Japonezii revin la Geneva Motor Show in forta
Toyota
Geneva
Dupa ce au absentat in urma cu un an, japonezii revin in Europa cu toate panzele sus. va incerca sa refaca imaginea si­fonata in fata europenilor pre­zentand la o serie de noutati. Dintre acestea, Auris hibrid va fi fara indoiala vedeta, avand in vedere ca este primul automobil compact hatchback de serie din Europa.
Toyota
Toyota
. Zguduiti serios de scandalul rechemarilor de pe trei continente, ja­po­­ne­zii de la au un singur lucru de fa­cut: sa-si continue seria de lansari pentru a recupera rapid, pas cu pas, pe fiecare dintre pietele afectate. Europa nu se nu­mara printre cele mai im­por­tante piete, dar, dupa SUA si Japonia, se bucura de o atentie deosebita din par­tea conducerii executive. Acesta este si motivul pentru care la Geneva va fi lansata versiunea hi­brid a compactei Auris, denumita HSD (Hybrid Synergy Drive), care reprezinta pri­mul pas dintr-un program amplu, care vizeaza intro­du­cerea tehnologiei full hi­brid pe toata gama, pana in 2020.
Modelul Auris HSD va fi fabricat in Ma­rea Bri­tanie, pentru piata eu­ropeana, si va in­tra in vanzare pe tot continentul, in­- clusiv Romania, in aceasta vara.
Geneva
To­­yota
Tot la va fi expus in pre­miera pentru europeni noul Prius Plug-in, care poate fi incarcat la priza, ala­turi de con­ceptul FT-EVII, un automobil electric 100%. De asemenea, FCHV, propunerea pentru segmentul fuel cell, va fi expus in premiera.
In zona traditionala, FT-86 va fi un concept sport, care a mai fost expus in SUA, dar niciodata in Europa, iar alaturi de el va sta modelul de serie RAV4, in versiune face-lift.
Ge­neva
Ro­mania
Nissan. Partenerii Renault si numa­rul doi in Japonia, Nissan aduce la doua modele extrem de im­por­tante cre ar putea contribui la re­lan­- sarea ace­stei marci pe continent. Este vorba de­spre noul “Global Compact Car“, auto­mo­­bilul care ar urma sa acopere seg­mentul B pe toate pietele, dar in special in Eu­ropa, unde Nissan pierdu­se te­ren in ulti­ma vre­me. Asa­dar, GCC va inlocui actua­lul Micra si va fi gata de lan­sarea comerciala chiar in acest an, cand va ajunge si in .
Alaturi de acesta va fi expus un alt model inovator, Juke, un crossover de mici dimensiuni, in acelasi segment B. Modelul se doreste a fi un SUV sportiv, dar compact, probabil in genul Kia Soul, si va completa oferta Nissan in zona SUV/crossover, urmand sa fie echipat pe unele versiuni (1.6 litri benzina turbo, 190 CP) cu tractiune 4×4 similara cu cea de pe Qashqai.
Acesta din urma va fi si el revizuit, beneficiind de face-liftul de la juma­tatea vietii.
Noile Pathfinder si Navara vor debu­ta si ele la salonul elvetian, echipate cu noi motoare. Tot o premiera euro­pea­na va fi automobilul electric Leaf, pre­zentat in SUA la inceputul acestui an, iar in seg­mentele sport va fi prezent 370Z Roadster.

Citeste articolul pe: Financiarul

Toyota aduce primul hibrid compact, Nissan prezinta crossoverul Juke

Japonezii revin la Geneva Motor Show in forta
Toyota
Geneva
Dupa ce au absentat in urma cu un an, japonezii revin in Europa cu toate panzele sus. va incerca sa refaca imaginea si­fonata in fata europenilor pre­zentand la o serie de noutati. Dintre acestea, Auris hibrid va fi fara indoiala vedeta, avand in vedere ca este primul automobil compact hatchback de serie din Europa.
Toyota
Toyota
. Zguduiti serios de scandalul rechemarilor de pe trei continente, ja­po­­ne­zii de la au un singur lucru de fa­cut: sa-si continue seria de lansari pentru a recupera rapid, pas cu pas, pe fiecare dintre pietele afectate. Europa nu se nu­mara printre cele mai im­por­tante piete, dar, dupa SUA si Japonia, se bucura de o atentie deosebita din par­tea conducerii executive. Acesta este si motivul pentru care la Geneva va fi lansata versiunea hi­brid a compactei Auris, denumita HSD (Hybrid Synergy Drive), care reprezinta pri­mul pas dintr-un program amplu, care vizeaza intro­du­cerea tehnologiei full hi­brid pe toata gama, pana in 2020.
Modelul Auris HSD va fi fabricat in Ma­rea Bri­tanie, pentru piata eu­ropeana, si va in­tra in vanzare pe tot continentul, in­- clusiv Romania, in aceasta vara.
Geneva
To­­yota
Tot la va fi expus in pre­miera pentru europeni noul Prius Plug-in, care poate fi incarcat la priza, ala­turi de con­ceptul FT-EVII, un automobil electric 100%. De asemenea, FCHV, propunerea pentru segmentul fuel cell, va fi expus in premiera.
In zona traditionala, FT-86 va fi un concept sport, care a mai fost expus in SUA, dar niciodata in Europa, iar alaturi de el va sta modelul de serie RAV4, in versiune face-lift.
Ge­neva
Ro­mania
Nissan. Partenerii Renault si numa­rul doi in Japonia, Nissan aduce la doua modele extrem de im­por­tante cre ar putea contribui la re­lan­- sarea ace­stei marci pe continent. Este vorba de­spre noul “Global Compact Car“, auto­mo­­bilul care ar urma sa acopere seg­mentul B pe toate pietele, dar in special in Eu­ropa, unde Nissan pierdu­se te­ren in ulti­ma vre­me. Asa­dar, GCC va inlocui actua­lul Micra si va fi gata de lan­sarea comerciala chiar in acest an, cand va ajunge si in .
Alaturi de acesta va fi expus un alt model inovator, Juke, un crossover de mici dimensiuni, in acelasi segment B. Modelul se doreste a fi un SUV sportiv, dar compact, probabil in genul Kia Soul, si va completa oferta Nissan in zona SUV/crossover, urmand sa fie echipat pe unele versiuni (1.6 litri benzina turbo, 190 CP) cu tractiune 4×4 similara cu cea de pe Qashqai.
Acesta din urma va fi si el revizuit, beneficiind de face-liftul de la juma­tatea vietii.
Noile Pathfinder si Navara vor debu­ta si ele la salonul elvetian, echipate cu noi motoare. Tot o premiera euro­pea­na va fi automobilul electric Leaf, pre­zentat in SUA la inceputul acestui an, iar in seg­mentele sport va fi prezent 370Z Roadster.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 88 ori.

Publica un raspuns