Mobile advertising-ul are oportunitati mai mari decat metodele clasice de promovare
Cea de-a patra editie a Digital Marketing Forum, eveniment dedicat, in acest an, strategiilor de optimizare a bugetelor si cresterii eficientei campaniilor de marketing in new media, a adus in discutie modul in care mediul reconfigureaza comunicarea traditionala a brandurilor. Astfel, Wim Vermulen, Director of Digital Innovation Ogilvy Group CEE Europe, prezent pentru a treia oara la eveniment, a explicat ca 2010 va fi anul in care mobile marketingul va cunoaste o dezvoltare destul de importanta, la nivel mondial, publicitatea pe telefonul mobil avand oportunitati mult mai mari, decat metodele clasice de promovare, intrucat acest mediu poate oferi, si trebuie sa ofere, experiente consumatorilor. „Modalitati clasice de publicitate pe telefonul mobil, precum sms-ul, notificarile, wap display-ul, search advertising, nu mai prezinta interes, acest tip de publicitate trebuie utilizat pentru a crea experiente utilizatorilor, prin aplicatii care implica si ofera interactivitate”, a declarat acesta.
90% din publicitatea online din Romania este nerelevanta
In plus, acesta a mai sustinut ca in Romania, internetul pe telefon va fi folosit de o mare parte din populatie in 2-3 ani, acest lucru depinzand de penetrarea smartphone-urilor. De asemenea, Adrian Stanescu, Country Manager, Think Digital, considera ca publicitatea online trebuie sa trateze utilizatorii in acelasi fel in care ATL ii trateaza. „Sustin ca 90% din publicitatea online este nerelevanta intrucat ii lipseste imaginatia si interactivitatea, companiile trebuie sa se concentreze pe utilizatori”, a declarat acesta, adaugand ca aceasta trebuie sa se diferentieze prin inovatie si sa se detaseze de cliseele traditionale.
Digital Marketing Forum a avut loc in perioada 24 -25 februarie 2010 si a inclus sesiuni de conferinte si workshop-uri specializate, intr-o viziune integrata asupra comunicarii digitale de astazi: ce functioneaza in prezent si cum arata viitorul. Digital Marketing Forum 2010 este un eveniment marca Evensys, organizat in parteneriat cu agentiile Ogilvy Interactive si MEC Interaction, alaturi de Think Digital.

Citeste articolul pe: Curierul National

Publicitatea online trebuie sa se concentreze pe utilizator

Mobile advertising-ul are oportunitati mai mari decat metodele clasice de promovare
Cea de-a patra editie a Digital Marketing Forum, eveniment dedicat, in acest an, strategiilor de optimizare a bugetelor si cresterii eficientei campaniilor de marketing in new media, a adus in discutie modul in care mediul reconfigureaza comunicarea traditionala a brandurilor. Astfel, Wim Vermulen, Director of Digital Innovation Ogilvy Group CEE Europe, prezent pentru a treia oara la eveniment, a explicat ca 2010 va fi anul in care mobile marketingul va cunoaste o dezvoltare destul de importanta, la nivel mondial, publicitatea pe telefonul mobil avand oportunitati mult mai mari, decat metodele clasice de promovare, intrucat acest mediu poate oferi, si trebuie sa ofere, experiente consumatorilor. „Modalitati clasice de publicitate pe telefonul mobil, precum sms-ul, notificarile, wap display-ul, search advertising, nu mai prezinta interes, acest tip de publicitate trebuie utilizat pentru a crea experiente utilizatorilor, prin aplicatii care implica si ofera interactivitate”, a declarat acesta.
90% din publicitatea online din Romania este nerelevanta
In plus, acesta a mai sustinut ca in Romania, internetul pe telefon va fi folosit de o mare parte din populatie in 2-3 ani, acest lucru depinzand de penetrarea smartphone-urilor. De asemenea, Adrian Stanescu, Country Manager, Think Digital, considera ca publicitatea online trebuie sa trateze utilizatorii in acelasi fel in care ATL ii trateaza. „Sustin ca 90% din publicitatea online este nerelevanta intrucat ii lipseste imaginatia si interactivitatea, companiile trebuie sa se concentreze pe utilizatori”, a declarat acesta, adaugand ca aceasta trebuie sa se diferentieze prin inovatie si sa se detaseze de cliseele traditionale.
Digital Marketing Forum a avut loc in perioada 24 -25 februarie 2010 si a inclus sesiuni de conferinte si workshop-uri specializate, intr-o viziune integrata asupra comunicarii digitale de astazi: ce functioneaza in prezent si cum arata viitorul. Digital Marketing Forum 2010 este un eveniment marca Evensys, organizat in parteneriat cu agentiile Ogilvy Interactive si MEC Interaction, alaturi de Think Digital.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 498 ori.

Publica un raspuns