Am de ceva vreme, mai exact aproape 3 ani o placa video EVGA GeForce 8800 GTX ACS3 Edition 626/2000 . Nu am avut niciodata probleme cu ea. S-a comportat perfect. Pana azi. Dimineata am deschis pc-ul..toate bune si frumoase..mi-am facut treaba..l-am inchis..am plecat de acasa. In seara asta cand am ajuns, l-am deschis si surpriza..nu mi se deschide monitorul. Il pornesc manual si imi intra din nou in sleeping mode. Ok..dau un restart la pc..acelasi rezultat. Fiindu-mi conectate atat monitorul cat si tv-ul ma gandesc ca o fi ceva in neregula si zic hai sa vad..poate in urma unei erori extraordinare mi-a devenit tv-ul primary display. Zis si facut..mut..intr-adevar tv-ul a devenit primary display. Insa..surpriza..rezolutia este de 800×600(32bit)(1Hz)! da 1 Hz. Iar pe tot ecranul am niste dungi..pe partea alba se vad galbene iar pe cea de culoare inchisa a imaginii afisate sunt de culoare albastra. De asemenea in DxDiag la display nu numai ca nu am driver dar nu am nimic. v-am atasat si o captura de ecran din dxdiag. placa video am verificat-o..am scos-o din pc..am curatat-o de praf..am curatat slot-ul PCI Express, am bagat-o inapoi..are curent..fizic totul pare mai mult decat ok…cel putin la suprafata..ceea ce se vede..nu stiu sub carcasa cooler-ului sau sub radiator.

In rest pc-ul merge ok..de pe el va scriu. Astept sa imi confirmati daca e intr-adevar dusa placa video. in principiu am verificat factura, placa e luata de la PC Coolers in februarie 2007 si am 10 ani garantie pe ea. As vrea sa stiu sigur daca e bulita deoarece nu as vrea sa le-o trimit degeaba. O alta intrebare ar fi daca cumva stiti cum sunt cei de la PC Coolers legat de garantii? Sunt seriosi? Profesionisti? Trebuie sa ma iau de gat cu ei? Si daca ajung si ei la concluzia ca e defecta si trebuie inlocuita..cu ce anume?? pt ca placa respectiva cu siguranta nu o mai au. Se face vreo echivalare? daca da..ca pret sau ca performanta?

Va multumesc mult.

Daca raspunsul e DA , atunci incearca sa bootezi de pe un LIVE-CD/DVD de linux si vezi daca acolo ai probleme. Daca in Linux merge bine placa video atunci e clar o problema software care daca nu se repara printr-un reinstall hard de drivere si un repair de windows inseamna ca trebuie format+clean install de sistem de operare.

Daca in Linux ai aceleasi probleme atunci e ceva fizic si te duci la garantie unde : 1) incearca sa ti-o repare ; 2) daca nu merge reparata iti alegi o alta placa video de la ei si platesti doar diferenta dintre pretul placii alese si pretul cu care ai CUMPARAT placa asta la momentul respectiv (pretul din factura).

Daca raspunsul e DA , atunci incearca sa bootezi de pe un LIVE-CD/DVD de linux si vezi daca acolo ai probleme. Daca in Linux merge bine placa video atunci e clar o problema software care daca nu se repara printr-un reinstall hard de drivere si un repair de windows inseamna ca trebuie format+clean install de sistem de operare.

Daca in Linux ai aceleasi probleme atunci e ceva fizic si te duci la garantie unde : 1) incearca sa ti-o repare ; 2) daca nu merge reparata iti alegi o alta placa video de la ei si platesti doar diferenta dintre pretul placii alese si pretul cu care ai CUMPARAT placa asta la momentul respectiv (pretul din factura).

Poate in visele tale asa ceva, fara suparare.

, adica un 9800GT cel mult zic. Deci in jur 380-430lei.

Pot sa fac si pariu ca este asa cum zic eu.

Visele lui nu, dar asa e legea nu cum i se pare fiecaruia. In State, EVGA, pentru 8800GTX-uri la RMA-uri da in majoritatea cazurilor GTX260. Sunt chiar curios cum o sa se comporte aici, MixMaster sper sa ne tii informati.

Costi82 daca tie 9800GT ti se pare echivalent cu 8800GTX, e clar …

Prison rape is the deterrent for me not to commit crime.

Prison rape is the deterrent for me not to commit crime.

Bre decat sa vb aiurea in tramvai eu zic sa taci din gura si sa-ti vezi de desenele animate in continuarea. Sau mai bine du-te de te culca ca s-a inserat.

Legea zice ca-i da un produs in banii platiti initial (pe factura), chiar daca acum valoreaza mai putin. Ce ti se pare o incorectitudine asa mare?

PS: Lasa tonul aprins, nu da bine, iar cand mai dai grafice din alte locuri, lasa si un link sa ne delectam in intregime cu articolul respectiv.

@costi82 . Din fericire n-am nevoie de grafice sa vad diferentele intre ele. Am avut ocazia sa le vad pe amandoua la lucru si imi mentin parerea.

Prison rape is the deterrent for me not to commit crime.

@costi82 . Din fericire n-am nevoie de grafice sa vad diferentele intre ele. Am avut ocazia sa le vad pe amandoua la lucru si imi mentin parerea.

Pai si din link-ul dat de tine tot 8800GT rezulta ca ar fi mai buna fata de GTX. Asa ca…..

Scuzele mele MixMaster pt offtopic. Din partea mea sper sa-ti dea la schimb o placa cu valoare identica, la fel cat ai ai dat tu acum 3ani, dar din cate stiu si din ce am mai citit si pe alte forum-uri tare mult m-as mira.

[email protected] Asus P5Q Deluxe 4 GB Mushkin HD4870X2 2GB 5.4 TB HDD X-Fi Fatal1ty P. Champion+Asus Xonar Essence ST Logitech Z-2300 Sennheiser HD595+Beyerdynamic DT990 2005 Edition CoolerMaster Cosmos S Corsair HX1000W Asus VW266H 25.5″ 2ms

Legea zice ca-i da un produs in banii platiti initial (pe factura), chiar daca acum valoreaza mai putin. Ce ti se pare o incorectitudine asa mare?

PS: Lasa tonul aprins, nu da bine, iar cand mai dai grafice din alte locuri, lasa si un link sa ne delectam in intregime cu articolul respectiv.

Sunt curios despre ce lege zici tu acolo. Adica tie ti s-ar parea normal sa folosesti un produs 3 ani si apoi sa primeste suma identica care ai dat-o in cazul in care acesta se defecteaza??

Eu stiu ca se i-a in calcul o serie intreaga de indicatori pt o evaluare corecta. Mai ales in industria IT care se schimba si evolueaza de la luna la luna, dar apoi dupa 3 ani.

Exemplul cel mai concret care ti-l pot da este exact ceea ce am patit eu cu firma ROYAL COMPUTERS cu o placa de baza care s-a defectat in garantie, am trimis-o in service si ei mi-au evaluat-o la 95lei, chiar daca eu am dat (si aveam si factura care sa dovedeasca) pe placa respectiva fix 386lei cu doar doi ani in urma.

Yep, mi se pare foarte normal si astfel e protejat clientul de tot soiul de mismacuri ale firmelor locale, dar si acestea impotriva variatiei pietei. Probabil trebuia sa cer celor de la Intend vreo 350 de lei la garantie cand au fost nevoiti sa-mi dea banii inapoi, in locul celor 250 de lei cat am dat pe un kit de memorii inaintea exploziei de preturi la respectivele componente.

Nu ca ii falimentam prin fabuloasa suma de 100 de lei, dar intelegi ideea.

Vad ca v-ati aprins pe-aici. Multumesc de sfaturi, teste cu linux nu am mai facut deoarece intarziind raspunsurile pe forumul xpc am cautat pe google probleme asemanatoare si am gasit chiar foarte multe. in sensul ca in raportul de eroare dat de windows spunea ca e o eroare „code 43”. cautand pe net am intalnit cred ca vreo 30-40 de cazuri, si la toate problema a fost hardware. si multi spuneau ca au reinstalat inclusiv sistemele de operare, etc. Eu am instalat doar driver-ele insa nu s-a schimbat nimic, ba mai mult am reusit sa le instalez doar din a 6-a sau a 7-a incercare, primind erori de genul „your hardware is not compatible with this driver” (asta am primit-o cu vreo 3 versiuni de drivere). in toate cazurile intalnite pe net cei care au beneficiat de garantie au inlocuit placa, ceilalti si-au cumparat alta noua.

Am vb si cu cei de la pc-coolers, dupa 5 ianuarie o voi trimite, deoarece pana atunci as dori sa pot avea acces macar la muzica, net, etc. . Din cate am inteles de garantie se va ocupa EVGA Europa si in caz ca nu mai au placa respectiva pt inlocuire, mi se va inlocui cu echivalentul generatiei actuale, deci cu placa video care reprezinta in gama EVGA din generatia actuala ceea ce reprezenta 8800 GTX KO-ul atunci. M-am gandit si eu la faza cu o placa in aceeasi bani insa..avand in vedere ca am dat 2400 RON sunt constient ca ar fi totusi putin nedrept..in sensul ca eu am folosit placa 3 ani de zile etc..si e oarecum convenabil sa se strice daca e asa..in fine..si daca as primi aceeasi placa eu as fi la fel de multumit deoarece nu am avut probleme cu ea. Cel mai important e sa se rezolve totul, lucru care mi s-a promis de catre cei de la pc-coolers. Oricum fiti siguri ca va voi anunta despre modul in care decurg lucrurile.

Va multumesc mult.

UPDATE: astazi (16.01.2010) mi-a ajuns noua placa video. cei de la pc-coolers au fost profesionisti, nu a fost nici o problema. Am trimis placa vinerea trecuta si astazi deja am primit una noua, mai exact o placa EVGA GTX 260 core 216 . Placa e noua, mi-au oferit din nou 10 ani garantie, desi 3 ani erau trecuti deja cu prima placa. Mi-au spus ca in general 8800 GTX-ul este schimbat cu GTS 250 insa fosta mea placa fiind una cu overclocking din fabrica mi-au dat GTX-ul 260 core 216.

Foarte frumos din partea pc-coolers .

Excelenta placa ti-au dat la schimb.

Am pus aici si dovezile. Sa nu se creada ca aberam pe forumul asta. Intr-adevar foarte multumit de serviciile prestate de pc-coolers. Astfel ca ii recomand.

Am avut un ASUS 9800GX2 , luat de la amicii, si nu stiu cine mi-a raspuns in ziua aia, la telefon ca nu prea intelegeau, ca nu cutia face obiectul garantiei ci placa in sine.

Prison rape is the deterrent for me not to commit crime.

Am avut un ASUS 9800GX2 , luat de la amicii, si nu stiu cine mi-a raspuns in ziua aia, la telefon ca nu prea intelegeau, ca nu cutia face obiectul garantiei ci placa in sine.

Cred ca ai inteles tu gresit, un produs trebuie trimis la garantie impreuna cu setul de accesorii complet. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj – la unele produse s/n este numai pe cutie, deci obligatoriu se pastreaza cutia), impreuna cu accesoriile aferente, factura fiscala si certificatul de garantie in original.

Noi asteptam inca sa trimiti placa la garantie.

din ce stiu eu legislatia din romania nu te obliga sa pastrezi amblajele produselor pt garantie, ci doar accesoriile,si din ce stiu eu cutia nu e un accesoriu, chiar si asa e de bunsimt sa pastrezi cutiile pt garantie(nemai punand la socoteala ca daca trebuie trimisa piesa la garantie in alt oras, cel mai bine protejata este in cutia originala), si cei care zic ca nu au spatiu, nu e o scuza, se pot baga cutiile unele in altele si se rezolva…

e pe 65 din cate vad in codul seriei. Dar stii tu vorba aia cu calul de capatat nu se cauta in gura, nu?

cel mai important e ca s-a rezolvat totul intr-un mod cat se poate de profesionist. Ar fi culmea sa mai fac si figuri ca nu e pe 55 nm

Eu sunt pe deplin multumit de cum a iesit totul: rapid si corect.

@ Dragon_Fighter multumesc si tie de felicitari. Sincer tre` sa fiu de acord cu QD la chestia cu pastratul cutiei. Ale mele au fost toate pastrate si intacte. Si asta fara sa mi se spuna, deoarece stiam din trecut. La orice magazin, pt orice produs de acest gen mi s-a solicitat sa pastrez si ambalajul. Deci chiar nu am intalnit nici un loc in care sa nu mi se ceara acest lucru.

Am lucrat cu multi furnizori, Ktech,Aline,Asesoft,Itdirect,RHS, si mai sunt cativa, dar lista poate continua… ideea este ca nu sunt absurd, e corect sa o trimeti „intr-o cutie” , ambalata corespunzator, dar nu este o regula ca produsul sa fie in cutia originala, si mai mult sa iti refuze garantia pe motiv ca nu ai „cutia originala”.

, ce il intereseaza e ca produsele sa ajunga intr-o stare fizica buna.

Cred ca ai inteles tu gresit, un produs trebuie trimis la garantie impreuna cu setul de accesorii complet. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj – la unele produse s/n este numai pe cutie, deci obligatoriu se pastreaza cutia), impreuna cu accesoriile aferente, factura fiscala si certificatul de garantie in original.

Noi asteptam inca sa trimiti placa la garantie.

Mai repet poate nu m-ai inteles…

Unde am spus eu mai sus ca ti se refuza garantia daca nu trimiti in cutia originala??!! placa trebuie trimisa ambalata corespunzator cu toate accesoriile originale.

Cutia originala este ceruta atunci cand S/N se afla doar pe acea cutie. Avem de ex sursele Nexus sau unele Zalman care au s/n doar pe cutie.

Sincer e o lege tampita asta, multi furnizori de afara vor neaparat sa trimitem RMA-ul in cutii originale, prin cate trecem din cauza asta…

O cutie originala poate fi usor pliata si ocupa spatiu cat un carton mai gros…Nu mai spun ca este foarte usor de trimis inapoi la garantie totul, ambalat cum a fost primit..in fine, asta e.

NU ti s-a refuzat nicio garantie, cand o vei trimite conform conditiilor de mai sus se va rezolva garantia.

La fel am patit si eu cu o placat 8800GT luata de la PCGarage….eu nu am avut cutia si tot mi-au schimbat-o cu un 250GTS si sunt foarte multumit. Am avut cateva emotii deoarece pe langa faptul ca nu aveam cutia, era dezlipit si SN de pe placa. Dar baietii de la service au rezolvat problema si de atunci am incredere mai multa in ei. Ma bucur sa aud ca si alte firme respecta clientul.

Cum a spus si QD , cutia originala NU e obligatorie decat daca SN produsului si alte modalitati de identificare sunt trecute DOAR pe ea. Daca ai IDurile pe stickere atasate produsului si il returnezi cu ce era in pachet nu e nici o problema in mod normal.

Nu numai Evga a scos un lot. Asa au fost toate 260-urile 216, pana sa se treaca pe 55nm. Pe langa faptul ca cele pe 55nm nu aveau backplate si memorii pe spate, Evga le diferentia si prin stickere si culoarea lor. Dupa un timp au aparut si placi pe 55 cu aspect de 65. Stickerul care MixMaster il are pe placa e, de 65nm.

Prison rape is the deterrent for me not to commit crime.

Citeste articolul pe: XtremPC

Problema 8800 GTX

Am de ceva vreme, mai exact aproape 3 ani o placa video EVGA GeForce 8800 GTX ACS3 Edition 626/2000 . Nu am avut niciodata probleme cu ea. S-a comportat perfect. Pana azi. Dimineata am deschis pc-ul..toate bune si frumoase..mi-am facut treaba..l-am inchis..am plecat de acasa. In seara asta cand am ajuns, l-am deschis si surpriza..nu mi se deschide monitorul. Il pornesc manual si imi intra din nou in sleeping mode. Ok..dau un restart la pc..acelasi rezultat. Fiindu-mi conectate atat monitorul cat si tv-ul ma gandesc ca o fi ceva in neregula si zic hai sa vad..poate in urma unei erori extraordinare mi-a devenit tv-ul primary display. Zis si facut..mut..intr-adevar tv-ul a devenit primary display. Insa..surpriza..rezolutia este de 800×600(32bit)(1Hz)! da 1 Hz. Iar pe tot ecranul am niste dungi..pe partea alba se vad galbene iar pe cea de culoare inchisa a imaginii afisate sunt de culoare albastra. De asemenea in DxDiag la display nu numai ca nu am driver dar nu am nimic. v-am atasat si o captura de ecran din dxdiag. placa video am verificat-o..am scos-o din pc..am curatat-o de praf..am curatat slot-ul PCI Express, am bagat-o inapoi..are curent..fizic totul pare mai mult decat ok…cel putin la suprafata..ceea ce se vede..nu stiu sub carcasa cooler-ului sau sub radiator.

In rest pc-ul merge ok..de pe el va scriu. Astept sa imi confirmati daca e intr-adevar dusa placa video. in principiu am verificat factura, placa e luata de la PC Coolers in februarie 2007 si am 10 ani garantie pe ea. As vrea sa stiu sigur daca e bulita deoarece nu as vrea sa le-o trimit degeaba. O alta intrebare ar fi daca cumva stiti cum sunt cei de la PC Coolers legat de garantii? Sunt seriosi? Profesionisti? Trebuie sa ma iau de gat cu ei? Si daca ajung si ei la concluzia ca e defecta si trebuie inlocuita..cu ce anume?? pt ca placa respectiva cu siguranta nu o mai au. Se face vreo echivalare? daca da..ca pret sau ca performanta?

Va multumesc mult.

Daca raspunsul e DA , atunci incearca sa bootezi de pe un LIVE-CD/DVD de linux si vezi daca acolo ai probleme. Daca in Linux merge bine placa video atunci e clar o problema software care daca nu se repara printr-un reinstall hard de drivere si un repair de windows inseamna ca trebuie format+clean install de sistem de operare.

Daca in Linux ai aceleasi probleme atunci e ceva fizic si te duci la garantie unde : 1) incearca sa ti-o repare ; 2) daca nu merge reparata iti alegi o alta placa video de la ei si platesti doar diferenta dintre pretul placii alese si pretul cu care ai CUMPARAT placa asta la momentul respectiv (pretul din factura).

Daca raspunsul e DA , atunci incearca sa bootezi de pe un LIVE-CD/DVD de linux si vezi daca acolo ai probleme. Daca in Linux merge bine placa video atunci e clar o problema software care daca nu se repara printr-un reinstall hard de drivere si un repair de windows inseamna ca trebuie format+clean install de sistem de operare.

Daca in Linux ai aceleasi probleme atunci e ceva fizic si te duci la garantie unde : 1) incearca sa ti-o repare ; 2) daca nu merge reparata iti alegi o alta placa video de la ei si platesti doar diferenta dintre pretul placii alese si pretul cu care ai CUMPARAT placa asta la momentul respectiv (pretul din factura).

Poate in visele tale asa ceva, fara suparare.

, adica un 9800GT cel mult zic. Deci in jur 380-430lei.

Pot sa fac si pariu ca este asa cum zic eu.

Visele lui nu, dar asa e legea nu cum i se pare fiecaruia. In State, EVGA, pentru 8800GTX-uri la RMA-uri da in majoritatea cazurilor GTX260. Sunt chiar curios cum o sa se comporte aici, MixMaster sper sa ne tii informati.

Costi82 daca tie 9800GT ti se pare echivalent cu 8800GTX, e clar …

Prison rape is the deterrent for me not to commit crime.

Prison rape is the deterrent for me not to commit crime.

Bre decat sa vb aiurea in tramvai eu zic sa taci din gura si sa-ti vezi de desenele animate in continuarea. Sau mai bine du-te de te culca ca s-a inserat.

Legea zice ca-i da un produs in banii platiti initial (pe factura), chiar daca acum valoreaza mai putin. Ce ti se pare o incorectitudine asa mare?

PS: Lasa tonul aprins, nu da bine, iar cand mai dai grafice din alte locuri, lasa si un link sa ne delectam in intregime cu articolul respectiv.

@costi82 . Din fericire n-am nevoie de grafice sa vad diferentele intre ele. Am avut ocazia sa le vad pe amandoua la lucru si imi mentin parerea.

Prison rape is the deterrent for me not to commit crime.

@costi82 . Din fericire n-am nevoie de grafice sa vad diferentele intre ele. Am avut ocazia sa le vad pe amandoua la lucru si imi mentin parerea.

Pai si din link-ul dat de tine tot 8800GT rezulta ca ar fi mai buna fata de GTX. Asa ca…..

Scuzele mele MixMaster pt offtopic. Din partea mea sper sa-ti dea la schimb o placa cu valoare identica, la fel cat ai ai dat tu acum 3ani, dar din cate stiu si din ce am mai citit si pe alte forum-uri tare mult m-as mira.

[email protected] Asus P5Q Deluxe 4 GB Mushkin HD4870X2 2GB 5.4 TB HDD X-Fi Fatal1ty P. Champion+Asus Xonar Essence ST Logitech Z-2300 Sennheiser HD595+Beyerdynamic DT990 2005 Edition CoolerMaster Cosmos S Corsair HX1000W Asus VW266H 25.5″ 2ms

Legea zice ca-i da un produs in banii platiti initial (pe factura), chiar daca acum valoreaza mai putin. Ce ti se pare o incorectitudine asa mare?

PS: Lasa tonul aprins, nu da bine, iar cand mai dai grafice din alte locuri, lasa si un link sa ne delectam in intregime cu articolul respectiv.

Sunt curios despre ce lege zici tu acolo. Adica tie ti s-ar parea normal sa folosesti un produs 3 ani si apoi sa primeste suma identica care ai dat-o in cazul in care acesta se defecteaza??

Eu stiu ca se i-a in calcul o serie intreaga de indicatori pt o evaluare corecta. Mai ales in industria IT care se schimba si evolueaza de la luna la luna, dar apoi dupa 3 ani.

Exemplul cel mai concret care ti-l pot da este exact ceea ce am patit eu cu firma ROYAL COMPUTERS cu o placa de baza care s-a defectat in garantie, am trimis-o in service si ei mi-au evaluat-o la 95lei, chiar daca eu am dat (si aveam si factura care sa dovedeasca) pe placa respectiva fix 386lei cu doar doi ani in urma.

Yep, mi se pare foarte normal si astfel e protejat clientul de tot soiul de mismacuri ale firmelor locale, dar si acestea impotriva variatiei pietei. Probabil trebuia sa cer celor de la Intend vreo 350 de lei la garantie cand au fost nevoiti sa-mi dea banii inapoi, in locul celor 250 de lei cat am dat pe un kit de memorii inaintea exploziei de preturi la respectivele componente.

Nu ca ii falimentam prin fabuloasa suma de 100 de lei, dar intelegi ideea.

Vad ca v-ati aprins pe-aici. Multumesc de sfaturi, teste cu linux nu am mai facut deoarece intarziind raspunsurile pe forumul xpc am cautat pe google probleme asemanatoare si am gasit chiar foarte multe. in sensul ca in raportul de eroare dat de windows spunea ca e o eroare „code 43”. cautand pe net am intalnit cred ca vreo 30-40 de cazuri, si la toate problema a fost hardware. si multi spuneau ca au reinstalat inclusiv sistemele de operare, etc. Eu am instalat doar driver-ele insa nu s-a schimbat nimic, ba mai mult am reusit sa le instalez doar din a 6-a sau a 7-a incercare, primind erori de genul „your hardware is not compatible with this driver” (asta am primit-o cu vreo 3 versiuni de drivere). in toate cazurile intalnite pe net cei care au beneficiat de garantie au inlocuit placa, ceilalti si-au cumparat alta noua.

Am vb si cu cei de la pc-coolers, dupa 5 ianuarie o voi trimite, deoarece pana atunci as dori sa pot avea acces macar la muzica, net, etc. . Din cate am inteles de garantie se va ocupa EVGA Europa si in caz ca nu mai au placa respectiva pt inlocuire, mi se va inlocui cu echivalentul generatiei actuale, deci cu placa video care reprezinta in gama EVGA din generatia actuala ceea ce reprezenta 8800 GTX KO-ul atunci. M-am gandit si eu la faza cu o placa in aceeasi bani insa..avand in vedere ca am dat 2400 RON sunt constient ca ar fi totusi putin nedrept..in sensul ca eu am folosit placa 3 ani de zile etc..si e oarecum convenabil sa se strice daca e asa..in fine..si daca as primi aceeasi placa eu as fi la fel de multumit deoarece nu am avut probleme cu ea. Cel mai important e sa se rezolve totul, lucru care mi s-a promis de catre cei de la pc-coolers. Oricum fiti siguri ca va voi anunta despre modul in care decurg lucrurile.

Va multumesc mult.

UPDATE: astazi (16.01.2010) mi-a ajuns noua placa video. cei de la pc-coolers au fost profesionisti, nu a fost nici o problema. Am trimis placa vinerea trecuta si astazi deja am primit una noua, mai exact o placa EVGA GTX 260 core 216 . Placa e noua, mi-au oferit din nou 10 ani garantie, desi 3 ani erau trecuti deja cu prima placa. Mi-au spus ca in general 8800 GTX-ul este schimbat cu GTS 250 insa fosta mea placa fiind una cu overclocking din fabrica mi-au dat GTX-ul 260 core 216.

Foarte frumos din partea pc-coolers .

Excelenta placa ti-au dat la schimb.

Am pus aici si dovezile. Sa nu se creada ca aberam pe forumul asta. Intr-adevar foarte multumit de serviciile prestate de pc-coolers. Astfel ca ii recomand.

Am avut un ASUS 9800GX2 , luat de la amicii, si nu stiu cine mi-a raspuns in ziua aia, la telefon ca nu prea intelegeau, ca nu cutia face obiectul garantiei ci placa in sine.

Prison rape is the deterrent for me not to commit crime.

Am avut un ASUS 9800GX2 , luat de la amicii, si nu stiu cine mi-a raspuns in ziua aia, la telefon ca nu prea intelegeau, ca nu cutia face obiectul garantiei ci placa in sine.

Cred ca ai inteles tu gresit, un produs trebuie trimis la garantie impreuna cu setul de accesorii complet. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj – la unele produse s/n este numai pe cutie, deci obligatoriu se pastreaza cutia), impreuna cu accesoriile aferente, factura fiscala si certificatul de garantie in original.

Noi asteptam inca sa trimiti placa la garantie.

din ce stiu eu legislatia din romania nu te obliga sa pastrezi amblajele produselor pt garantie, ci doar accesoriile,si din ce stiu eu cutia nu e un accesoriu, chiar si asa e de bunsimt sa pastrezi cutiile pt garantie(nemai punand la socoteala ca daca trebuie trimisa piesa la garantie in alt oras, cel mai bine protejata este in cutia originala), si cei care zic ca nu au spatiu, nu e o scuza, se pot baga cutiile unele in altele si se rezolva…

e pe 65 din cate vad in codul seriei. Dar stii tu vorba aia cu calul de capatat nu se cauta in gura, nu?

cel mai important e ca s-a rezolvat totul intr-un mod cat se poate de profesionist. Ar fi culmea sa mai fac si figuri ca nu e pe 55 nm

Eu sunt pe deplin multumit de cum a iesit totul: rapid si corect.

@ Dragon_Fighter multumesc si tie de felicitari. Sincer tre` sa fiu de acord cu QD la chestia cu pastratul cutiei. Ale mele au fost toate pastrate si intacte. Si asta fara sa mi se spuna, deoarece stiam din trecut. La orice magazin, pt orice produs de acest gen mi s-a solicitat sa pastrez si ambalajul. Deci chiar nu am intalnit nici un loc in care sa nu mi se ceara acest lucru.

Am lucrat cu multi furnizori, Ktech,Aline,Asesoft,Itdirect,RHS, si mai sunt cativa, dar lista poate continua… ideea este ca nu sunt absurd, e corect sa o trimeti „intr-o cutie” , ambalata corespunzator, dar nu este o regula ca produsul sa fie in cutia originala, si mai mult sa iti refuze garantia pe motiv ca nu ai „cutia originala”.

, ce il intereseaza e ca produsele sa ajunga intr-o stare fizica buna.

Cred ca ai inteles tu gresit, un produs trebuie trimis la garantie impreuna cu setul de accesorii complet. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj – la unele produse s/n este numai pe cutie, deci obligatoriu se pastreaza cutia), impreuna cu accesoriile aferente, factura fiscala si certificatul de garantie in original.

Noi asteptam inca sa trimiti placa la garantie.

Mai repet poate nu m-ai inteles…

Unde am spus eu mai sus ca ti se refuza garantia daca nu trimiti in cutia originala??!! placa trebuie trimisa ambalata corespunzator cu toate accesoriile originale.

Cutia originala este ceruta atunci cand S/N se afla doar pe acea cutie. Avem de ex sursele Nexus sau unele Zalman care au s/n doar pe cutie.

Sincer e o lege tampita asta, multi furnizori de afara vor neaparat sa trimitem RMA-ul in cutii originale, prin cate trecem din cauza asta…

O cutie originala poate fi usor pliata si ocupa spatiu cat un carton mai gros…Nu mai spun ca este foarte usor de trimis inapoi la garantie totul, ambalat cum a fost primit..in fine, asta e.

NU ti s-a refuzat nicio garantie, cand o vei trimite conform conditiilor de mai sus se va rezolva garantia.

La fel am patit si eu cu o placat 8800GT luata de la PCGarage….eu nu am avut cutia si tot mi-au schimbat-o cu un 250GTS si sunt foarte multumit. Am avut cateva emotii deoarece pe langa faptul ca nu aveam cutia, era dezlipit si SN de pe placa. Dar baietii de la service au rezolvat problema si de atunci am incredere mai multa in ei. Ma bucur sa aud ca si alte firme respecta clientul.

Cum a spus si QD , cutia originala NU e obligatorie decat daca SN produsului si alte modalitati de identificare sunt trecute DOAR pe ea. Daca ai IDurile pe stickere atasate produsului si il returnezi cu ce era in pachet nu e nici o problema in mod normal.

Nu numai Evga a scos un lot. Asa au fost toate 260-urile 216, pana sa se treaca pe 55nm. Pe langa faptul ca cele pe 55nm nu aveau backplate si memorii pe spate, Evga le diferentia si prin stickere si culoarea lor. Dupa un timp au aparut si placi pe 55 cu aspect de 65. Stickerul care MixMaster il are pe placa e, de 65nm.

Prison rape is the deterrent for me not to commit crime.

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 855 ori.

Publica un raspuns