Digital Marketing Forum 2010
Retelele sociale online sunt incluse in strategiile de comunicare de catre marile companii, iar aceasta a fost o premisa comuna de la care s-a plecat in cadrul tuturor prezentarilor de la , eveniment dedicat strategiilor de optimizare a bugetelor si cresterii eficientii campaniilor de marketing in new media.
intr-un interviu acordat IQads
,
oamenii nu vor sa fie prieteni cu brandurile in retelele sociale
Stefan Chritescu, Head of Planning la Graffiti BBDO, a scos in evidenta, un aspect pe care multe companii nu-l constientizeaza inca: .
Chiritescu a mai explicat si de ce nu functioneaza concursurile de tip UGC (User Generated Content) in Romania.
Cum ar trebui sa foloseasca brandurile social media?
E nenatural sa fii prieten cu un brand. Eu nu vreau sa vorbesc cu casa de traduceri in fiecare zi. Si nu inteleg de ce si cum poate casa de traduceri sa se uite pe geam si sa-mi spuna ca ploua. Pe de alta parte, brandurile pot scora daca vin cu informatii utile sau daca ofera entertainment de calitate.
Citeste interviul complet pe IQads.
Sondaj
Ce companie ti se pare ca are o prezenta solida in social media?
Dacia
BCR
Petrom
Arctic
Ursus
Murfatlar
Vodafone
Orange
Cosmote
ING

Citeste articolul pe: Money.ro

Stefan Chiritescu, Graffiti BBDO: „Oamenii nu vor sa fie prieteni cu brandurile in retelele sociale”

Digital Marketing Forum 2010
Retelele sociale online sunt incluse in strategiile de comunicare de catre marile companii, iar aceasta a fost o premisa comuna de la care s-a plecat in cadrul tuturor prezentarilor de la , eveniment dedicat strategiilor de optimizare a bugetelor si cresterii eficientii campaniilor de marketing in new media.
intr-un interviu acordat IQads
,
oamenii nu vor sa fie prieteni cu brandurile in retelele sociale
Stefan Chritescu, Head of Planning la Graffiti BBDO, a scos in evidenta, un aspect pe care multe companii nu-l constientizeaza inca: .
Chiritescu a mai explicat si de ce nu functioneaza concursurile de tip UGC (User Generated Content) in Romania.
Cum ar trebui sa foloseasca brandurile social media?
E nenatural sa fii prieten cu un brand. Eu nu vreau sa vorbesc cu casa de traduceri in fiecare zi. Si nu inteleg de ce si cum poate casa de traduceri sa se uite pe geam si sa-mi spuna ca ploua. Pe de alta parte, brandurile pot scora daca vin cu informatii utile sau daca ofera entertainment de calitate.
Citeste interviul complet pe IQads.
Sondaj
Ce companie ti se pare ca are o prezenta solida in social media?
Dacia
BCR
Petrom
Arctic
Ursus
Murfatlar
Vodafone
Orange
Cosmote
ING

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 529 ori.

Publica un raspuns