Compania Romtelecom a finalizat la inceputul acestui an introducerea unui nou sistem de monitorizare a retelei, care va contribui la o identificare mai rapida a deranjamentelor si la o interventie mai rapida pentru remedierea acestora, in cazul in care este nevoie, a anuntat operatorul. Astfel, orice incident din reteaua Romtelecom este acum raportat central, in timp real, generand un timp de raspuns mai bun din partea echipelor responsabile. Pana la sfarsitul anului 2009, centrele de suport ale Romtelecom au deservit peste 5,4 milioane de apeluri privind probleme legate de serviciile companiei, voce, TV, broadband fix si mobil.

Citeste articolul pe: Financiarul

Romtelecom are un nou sistem de monitorizare a retelei

Compania Romtelecom a finalizat la inceputul acestui an introducerea unui nou sistem de monitorizare a retelei, care va contribui la o identificare mai rapida a deranjamentelor si la o interventie mai rapida pentru remedierea acestora, in cazul in care este nevoie, a anuntat operatorul. Astfel, orice incident din reteaua Romtelecom este acum raportat central, in timp real, generand un timp de raspuns mai bun din partea echipelor responsabile. Pana la sfarsitul anului 2009, centrele de suport ale Romtelecom au deservit peste 5,4 milioane de apeluri privind probleme legate de serviciile companiei, voce, TV, broadband fix si mobil.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 54 ori.

Publica un raspuns