Sony Europe primeste din partea Environmental Graffiti, unul dintre cele mai importante site-uri web ce trateaza subiecte de mediu, disctinctia de cea mai “verde” companie a anului 2009, pentru angajamentul continuu fata de mediu, dovedit prin numeroasele proiecte si initiative de protejare a ecosistemului.

“Am vizat companii care au putut demonstra in ultimul an ca apropierea de mediu si profitabilitatea pot fi complementare” a declarat Chris Ingham-Brooke, Editor Environmental Graffiti. “Ce ne-a impresionat la Sony a fost consistenta activitatilor de-a lungul anului 2009, prin care au demonstrat modalitati inovatoare de utilizare a tehnologiilor, pentru a evita problemele de mediu”.

Sony Europe a fost in special laudata pentru proiectele creative de protejare a mediului, derulate de-a lungul lui 2009, printre care si initiativa Forest Guard de prevenire a incendiilor forestiere, proiect implementat cu ajutorul ideii unui grup de tineri si al inginerilor Sony. Incendiile forestiere nu produc doar pagube semnificative pentru oameni, dar au si un impact major asupra mediului; cantitatea de dioxid de carbon emanat in timpul incendiilor forestiere este echivalenta cantitatii de dioxid de carbon produse de cateva milioane de masini pe drum, intr-un an.

O alta activitate apreciata a fost reprezentata de parteneriatul cu proiectul Prince’s Rainforest, pentru cresterea constientizarii problemei despaduririi tropicale. Sony Europe a fost, de asemenea, gazda unei serii de lecturari, impreuna cu European Business school ESCP- EAP, pentru dezbaterea rolului tehnologiei si al companiilor in rezolvarea problemelor de mediu.

“Suntem incantati sa primim aceasta recunoastere din partea Environmental Graffiti, un site web eco atat de respectat”, a declarat Emily Young, General Manager, Environmental Communications, Sony Europe. “Vom continua proiectele in 2010 pentru a implementa programe importante de mediu, in care vom utiliza tehnologia noastra pentru a gasi solutii de atenuare a efectelor negative ale schimbarilor climatice”.

Check Point Software Technologies Ltd a anuntat rezultate financiare record in cel de-al patrulea trimestru al lui 2009 si pentru…

Nokia Siemens Networks si LG Electronics au atins o rata de transfer de date LTE in downlink de 100 Mbps,…

Cu 51,98% din totalul vizitelor efectuate pe Internet, motoarele de cautare sunt principala sursa de trafic pentru site-urile romanesti. Google…

Kingston a inregistrat in anul 2009 o cifra de afaceri de 9,3 milioane USD. La evolutia buna a afacerilor Kingston…

eMAG si Credit Europe Bank anunta implementarea solutiei integrate de comert electronic dedicata magazinului online eMAG, platforma ce permite achizitionarea…

Virus Bulletin testeaza solutiile antivirus din doua puncte de vedere: cel al ratei de detectie a virusilor si cel al…

Citeste articolul pe: XtremPC

Sony este catalogata ca cea mai “verde” companie a anului 2009

Sony Europe primeste din partea Environmental Graffiti, unul dintre cele mai importante site-uri web ce trateaza subiecte de mediu, disctinctia de cea mai “verde” companie a anului 2009, pentru angajamentul continuu fata de mediu, dovedit prin numeroasele proiecte si initiative de protejare a ecosistemului.

“Am vizat companii care au putut demonstra in ultimul an ca apropierea de mediu si profitabilitatea pot fi complementare” a declarat Chris Ingham-Brooke, Editor Environmental Graffiti. “Ce ne-a impresionat la Sony a fost consistenta activitatilor de-a lungul anului 2009, prin care au demonstrat modalitati inovatoare de utilizare a tehnologiilor, pentru a evita problemele de mediu”.

Sony Europe a fost in special laudata pentru proiectele creative de protejare a mediului, derulate de-a lungul lui 2009, printre care si initiativa Forest Guard de prevenire a incendiilor forestiere, proiect implementat cu ajutorul ideii unui grup de tineri si al inginerilor Sony. Incendiile forestiere nu produc doar pagube semnificative pentru oameni, dar au si un impact major asupra mediului; cantitatea de dioxid de carbon emanat in timpul incendiilor forestiere este echivalenta cantitatii de dioxid de carbon produse de cateva milioane de masini pe drum, intr-un an.

O alta activitate apreciata a fost reprezentata de parteneriatul cu proiectul Prince’s Rainforest, pentru cresterea constientizarii problemei despaduririi tropicale. Sony Europe a fost, de asemenea, gazda unei serii de lecturari, impreuna cu European Business school ESCP- EAP, pentru dezbaterea rolului tehnologiei si al companiilor in rezolvarea problemelor de mediu.

“Suntem incantati sa primim aceasta recunoastere din partea Environmental Graffiti, un site web eco atat de respectat”, a declarat Emily Young, General Manager, Environmental Communications, Sony Europe. “Vom continua proiectele in 2010 pentru a implementa programe importante de mediu, in care vom utiliza tehnologia noastra pentru a gasi solutii de atenuare a efectelor negative ale schimbarilor climatice”.

Check Point Software Technologies Ltd a anuntat rezultate financiare record in cel de-al patrulea trimestru al lui 2009 si pentru…

Nokia Siemens Networks si LG Electronics au atins o rata de transfer de date LTE in downlink de 100 Mbps,…

Cu 51,98% din totalul vizitelor efectuate pe Internet, motoarele de cautare sunt principala sursa de trafic pentru site-urile romanesti. Google…

Kingston a inregistrat in anul 2009 o cifra de afaceri de 9,3 milioane USD. La evolutia buna a afacerilor Kingston…

eMAG si Credit Europe Bank anunta implementarea solutiei integrate de comert electronic dedicata magazinului online eMAG, platforma ce permite achizitionarea…

Virus Bulletin testeaza solutiile antivirus din doua puncte de vedere: cel al ratei de detectie a virusilor si cel al…

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 45 ori.

Publica un raspuns