Orange
Thierry Millet
Operatorul telecom Romania se va axa in 2010 pe lansarea mai multor oferte nisate, pentru a atrage clienti din cadrul comunitatilor, a spus pentru DailyBusiness.ro , CEO al Orange Romania.
Cea mai recenta oferta adresata anumitor comunitati este PrePay Suporter, un produs dedicat comunitatilor de suporteri ai fotbalului. In prima faza, produsul se adreseaza in special fanilor echipei de fotbal Dinamo Bucuresti. La reincarcarea cartelei PrePay Suporter cu minimum 7 euro, clientii vor primi la fiecare meci informatii despre goluri si marcatori. In plus, la fiecare gol inscris de echipa favorita, primesc 10 mesaje scrise nationale gratuite. Daca echipa castiga un meci pe teren propriu, clientii PrePay Suporter primesc un bonus de 1 euro, in timp ce pentru un meci castigat in deplasare, bonusul este de 2 euro.
Totodata, la reincarcarea cartelei cu minim 7 euro, clientii PrePay Suporter au reducere de 50% la tarifele pentru apelurile catre alti utilizatori PrePay Suporter, reducere de 50% pentru achizitionarea continutului despre echipa de fotbal favorita din portalul Orange pentru mobil, 5 Mb de trafic pentru navigarea pe Internet.
„Saptamana trecuta am lansat un serviciu nisat pentru clientii Avon. Astazi (marti – n.r.) am lansat acest produs pentru fanii echipei Dinamo Bucuresti, urmand ca in viitorul apropiat sa se alature si alte echipe de club din Romania”, spune Thierry Millet. France Telecom ofera in Franta un serviciu similar pentru echipe de fotbal precum PSG sau Olympique Marseille.
Gabriel Torje, jucator al Dinamo Bucuresti, a glumit: „sper sa facem cat mai multe pagube Orange Romania si sa castigam cat mai multe meciuri. Deocamdata suntem bine situati in clasament si ‘pe val'”.
In viitor, compania se va adresa si altor comunitati bine determinate. Millet nu a exclus ca Orange Romania sa lanseze servicii similare si pentru comunitatea locala de bloggeri. „Inca nu pot oferi amanunte in acest sens. Tot ce pot spune este ca scopul nostru este sa atragem din ce in ce mai multe comunitati si sa le fidelizam”, mai spune seful Orange Romania, parte a France Telecom.
In ceea ce priveste climatul economic actual si ce influente va avea asupra operatorilor telecom, oficialul Orange Romania a spus ca „lucrurile devin mai clare, mai stabile. La cresterea vanzarilor a contribuit si rebranduirea abonamentelor (Pinguin, Pantera etc. – n.r.) care a atras clienti si de la concurenta”, mai spune Millet.
Magazinul online a ajuns la 5% din vanzari
Circa 5% din vanzarile Orange provin din magazinul online al companiei, in crestere de la circa 1% in 2008. „Aceasta pondere este foarte buna, ne asteptam la 2-3% pentru aceasta perioada. Nu stiu cand vom atinge 10%. Aceasta pondere este mare, o regasim mai ales in statele din Europa de Vest”, spune Millet.
Seful Orange Romania nu a dorit sa comenteze pe marginea unor subiecte precum introducerea pe piata locala a celui mai recent gadget al Apple, iPad, sau a extinderii serviciilor 3G in zone rurale. Intrebat care este, in acceptiunea sa, cel mai dinamic operator telecom din Romania, in afara de Orange Romania, Millet a replicat ca „am o politica clara de a nu discuta despre concurenti. Daca ar fi insa sa nominalizez unul, acesta se afla in cadrul intrebarii”.
Orange este lider de piata in Romania cu 10,69 mil. clienti. Principalii concurenti ai companiei sunt Vodafone Romania, Cosmote Romania, RCS&RDS precum si Romtelecom sau UPC Romania.

Citeste articolul pe: Daily Business

Ofertele mass-market nu mai sunt la moda in telecom: Orange Romania se axeaza pe nise

Orange
Thierry Millet
Operatorul telecom Romania se va axa in 2010 pe lansarea mai multor oferte nisate, pentru a atrage clienti din cadrul comunitatilor, a spus pentru DailyBusiness.ro , CEO al Orange Romania.
Cea mai recenta oferta adresata anumitor comunitati este PrePay Suporter, un produs dedicat comunitatilor de suporteri ai fotbalului. In prima faza, produsul se adreseaza in special fanilor echipei de fotbal Dinamo Bucuresti. La reincarcarea cartelei PrePay Suporter cu minimum 7 euro, clientii vor primi la fiecare meci informatii despre goluri si marcatori. In plus, la fiecare gol inscris de echipa favorita, primesc 10 mesaje scrise nationale gratuite. Daca echipa castiga un meci pe teren propriu, clientii PrePay Suporter primesc un bonus de 1 euro, in timp ce pentru un meci castigat in deplasare, bonusul este de 2 euro.
Totodata, la reincarcarea cartelei cu minim 7 euro, clientii PrePay Suporter au reducere de 50% la tarifele pentru apelurile catre alti utilizatori PrePay Suporter, reducere de 50% pentru achizitionarea continutului despre echipa de fotbal favorita din portalul Orange pentru mobil, 5 Mb de trafic pentru navigarea pe Internet.
„Saptamana trecuta am lansat un serviciu nisat pentru clientii Avon. Astazi (marti – n.r.) am lansat acest produs pentru fanii echipei Dinamo Bucuresti, urmand ca in viitorul apropiat sa se alature si alte echipe de club din Romania”, spune Thierry Millet. France Telecom ofera in Franta un serviciu similar pentru echipe de fotbal precum PSG sau Olympique Marseille.
Gabriel Torje, jucator al Dinamo Bucuresti, a glumit: „sper sa facem cat mai multe pagube Orange Romania si sa castigam cat mai multe meciuri. Deocamdata suntem bine situati in clasament si ‘pe val'”.
In viitor, compania se va adresa si altor comunitati bine determinate. Millet nu a exclus ca Orange Romania sa lanseze servicii similare si pentru comunitatea locala de bloggeri. „Inca nu pot oferi amanunte in acest sens. Tot ce pot spune este ca scopul nostru este sa atragem din ce in ce mai multe comunitati si sa le fidelizam”, mai spune seful Orange Romania, parte a France Telecom.
In ceea ce priveste climatul economic actual si ce influente va avea asupra operatorilor telecom, oficialul Orange Romania a spus ca „lucrurile devin mai clare, mai stabile. La cresterea vanzarilor a contribuit si rebranduirea abonamentelor (Pinguin, Pantera etc. – n.r.) care a atras clienti si de la concurenta”, mai spune Millet.
Magazinul online a ajuns la 5% din vanzari
Circa 5% din vanzarile Orange provin din magazinul online al companiei, in crestere de la circa 1% in 2008. „Aceasta pondere este foarte buna, ne asteptam la 2-3% pentru aceasta perioada. Nu stiu cand vom atinge 10%. Aceasta pondere este mare, o regasim mai ales in statele din Europa de Vest”, spune Millet.
Seful Orange Romania nu a dorit sa comenteze pe marginea unor subiecte precum introducerea pe piata locala a celui mai recent gadget al Apple, iPad, sau a extinderii serviciilor 3G in zone rurale. Intrebat care este, in acceptiunea sa, cel mai dinamic operator telecom din Romania, in afara de Orange Romania, Millet a replicat ca „am o politica clara de a nu discuta despre concurenti. Daca ar fi insa sa nominalizez unul, acesta se afla in cadrul intrebarii”.
Orange este lider de piata in Romania cu 10,69 mil. clienti. Principalii concurenti ai companiei sunt Vodafone Romania, Cosmote Romania, RCS&RDS precum si Romtelecom sau UPC Romania.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 444 ori.

Publica un raspuns