Compania Romtelecom a finalizat la inceputul acestui an introducerea unui nou sistem de monitorizare a retelei, care va contribui la o identificare mai rapida a deranjamentelor si la o interventie mai rapida pentru remedierea acestora, in cazul in care este nevoie, a anuntat operatorul. Astfel, orice incident din reteaua Romtelecom este acum raportat central, in timp real, generand un timp de raspuns mai bun din partea echipelor responsabile. Pana la sfarsitul anului 2009, centrele de suport ale Romtelecom au deservit peste 5,4 milioane de apeluri privind probleme legate de serviciile companiei, voce, TV, broadband fix si mobil.
Citeste articolul pe: Financiarul
Compania Romtelecom a finalizat la inceputul acestui an introducerea unui nou sistem de monitorizare a retelei, care va contribui la o identificare mai rapida a deranjamentelor si la o interventie mai rapida pentru remedierea acestora, in cazul in care este nevoie, a anuntat operatorul. Astfel, orice incident din reteaua Romtelecom este acum raportat central, in timp real, generand un timp de raspuns mai bun din partea echipelor responsabile. Pana la sfarsitul anului 2009, centrele de suport ale Romtelecom au deservit peste 5,4 milioane de apeluri privind probleme legate de serviciile companiei, voce, TV, broadband fix si mobil.
Citeste articolul pe: Financiarul