Asa cum spuneam cu cateva zile mai inainte, StarCraft II Beta va fi disponibil la sfarsitul lunii, de data aceasta informatiile ne mai fiind „scapate” ci venite pe canale oficiale. Aparitia acestui closed beta de la final de luna s-ar putea sa nu insemne nimic pentru cei care nu au primit o invitatie pentru a putea deveni beta testers, dar acest lucru arata ca suntem foarte aproape de lansare si pana la urma urmei asta e tot ceea ce conteaza.

Se pare ca beta-ul a fost pus in asteptare pana la definitivarea lucrarilor la Battlenet 2.0, atunci cand serviciul online Blizzard va fi activat si asaltat cu surle si trambite de catre „studentii academiilor StarCraft” din China. In Battlenet 2.0 poti face multe, asta ca sa nu amintim ce poti face in World of Warcraft, dar cele mai importante aspecte vor fi sistemul de auto-matchmaking, achievements, unlockable awards, in-game text, voice messaging si cum prea bine anticipam… social networking (contacte, relatii, anturaje, „hoarde”, etc). Si cu siguranta una dintre ciresele de pe tort – caci vor fi mai multe – este faptul ca vei putea sa vezi caracterele prietenilor tai online chiar daca joci World of Warcraft, de exemplu.

Battlenet 2.0 va memora toata informatia unui player, impreuna cu obiectivele indeplinite, oferind ceea ce Blizzard numeste Cloud File Storage, loc unde utilizatorii vor putea incarca salvari, replay-uri si harti custom pe care le vor putea accesa oricand doresc, de pe orice calculator, fara a mai fi nevoie astfel de incarcarea pe fiecare terminal a fisierelor extra.

Ce vrea sa reprezinte de fapt acest sistem „auto-matchmaking”? Auto-matchmaking este un sistem care va analiza, calcula, invata si adapta conform puterii si fortei tale. Dupa ce va „observa” foarte atent cateva dintre cele mai importante batalii ale tale vei fi atribuit automat uneia din cele cinci ligi disponibile: Copper, Bronze, Silver, Gold si Platinium. Fiecare liga se va imparti la randu-i in mai multe divizii – similar unei federatii de fotbal, fiecare suportand maxim 100 de jucatori, realizandu-se astfel un mediu mult mai competitiv si de ce sa nu recunoastem, un mediu competitiv care de cele mai multe ori poate duce la relatii sociale precum aliantele de exemplu.

Se pot scrie pagini despre auto-matchmaking asa ca, pe scurt… Atmosfera va fi mult mai hardcore chiar si pentru utilizatorii ocazionali, iar replici precum: „Cum naiba m-a batut, nici nu am inceput sa joc!?” nu vor mai aparea tocmai datorita acestui sistem de ranking care va separa jucatorii in functie de nivelul fiecaruia, evitandu-se astfel eventualele batalii intre pros si newbies.

Bineinteles, la asemenea sistem nu vor putea lipsi campionatele, cupele si alte „divizii judetene”… Castigatori, premii, faima, glorie… Pe scurt, StarCraft II!

Citeste articolul pe: PC World Romania

Starcraft 2 Beta si Battlenet 2.0

Asa cum spuneam cu cateva zile mai inainte, StarCraft II Beta va fi disponibil la sfarsitul lunii, de data aceasta informatiile ne mai fiind „scapate” ci venite pe canale oficiale. Aparitia acestui closed beta de la final de luna s-ar putea sa nu insemne nimic pentru cei care nu au primit o invitatie pentru a putea deveni beta testers, dar acest lucru arata ca suntem foarte aproape de lansare si pana la urma urmei asta e tot ceea ce conteaza.

Se pare ca beta-ul a fost pus in asteptare pana la definitivarea lucrarilor la Battlenet 2.0, atunci cand serviciul online Blizzard va fi activat si asaltat cu surle si trambite de catre „studentii academiilor StarCraft” din China. In Battlenet 2.0 poti face multe, asta ca sa nu amintim ce poti face in World of Warcraft, dar cele mai importante aspecte vor fi sistemul de auto-matchmaking, achievements, unlockable awards, in-game text, voice messaging si cum prea bine anticipam… social networking (contacte, relatii, anturaje, „hoarde”, etc). Si cu siguranta una dintre ciresele de pe tort – caci vor fi mai multe – este faptul ca vei putea sa vezi caracterele prietenilor tai online chiar daca joci World of Warcraft, de exemplu.

Battlenet 2.0 va memora toata informatia unui player, impreuna cu obiectivele indeplinite, oferind ceea ce Blizzard numeste Cloud File Storage, loc unde utilizatorii vor putea incarca salvari, replay-uri si harti custom pe care le vor putea accesa oricand doresc, de pe orice calculator, fara a mai fi nevoie astfel de incarcarea pe fiecare terminal a fisierelor extra.

Ce vrea sa reprezinte de fapt acest sistem „auto-matchmaking”? Auto-matchmaking este un sistem care va analiza, calcula, invata si adapta conform puterii si fortei tale. Dupa ce va „observa” foarte atent cateva dintre cele mai importante batalii ale tale vei fi atribuit automat uneia din cele cinci ligi disponibile: Copper, Bronze, Silver, Gold si Platinium. Fiecare liga se va imparti la randu-i in mai multe divizii – similar unei federatii de fotbal, fiecare suportand maxim 100 de jucatori, realizandu-se astfel un mediu mult mai competitiv si de ce sa nu recunoastem, un mediu competitiv care de cele mai multe ori poate duce la relatii sociale precum aliantele de exemplu.

Se pot scrie pagini despre auto-matchmaking asa ca, pe scurt… Atmosfera va fi mult mai hardcore chiar si pentru utilizatorii ocazionali, iar replici precum: „Cum naiba m-a batut, nici nu am inceput sa joc!?” nu vor mai aparea tocmai datorita acestui sistem de ranking care va separa jucatorii in functie de nivelul fiecaruia, evitandu-se astfel eventualele batalii intre pros si newbies.

Bineinteles, la asemenea sistem nu vor putea lipsi campionatele, cupele si alte „divizii judetene”… Castigatori, premii, faima, glorie… Pe scurt, StarCraft II!

Citeste articolul pe: PC World Romania

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 94 ori.

Publica un raspuns