Portalul integrat cu sistemul ERP castiga teren in randul companiilor de distributie clasice, fiind un canal de vanzare performant, operabil la costuri reduse. Senior Software ofera posibilitatea de integrare a SeniorERP cu portalul de vanzari online, astfel incat orice client al sistemului informatic sa beneficieze de avantajele cumulate ale celor doua platforme.
In conditiile de piata actuale, toate companiile urmaresc simplificarea sau externalizarea proceselor de lucru, in vederea reducerii costurilor operationale. Drept urmare, marile companii si-au reconfigurat procedurile de aprovizionare, impunand distribuitorilor noi standarde de performanta a preluarii comenzilor si de onorare a acestora. Distribuitorii se afla astfel in situatia de a creste calitatea serviciilor, pe fondul nevoii de reducere sau cel mult de mentinere a nivelului curent al cheltuielilor.
Senior Software raspunde provocarii oferind clientilor sai solutia integrata SeniorERP + Portal E-Commerce, capabila sa ofere informatii in timp real despre produse, preturi, stocuri, comenzi, solduri etc.
„Obiectivul nostru primordial este acela de a oferi clientului Senior Software un sistem informatic capabil sa-l ajute sa transforme orice modificare a conditiilor pietei intr-o oportunitate de business”, a declarat Daniel Toma, Director General Senior Software.
Portalul integrat cu ERP-ul are un rol complementar fata de canalele traditionale de vanzare. Un exemplu este piata de birotica si papetarie, estimata in 2009 la 200 mil. EURO, o piata extrem de fragmentata. Dintre aceste companii, doar 10% isi manifesta prezenta online, majoritatea activand in segmentul B2B.
„Portalul este necesar in momentul de fata in domeniul nostru. Daca nu am acest instrument si vreau sa ma duc la o multinationala care are buget alocat pe birotica, papetarie, tehnica de calcul, nu ma primeste la negocieri. Integrarea ERP-ului cu un portal online este o conditie obligatorie pentru a ne pastra competitivitatea”, spune Cristian Stanciu, Director General al portalului www.officesupply.ro, integrat cu platforma SeniorERP.
Cresterea vanzarilor este rezultatul simplificarii comunicarii, in paralel cu o reducere a costurilor logistice de ambele parti: client si furnizor. Portalul poate fi si o platforma de comunicare integrata cu partenerii de business sau consumatorul final, inlocuind cu succes materialele de prezentare printate.

Citeste articolul pe: Agora News

Portalul integrat cu sistemul ERP castiga teren

Portalul integrat cu sistemul ERP castiga teren in randul companiilor de distributie clasice, fiind un canal de vanzare performant, operabil la costuri reduse. Senior Software ofera posibilitatea de integrare a SeniorERP cu portalul de vanzari online, astfel incat orice client al sistemului informatic sa beneficieze de avantajele cumulate ale celor doua platforme.
In conditiile de piata actuale, toate companiile urmaresc simplificarea sau externalizarea proceselor de lucru, in vederea reducerii costurilor operationale. Drept urmare, marile companii si-au reconfigurat procedurile de aprovizionare, impunand distribuitorilor noi standarde de performanta a preluarii comenzilor si de onorare a acestora. Distribuitorii se afla astfel in situatia de a creste calitatea serviciilor, pe fondul nevoii de reducere sau cel mult de mentinere a nivelului curent al cheltuielilor.
Senior Software raspunde provocarii oferind clientilor sai solutia integrata SeniorERP + Portal E-Commerce, capabila sa ofere informatii in timp real despre produse, preturi, stocuri, comenzi, solduri etc.
„Obiectivul nostru primordial este acela de a oferi clientului Senior Software un sistem informatic capabil sa-l ajute sa transforme orice modificare a conditiilor pietei intr-o oportunitate de business”, a declarat Daniel Toma, Director General Senior Software.
Portalul integrat cu ERP-ul are un rol complementar fata de canalele traditionale de vanzare. Un exemplu este piata de birotica si papetarie, estimata in 2009 la 200 mil. EURO, o piata extrem de fragmentata. Dintre aceste companii, doar 10% isi manifesta prezenta online, majoritatea activand in segmentul B2B.
„Portalul este necesar in momentul de fata in domeniul nostru. Daca nu am acest instrument si vreau sa ma duc la o multinationala care are buget alocat pe birotica, papetarie, tehnica de calcul, nu ma primeste la negocieri. Integrarea ERP-ului cu un portal online este o conditie obligatorie pentru a ne pastra competitivitatea”, spune Cristian Stanciu, Director General al portalului www.officesupply.ro, integrat cu platforma SeniorERP.
Cresterea vanzarilor este rezultatul simplificarii comunicarii, in paralel cu o reducere a costurilor logistice de ambele parti: client si furnizor. Portalul poate fi si o platforma de comunicare integrata cu partenerii de business sau consumatorul final, inlocuind cu succes materialele de prezentare printate.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 510 ori.

Publica un raspuns