priveste lipsa inventarului pot spune ca-s fericit ca nu mai e nevoie de 75534 de clickuri pana fac loc, cu toate ca in unele cazuri parca i se simte lipsa. Sistemul de upgrade nici n-ajuta, nici nu incurca, este doar o abordare diferita care pentru mine este la fel de ok. Tot aia-i daca-mi cumpar o pusca noua la magazin, sau cumpar un schematic pe care apoi il folosesc pentru a-mi imbunatati arma curenta.

, pentru ca micile inconveniente nu reusesc sa strice o experienta cu adevarat excelenta, inca un joc care-mi pare rau ca s-a terminat.

, pentru ca n-are probleme indeajuns de serioase ca sa scad mai mult.

Nu inteleg de ce toti lauda acest joc, mie mi se pare un GUNOI.

Combatul este clonat dupa Gears of War este Gears of War. Nu exista nici o varietate in combat si totul se reduce se reduce la ascuns dupa cutii si tras cu arma. La cate civilizatii sunt in jocul asta ma asteptam macar la modele diferite de cutii dar se pare ca toti extraterestrii prefera aceleasi cutii. Actiunea este cat se poate de liniara si nu exista nici o harta unde poti sa alegi alta cale.

Am terminat jocul cu Adept Class si pana si abilitatile caracterelor sufera la capitolul varietate. Toate abilitatile erau defapt una si aceeasi care avea rezultatul putin diferit – trag o bila albastra – omor inamic, singurul lucru diferit fiind cum murea adversarul, ba langa bila, ba 5 metri mai in fata sau in spate…

Grafica este depasita, texturi low-rez si AA lipseste. Este oarecum salvata de peisaje frumos „desenate” dar asta este valabil doar pentru 50% din joc, in cealalta jumatate artistii si-au bagat picioarele. Spre exemplu este o misiune unde am mers pe o baza Geth. Baza arata foarte frumos din exterior, avansata tehnologic si putin asemanatoare cu navele Borg. Abia asteptam sa trec de loading screen sa vad ce minunatie este in interior si apoi am dat de coridoarele gri si goale. Pana si Half Life 1 cred ca avea mai mult detaliu. Tot la capitolul grafica jocul mai sufera de un exces de lumini si suprafete stralucitoare. Mai aveam putin si purtam ochelari de soare sa ma pot juca confortabil.

Cand am terminat jocul parca am primit o caramida in cap. Nu intelegeam de ce s-a terminat cand eu am facut dor 5 sau 6 miniuni principale. Bine ca am strans toate celelalte caractere si i-am facut loiali, daca as fi trecut direct la povestea principala nu cred ca stateam mai mult de 4-5 ore sa termin jocul.

Partea cu farmatul de minerale pentru ship upgrades este iarasi foarte idioata. Cred ca am pierdut 4 ore pe putin sa farmez minerale pentru toate upgradeurile totul pentru un cinematic diferit la sfarsit……WTF

In final ce m-a evervat cel mai mult a fost cantitatea de cinematicuri in raport cu timpul in care chiar ma jucam. La ultima misiune cred ca am stat peste 70% din timp sa ma uit la cinematics decat sa ma joc.

4/10 din partea mea.

Chiar am citit azi niste review-uri pe tot felul de site-uri de „specialitate” si am ramas un pic socat, aparent varianta lor e mult diferita fata de cea pe care am jucat-o eu, adica peste tot se spune cat e de epic jocul si ce frumos au finisat mecanica de joc din primul, pentru Dumnezeu, mecanica de joc nu e finisata, e modificata total, defapt, in mare parte a disparut, e asa greu de vazut ? Toti „specialistii” de pe acolo sunt in extaz pentru ca ME2 a ajuns un film in care dai si tu cateva click-uri si impusti geth, pentru ca, aparent, asta isi dorea toata lumea…

Eu unul nu prea inteleg la ce te referi. Mecanica de joc total schimbata? Din cate imi aduc eu aminte si in Mass Effect 1 tot asa impuscai inamicii si foloseai din cand in cand cate o abilitate speciala, din aceeasi perspectiva caracteristica a shooter-elor. Cea mai mare diferenta ar fi faptul ca in ME2 au introdus arme cu eficienta diferita in functie de target (Health, Armor, Shield, Barrier), dar asta nu mi se pare un lucru rau, chiar din contra. Sigur, exista diferente, cum ar fi si cooldown-ul comun la Biotics cand le folosesti, dar de la ajustari de genul asta pana la alta mecanica de joc e cale lunga.

Si de ce a devenit un film? Cum ziceam, nu faci lucruri chiar atat de diferite fata de primul joc. Iti aduni crew, vorbesti cu ei, le descoperi povestea, lucruri care de altfel mi se par normale intr-un joc bazat pe poveste si cu elemente de RPG. Sa nu mai zic ca ai parte si de o gramada de lupte, care numai la ideea de stat si uitat la film nu conduc.

eu m-am dat batut , dupa inca o oara de joc, din care 40% a fost cinematics +20% dialoguri, am renuntat, ajung mai mult sa socializez cu un ai slab si sa ma uit la filme proaste, am renuntat, l-am sters din pc, chiar si pe primul (care mi-a placut) cu tot cu salvari, si am concluzionat ca numai inteleg generatiile „tinere” de jucatori si nici nu imi place genul action-fps,..astept urmatorul rpg al anului The Witcher 2….

Subscriu si eu la ideea de „film” a lui Keos. Singurul motiv pentru care mai am ME2 instalat este povestea.

De asemenea, si pe mine ma surprind review-urile care ridica in slavi acest joc. Da este un joc bun, dar nu mai bun decat primul. Schimbarile aduse aproape ca au omorat RPG-ul din ME,

nu ne ramane decat sa ne plimbam prin lumea jocului – de altfel prezentata sublim…se creeaza o atmosfera superba pentru jucator – si sa purtam dialoguri cu gama bogata de caractere.

Evident ca am sa termin jocul , macar si numai pt poveste/atmosfera merita, dar in rest nu-l vad ca fiind minunea prezentata pe site-urile de specialitate.

O buna parte din cei ce-l ”injura” folosesc ca unul din argumente cantitatea de dialoguri (eventual si cinematics). Nu mai sunt eu normal sau aici e ceva in neregula ?

Citeste articolul pe: XtremPC

Nu pot sa spun ca ma dau in vand dupa schimbarile pe care le-au facut…imi placea sistemul de inventar din primul, acum e putin dubios […]

Dupa cum spune si Burner ,inventarul din primu era mult mai ok ,vedeai ce iei de pe jos ,ce transformi in omni-gel ,ce pastrezi etc. Aici e un amalgam total ,esti informat doar prin poop-up-uri la care daca nu esti atent ,le ratezi. Plus ca ma enerveaza upgrade-urile si armele noi care le primesc. Nu le aplic eu ,face el totul automat. Dupa mine (si cunostintele mele vagi de 3rd person role plaing) a scazut mult fata de primul.

Mi se pare ca au vrut sa il faca mai accesibil dar l-au complicat de fapt…

“Introduce a little anarchy. Upset the established order and everything becomes chaos.”

Din punctul meu de vedere, inca un joc excelent marca Bioware.

Are cateva mici lucruri care m-au enervat, cum ar fi lipsa Mako sau a altei masinute (dar am inteles ca va veni intr-un DLC), periatul monoton al planetelor pentru resurse si numarul parca destul de mic de misiuni secundare (pe alea care le primesti de la fiecare crew member le consider principale). Mi-ar fi placut sa fie si mai multe Assignments mai serioase, nu doar chestii simple care presupun in principal sa te invarti 5 minute pe aceeasi planeta sau in aceeasi zona si eventual sa vorbesti cu un personaj.

Partea buna a jocului, tot restul.

Povestea mi se pare excelenta, antrenanta si te tine tot timpul in priza, la fel si luptele, care sunt mult mai dinamice si distractive decat in Mass Effect 1 inca de la inceputul jocului. Am jucat tot Adept – Nemesis, dar in ME2 combat-ul a fost distractiv inca de la inceput, pe cand in ME1 mi s-a parut frustrant si greu pana cand am apucat sa investesc mai multe puncte in abilitati biotice, cu toata ca ulterior a devenit fun. Imi place cum interactioneaza puterile, nimic mai distractiv decat Singularity pe 3 inamici, apoi Warp pe unul dintre ei.

Personajele sunt de asemenea interesante (chiar toate) si originale, fiecare avand propria poveste de spus, dar (cred ca) mi-ar fi placut sa existe un sistem de influenta putin mai complex, ceva in gen Dragon Age eventual. Mie mi-au placut in mod deosebit Grunt si Mordin Solus (care a fost foarte amuzant si simpatic, mi-a si cantat, dar a fost si singurul care a murit in Suicide Mission

Am terminat jocul in 40 de ore, level 25, am facut toate misiunile gasite, dar n-am stat sa verific toate planetele. Un pic cam scurt, cum ziceam mai sus, mi-ar fi placut ceva mai multe misiuni secundare. Daca intr-adevar exista semnificativ mai multe si trebuie sa iau la rand toate planetele sa le gasesc, mi se pare o idee destul de proasta.

Partea tehnica, jocul sta bine. Grafica nu este un rival pentru Crysis, dar chiar daca nu este avansata din punct de vedere tehnic, este foarte frumoasa si aratoasa reusind sa impresioneze prin arhitectura si directia artistica urmata. De asemenea jocul ruleaza foarte bine, 60FPS constant la 1680×1050, totul la maxim. Pacat ca nu are si AA inclus, daca-l fortez din driver apar ceva probleme grafice si scaderi aiurea de frame rate. Sunetul este reusit si te duce acolo, iar problemele privind pozitionarea 5.1 pe care le-am avut in ME1 au disparut.

N-am de gand sa incerc sa arunc jocul intr-o anumita cutiuta, fie ca scrie RPG pursange, FPS, action, sau mai stiu eu ce pe ea, pentru ca din punctul meu de vedere n-are rost, jocul este excelent si doar asta conteaza. In ceea ce priveste lipsa inventarului pot spune ca-s fericit ca nu mai e nevoie de 75534 de clickuri pana fac loc, cu toate ca in unele cazuri parca i se simte lipsa. Sistemul de upgrade nici n-ajuta, nici nu incurca, este doar o abordare diferita care pentru mine este la fel de ok. Tot aia-i daca-mi cumpar o pusca noua la magazin, sau cumpar un schematic pe care apoi il folosesc pentru a-mi imbunatati arma curenta.

, pentru ca micile inconveniente nu reusesc sa strice o experienta cu adevarat excelenta, inca un joc care-mi pare rau ca s-a terminat.

, pentru ca n-are probleme indeajuns de serioase ca sa scad mai mult.

Nu inteleg de ce toti lauda acest joc, mie mi se pare un GUNOI.

Combatul este clonat dupa Gears of War este Gears of War. Nu exista nici o varietate in combat si totul se reduce se reduce la ascuns dupa cutii si tras cu arma. La cate civilizatii sunt in jocul asta ma asteptam macar la modele diferite de cutii dar se pare ca toti extraterestrii prefera aceleasi cutii. Actiunea este cat se poate de liniara si nu exista nici o harta unde poti sa alegi alta cale.

Am terminat jocul cu Adept Class si pana si abilitatile caracterelor sufera la capitolul varietate. Toate abilitatile erau defapt una si aceeasi care avea rezultatul putin diferit – trag o bila albastra – omor inamic, singurul lucru diferit fiind cum murea adversarul, ba langa bila, ba 5 metri mai in fata sau in spate…

Grafica este depasita, texturi low-rez si AA lipseste. Este oarecum salvata de peisaje frumos „desenate” dar asta este valabil doar pentru 50% din joc, in cealalta jumatate artistii si-au bagat picioarele. Spre exemplu este o misiune unde am mers pe o baza Geth. Baza arata foarte frumos din exterior, avansata tehnologic si putin asemanatoare cu navele Borg. Abia asteptam sa trec de loading screen sa vad ce minunatie este in interior si apoi am dat de coridoarele gri si goale. Pana si Half Life 1 cred ca avea mai mult detaliu. Tot la capitolul grafica jocul mai sufera de un exces de lumini si suprafete stralucitoare. Mai aveam putin si purtam ochelari de soare sa ma pot juca confortabil.

Cand am terminat jocul parca am primit o caramida in cap. Nu intelegeam de ce s-a terminat cand eu am facut dor 5 sau 6 miniuni principale. Bine ca am strans toate celelalte caractere si i-am facut loiali, daca as fi trecut direct la povestea principala nu cred ca stateam mai mult de 4-5 ore sa termin jocul.

Partea cu farmatul de minerale pentru ship upgrades este iarasi foarte idioata. Cred ca am pierdut 4 ore pe putin sa farmez minerale pentru toate upgradeurile totul pentru un cinematic diferit la sfarsit……WTF

In final ce m-a evervat cel mai mult a fost cantitatea de cinematicuri in raport cu timpul in care chiar ma jucam. La ultima misiune cred ca am stat peste 70% din timp sa ma uit la cinematics decat sa ma joc.

4/10 din partea mea.

Chiar am citit azi niste review-uri pe tot felul de site-uri de „specialitate” si am ramas un pic socat, aparent varianta lor e mult diferita fata de cea pe care am jucat-o eu, adica peste tot se spune cat e de epic jocul si ce frumos au finisat mecanica de joc din primul, pentru Dumnezeu, mecanica de joc nu e finisata, e modificata total, defapt, in mare parte a disparut, e asa greu de vazut ? Toti „specialistii” de pe acolo sunt in extaz pentru ca ME2 a ajuns un film in care dai si tu cateva click-uri si impusti geth, pentru ca, aparent, asta isi dorea toata lumea…

Eu unul nu prea inteleg la ce te referi. Mecanica de joc total schimbata? Din cate imi aduc eu aminte si in Mass Effect 1 tot asa impuscai inamicii si foloseai din cand in cand cate o abilitate speciala, din aceeasi perspectiva caracteristica a shooter-elor. Cea mai mare diferenta ar fi faptul ca in ME2 au introdus arme cu eficienta diferita in functie de target (Health, Armor, Shield, Barrier), dar asta nu mi se pare un lucru rau, chiar din contra. Sigur, exista diferente, cum ar fi si cooldown-ul comun la Biotics cand le folosesti, dar de la ajustari de genul asta pana la alta mecanica de joc e cale lunga.

Si de ce a devenit un film? Cum ziceam, nu faci lucruri chiar atat de diferite fata de primul joc. Iti aduni crew, vorbesti cu ei, le descoperi povestea, lucruri care de altfel mi se par normale intr-un joc bazat pe poveste si cu elemente de RPG. Sa nu mai zic ca ai parte si de o gramada de lupte, care numai la ideea de stat si uitat la film nu conduc.

eu m-am dat batut , dupa inca o oara de joc, din care 40% a fost cinematics +20% dialoguri, am renuntat, ajung mai mult sa socializez cu un ai slab si sa ma uit la filme proaste, am renuntat, l-am sters din pc, chiar si pe primul (care mi-a placut) cu tot cu salvari, si am concluzionat ca numai inteleg generatiile „tinere” de jucatori si nici nu imi place genul action-fps,..astept urmatorul rpg al anului The Witcher 2….

Subscriu si eu la ideea de „film” a lui Keos. Singurul motiv pentru care mai am ME2 instalat este povestea.

De asemenea, si pe mine ma surprind review-urile care ridica in slavi acest joc. Da este un joc bun, dar nu mai bun decat primul. Schimbarile aduse aproape ca au omorat RPG-ul din ME,

nu ne ramane decat sa ne plimbam prin lumea jocului – de altfel prezentata sublim…se creeaza o atmosfera superba pentru jucator – si sa purtam dialoguri cu gama bogata de caractere.

Evident ca am sa termin jocul , macar si numai pt poveste/atmosfera merita, dar in rest nu-l vad ca fiind minunea prezentata pe site-urile de specialitate.

O buna parte din cei ce-l ”injura” folosesc ca unul din argumente cantitatea de dialoguri (eventual si cinematics). Nu mai sunt eu normal sau aici e ceva in neregula ?

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 72 ori.

Publica un raspuns