Desi numarul clientilor de pe segmentul de televiziune prin cablu analog al UPC Romania a continuat sa scada anul trecut, compania a recuperat castigand noi abonati pe celelalte servicii oferite. Astfel, subsidiara locala a UPC Holding BV, parte a grupului Liberty Global, intentioneaza sa investeasca in acest an 124 milioane de lei pentru extinderea si dezvoltarea retelei. Aceste investitii vizeaza lansarea serviciului de televiziune digitala in noi localitati, in prima faza in Valea Prahovei si Falticeni, dar si lansarea internetului de mare viteza. Totodata, operatorul va deschide in acest an patru noi magazine care se incadreaza in noua strategie de relatii cu clientii lansata de UPC la inceputul anului.
In 2009, numarul abonatilor UPC Romania s-a redus de la 1,263 milioane la 1,249 milioane de abonati, insa numarul de unitati generatoare de venituri (indicatorul RGU) a urcat de la 1,625 milioane la 1,667 milioane.
Anul trecut compania a pierdut peste 160.000 de clienti pe segmentul serviciilor de televiziune prin cablu analog, insa a recuperat declinul prin cresteri puternice pe celelalte segmente. Astfel, numarul clientilor la serviciile de televiziune prin cablu digital a urcat de la 110.000 la 231.000 de abonati, baza de abonati pe segmentul DTH (televiziune prin satelit) s-a extins de la 155.300 la 181.00 de clienti, iar numarul clientilor serviciilor de internet a crescut de la 237.300 la 267.400. Totodata, numarul clientilor UPC Romania a crescut si pe telefonie in 2009, de la 124.200 la 150.700 de abonati.

Citeste articolul pe: Financiarul

UPC Romania investeste 124 mil. lei pentru extinderea si dezvoltarea retelei

Desi numarul clientilor de pe segmentul de televiziune prin cablu analog al UPC Romania a continuat sa scada anul trecut, compania a recuperat castigand noi abonati pe celelalte servicii oferite. Astfel, subsidiara locala a UPC Holding BV, parte a grupului Liberty Global, intentioneaza sa investeasca in acest an 124 milioane de lei pentru extinderea si dezvoltarea retelei. Aceste investitii vizeaza lansarea serviciului de televiziune digitala in noi localitati, in prima faza in Valea Prahovei si Falticeni, dar si lansarea internetului de mare viteza. Totodata, operatorul va deschide in acest an patru noi magazine care se incadreaza in noua strategie de relatii cu clientii lansata de UPC la inceputul anului.
In 2009, numarul abonatilor UPC Romania s-a redus de la 1,263 milioane la 1,249 milioane de abonati, insa numarul de unitati generatoare de venituri (indicatorul RGU) a urcat de la 1,625 milioane la 1,667 milioane.
Anul trecut compania a pierdut peste 160.000 de clienti pe segmentul serviciilor de televiziune prin cablu analog, insa a recuperat declinul prin cresteri puternice pe celelalte segmente. Astfel, numarul clientilor la serviciile de televiziune prin cablu digital a urcat de la 110.000 la 231.000 de abonati, baza de abonati pe segmentul DTH (televiziune prin satelit) s-a extins de la 155.300 la 181.00 de clienti, iar numarul clientilor serviciilor de internet a crescut de la 237.300 la 267.400. Totodata, numarul clientilor UPC Romania a crescut si pe telefonie in 2009, de la 124.200 la 150.700 de abonati.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 64 ori.

Publica un raspuns