Trilulilu
Portalul autohton de continut video .ro a anuntat marti „un upgrade major”, initial in varianta beta, in urma caruia compania a introdus o moneda virtuala ce urmeaza sa genereze venituri de circa 10% din afacerile totale ale companiei, conform oficialilor Trilulilu.ro.
„Moneda virtuala, denumita Crocozaur, se poate achizitiona pentru sume cuprinse intre 1 si 50 euro. Crocozaurii permit, in prima faza, cumpararea si trimiterea de cadouri virtuale speciale, precum si promovarea statusurilor trimise de catre trilulisti”, a declarat Sergiu Biris, „crocodilul sef” al companiei (foto).
„Ulterior aceasta moneda virtuala va permite accesarea de functionalitati premium si cumpararea de diverse produse/servicii Acesta a subliniat ca moneda virtuala va ramane o sursa de venit secundara, urmand sa genereze in urmatorii ani undeva in jurul a 10% din veniturile companiei”, a mai spus Biris.
In 2008, conform Ministerului de Finante, compania clujeana Trilulilu a inregistrat o cifra de afaceri de 216.000 de euro, dupa ce incheiase primul an de existenta cu afaceri de aproape 19.000 de euro. In 2009, seful Trilulilu a declarat doar ca afacerile au crescut, desi au fost incetinite de criza economica.
De asemenea, cei circa 750.000 de internauti inscrisi in comunitatea Trilulilu.ro au acces la o zona de unde au acces la statistici personale, trimitere de statusuri, activitatea prietenilor, profil nou, cadouri virtuale sau setari mai complexe ale confidentialitatii contului. De asemenea, contul Trilulilu este legat si de retelele de socializare importante, in prima faza fiind disponibile conexiuni cu Facebook si Twitter.
„Nu pot da detalii despre bugetul alocat pentru anul in curs, nici la nivel aproximativ. Lucram insa in prezent la o rescriere a intregului cod, aceasta activitate urmand a fi gata cel tarziu la finele lunii aprilie”, a aratat Sergiu Biris.
„Efectele pentru utilizatori vor consta intr-o viteza mult mai mare a incarcarii site-ului cu timpi de asteptare vizibil imbunatatiti. Efectele interne vor fi din punct de vedere al optimizarii resurselor pe care noi le alocam dezvoltarii proiectului. Dorim sa ne usuram munca in tot ceea ce privesc lansarile de produse noi sau functionalitati”, a adaugat seful Trilulilu.ro.
Urmare a upgrade-urilor anuntate, numarul membrilor inscrisi pe portal ar putea creste pana la circa 900.000, traficul urmand sa depaseasca trei milioane de vizitatori unici pana la finalul anului. In ianuarie, portalul a atras 2,8 milioane unici, conform sistemului de monitorizare SATI.

Citeste articolul pe: Daily Business

Trilulilu.ro introduce moneda virtuala. „Crocozaurul” ar putea genera 10% din afacerile companiei

Trilulilu
Portalul autohton de continut video .ro a anuntat marti „un upgrade major”, initial in varianta beta, in urma caruia compania a introdus o moneda virtuala ce urmeaza sa genereze venituri de circa 10% din afacerile totale ale companiei, conform oficialilor Trilulilu.ro.
„Moneda virtuala, denumita Crocozaur, se poate achizitiona pentru sume cuprinse intre 1 si 50 euro. Crocozaurii permit, in prima faza, cumpararea si trimiterea de cadouri virtuale speciale, precum si promovarea statusurilor trimise de catre trilulisti”, a declarat Sergiu Biris, „crocodilul sef” al companiei (foto).
„Ulterior aceasta moneda virtuala va permite accesarea de functionalitati premium si cumpararea de diverse produse/servicii Acesta a subliniat ca moneda virtuala va ramane o sursa de venit secundara, urmand sa genereze in urmatorii ani undeva in jurul a 10% din veniturile companiei”, a mai spus Biris.
In 2008, conform Ministerului de Finante, compania clujeana Trilulilu a inregistrat o cifra de afaceri de 216.000 de euro, dupa ce incheiase primul an de existenta cu afaceri de aproape 19.000 de euro. In 2009, seful Trilulilu a declarat doar ca afacerile au crescut, desi au fost incetinite de criza economica.
De asemenea, cei circa 750.000 de internauti inscrisi in comunitatea Trilulilu.ro au acces la o zona de unde au acces la statistici personale, trimitere de statusuri, activitatea prietenilor, profil nou, cadouri virtuale sau setari mai complexe ale confidentialitatii contului. De asemenea, contul Trilulilu este legat si de retelele de socializare importante, in prima faza fiind disponibile conexiuni cu Facebook si Twitter.
„Nu pot da detalii despre bugetul alocat pentru anul in curs, nici la nivel aproximativ. Lucram insa in prezent la o rescriere a intregului cod, aceasta activitate urmand a fi gata cel tarziu la finele lunii aprilie”, a aratat Sergiu Biris.
„Efectele pentru utilizatori vor consta intr-o viteza mult mai mare a incarcarii site-ului cu timpi de asteptare vizibil imbunatatiti. Efectele interne vor fi din punct de vedere al optimizarii resurselor pe care noi le alocam dezvoltarii proiectului. Dorim sa ne usuram munca in tot ceea ce privesc lansarile de produse noi sau functionalitati”, a adaugat seful Trilulilu.ro.
Urmare a upgrade-urilor anuntate, numarul membrilor inscrisi pe portal ar putea creste pana la circa 900.000, traficul urmand sa depaseasca trei milioane de vizitatori unici pana la finalul anului. In ianuarie, portalul a atras 2,8 milioane unici, conform sistemului de monitorizare SATI.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 90 ori.

Publica un raspuns