Romtelecom
Regia de vanzari Splendid Media vinde, incepand din februarie, spatiul de publicitate al operatorului , au anuntat oficialii regiei.
In urma unui proces de selectie organizat de Romtelecom, Splendid Media a fost desemnata castigatoare pentru administrarea urmatoarelor tipuri de spatii publicitare detinute de operatorul telecom: televiziune (prin postarea de bannere si materiale video pe canalul propriu Dolce TV si pe interfata Dolce Interactiv), outdoor (prin cabinele telefonice si imobilele Romtelecom), internet (prin intermediul website-urilor detinute de companie, externe si interne), indoor (in magazinele Romtelecom), si new media.
„Am invitat la aceasta licitatie patru dintre cele mai importante regii de media care puteau raspunde cerintelor noastre si livra un plan bine inchegat de administrare a mediilor de care dispune compania. Consideram ca am ales cea mai coerenta si avantajoasa oferta pentru companie”, a declarat Alina Petri, general manager portal division, Romtelecom
Splendid Media este o regie de vanzari de publicitate multimedia si consultanta in marketing din Romania.
Pe langa produsele Romtelecom, portofoliul sau include in acest moment sase canale TV (TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Info, TVR International, TVR Cultural), reteaua nationala de ghiduri gratuite „Zile si Nopti”, doua publicatii lunare (Sunete, Auto Expert), retelele indoor: Oops Media, Monopoly Media, Salon Style Media si Clinik Media, publicitate indoor in reteaua nationala de aeroporturi, ecrane TV outdoor, peste 70 de site-uri administrate si divizia de mobile advertising pentru Vodafone Romania.

Citeste articolul pe: Daily Business

Splendid Media vinde publicitatea Romtelecom

Romtelecom
Regia de vanzari Splendid Media vinde, incepand din februarie, spatiul de publicitate al operatorului , au anuntat oficialii regiei.
In urma unui proces de selectie organizat de Romtelecom, Splendid Media a fost desemnata castigatoare pentru administrarea urmatoarelor tipuri de spatii publicitare detinute de operatorul telecom: televiziune (prin postarea de bannere si materiale video pe canalul propriu Dolce TV si pe interfata Dolce Interactiv), outdoor (prin cabinele telefonice si imobilele Romtelecom), internet (prin intermediul website-urilor detinute de companie, externe si interne), indoor (in magazinele Romtelecom), si new media.
„Am invitat la aceasta licitatie patru dintre cele mai importante regii de media care puteau raspunde cerintelor noastre si livra un plan bine inchegat de administrare a mediilor de care dispune compania. Consideram ca am ales cea mai coerenta si avantajoasa oferta pentru companie”, a declarat Alina Petri, general manager portal division, Romtelecom
Splendid Media este o regie de vanzari de publicitate multimedia si consultanta in marketing din Romania.
Pe langa produsele Romtelecom, portofoliul sau include in acest moment sase canale TV (TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Info, TVR International, TVR Cultural), reteaua nationala de ghiduri gratuite „Zile si Nopti”, doua publicatii lunare (Sunete, Auto Expert), retelele indoor: Oops Media, Monopoly Media, Salon Style Media si Clinik Media, publicitate indoor in reteaua nationala de aeroporturi, ecrane TV outdoor, peste 70 de site-uri administrate si divizia de mobile advertising pentru Vodafone Romania.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 369 ori.

Publica un raspuns