SmartPoint, companie independenta de consultanta in comunicare si relatii publice cu operatiuni la nivel regional, a semnat parteneriatul pentru serviciile de comunicare cu eMAG, cel mai mare magazin online din Romania.
“Noua ani de prezenta pe piata locala ne-au aratat ca satisfactia clientilor nu este legata numai de produsele si serviciile directe pe care le oferim, ci si de modul in care comunicam” a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.
SmartPoint va dezvolta strategia de comunicare si va asigura serviciile de comunicare corporate si de produs, de relationare media si de organizare de evenimente pentru eMAG.
„Intr-un mediu cu schimbari rapide la nivelul obiceiului de consum al informatiei, adaptarea strategiei si obiectivelor de comunicare va fi esentiala, in special intr-un segment foarte dinamic cum este comertul online,” a declarat Anamaria Chiriachez, PR Director SmartPoint.
eMAG a fost Lansat in 2001, ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica.
eMAG a inregistrat in 2008 pierderi de peste 13,8 milioane de lei, in conditiile in care cifra de afaceri a crescut cu peste 37 milioane de lei.
Retailerul online a obtinut in 2008 o cifra de afaceri de peste 269 milioane de lei, mai mare cu peste 37 milioane de lei fata de anul 2007, potrivit informatiilor publicate pe website-ul Ministerului de Finante.
Agentia SmartPoint a fost infiintata in 2005 si gestioneaza conturi precum: Ascendis, Asesoft Net, BenQ, eMAG, Epson, Kingston Technology, Mio Technology, NVIDIA, Sony, Sony PlayStation, Sony VAIO.
SmartPoint deruleaza operatiuni la nivel regional – Bulgaria, Croatia, Serbia si Slovenia fiind tarile acoperite pentru consultanta in relatii publice si marketing.
Compania a avut anul trecut o cifra de afaceri de 3,6 milioane lei, in crestere cu 6% fata de anul precedent.

Citeste articolul pe: Money.ro

SmartPoint comunica pentru eMAG

SmartPoint, companie independenta de consultanta in comunicare si relatii publice cu operatiuni la nivel regional, a semnat parteneriatul pentru serviciile de comunicare cu eMAG, cel mai mare magazin online din Romania.
“Noua ani de prezenta pe piata locala ne-au aratat ca satisfactia clientilor nu este legata numai de produsele si serviciile directe pe care le oferim, ci si de modul in care comunicam” a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.
SmartPoint va dezvolta strategia de comunicare si va asigura serviciile de comunicare corporate si de produs, de relationare media si de organizare de evenimente pentru eMAG.
„Intr-un mediu cu schimbari rapide la nivelul obiceiului de consum al informatiei, adaptarea strategiei si obiectivelor de comunicare va fi esentiala, in special intr-un segment foarte dinamic cum este comertul online,” a declarat Anamaria Chiriachez, PR Director SmartPoint.
eMAG a fost Lansat in 2001, ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica.
eMAG a inregistrat in 2008 pierderi de peste 13,8 milioane de lei, in conditiile in care cifra de afaceri a crescut cu peste 37 milioane de lei.
Retailerul online a obtinut in 2008 o cifra de afaceri de peste 269 milioane de lei, mai mare cu peste 37 milioane de lei fata de anul 2007, potrivit informatiilor publicate pe website-ul Ministerului de Finante.
Agentia SmartPoint a fost infiintata in 2005 si gestioneaza conturi precum: Ascendis, Asesoft Net, BenQ, eMAG, Epson, Kingston Technology, Mio Technology, NVIDIA, Sony, Sony PlayStation, Sony VAIO.
SmartPoint deruleaza operatiuni la nivel regional – Bulgaria, Croatia, Serbia si Slovenia fiind tarile acoperite pentru consultanta in relatii publice si marketing.
Compania a avut anul trecut o cifra de afaceri de 3,6 milioane lei, in crestere cu 6% fata de anul precedent.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 480 ori.

Publica un raspuns