Amazon.com, cel mai mare magazin online din lume, a cumparat producatorul de ecrane flexibile si sensibile la atingere Touchco, in incercarea de imbunatatii ecranul celui mai popular e-book reader din lume, Kindle.
Touchco este o companie specializata in producerea de ecrane sensibile la atingere. Compania produce ecrane care pot fi folosite la e-book readere si alte dispozitive folosind o noua tehnologie denumita „interpolating force-sensitive resistance” (IFSR).
Amazon planuieste sa integreze compania in divizia sa hardware Lab126, din Cupertino, California. Amazon foloseste, in prezent, la e-readerele sale tehnologia companiei E-ink, care a fost achizitionata anul trecut de taiwanezii de la Prime View pentru 215 milioane de dolari.
Pozitia Amazon, amenintata de Sony si Apple
Tehnologia „touch” este foarte populara la dispozitivele e-reading. Steve Haber, seful diviziei de business reading la Sony, a declarat ca versiunea Touch a dispozitivului Sony Reader se vinde mult mai bine decat versiunea mai ieftina, non-touch, Pocket Edition.
Steven Kessel, vicepresedinte la Amazon.com, declara in luna octombrie a anului trecut ca din punct de vedere tehnic ar fi foarte usor sa introduca un ecran sensibil la atingere pe Kindle. „Am ales sa nu introducem un touchscreen deoarece acesta reduce claritatea si lizibilitatea. Un astfel de ecran este mai stralucitor si reduce cantitatea de lumina care ajunge la ochi. In prezent, la Kindle nu exista nimic intre ochiul cititorului si ecranul E-ink, de aceea este foarte usor de citit pe el”, a declarat Kessel.
Tehnologia Touchco ar putea rezolva aceasta problema pentru Amazon, iar viitorul model Kindle ar putea avea ecran sensibil la atigere. Versiunile actuale Kindle sunt controlate din butoane.
Amazon.com a achizitionat Touchco, fiind amenintata din ce in ce mai mult, pe segmentul e-book readerelor, de Sony care comercializeaza un model touchscreen si mai nou de Apple, prin tableta iPad. Amazon detine 60% din vanzarile de e-readere din Statele Unite, urmata de Sony care detine o cota de piata de 35%, potrivit companiei de cercetare Forrester Research.
SURSA: WSJ

Citeste articolul pe: Capital

Urmatorul Kindle ar putea avea touchscreen

Amazon.com, cel mai mare magazin online din lume, a cumparat producatorul de ecrane flexibile si sensibile la atingere Touchco, in incercarea de imbunatatii ecranul celui mai popular e-book reader din lume, Kindle.
Touchco este o companie specializata in producerea de ecrane sensibile la atingere. Compania produce ecrane care pot fi folosite la e-book readere si alte dispozitive folosind o noua tehnologie denumita „interpolating force-sensitive resistance” (IFSR).
Amazon planuieste sa integreze compania in divizia sa hardware Lab126, din Cupertino, California. Amazon foloseste, in prezent, la e-readerele sale tehnologia companiei E-ink, care a fost achizitionata anul trecut de taiwanezii de la Prime View pentru 215 milioane de dolari.
Pozitia Amazon, amenintata de Sony si Apple
Tehnologia „touch” este foarte populara la dispozitivele e-reading. Steve Haber, seful diviziei de business reading la Sony, a declarat ca versiunea Touch a dispozitivului Sony Reader se vinde mult mai bine decat versiunea mai ieftina, non-touch, Pocket Edition.
Steven Kessel, vicepresedinte la Amazon.com, declara in luna octombrie a anului trecut ca din punct de vedere tehnic ar fi foarte usor sa introduca un ecran sensibil la atingere pe Kindle. „Am ales sa nu introducem un touchscreen deoarece acesta reduce claritatea si lizibilitatea. Un astfel de ecran este mai stralucitor si reduce cantitatea de lumina care ajunge la ochi. In prezent, la Kindle nu exista nimic intre ochiul cititorului si ecranul E-ink, de aceea este foarte usor de citit pe el”, a declarat Kessel.
Tehnologia Touchco ar putea rezolva aceasta problema pentru Amazon, iar viitorul model Kindle ar putea avea ecran sensibil la atigere. Versiunile actuale Kindle sunt controlate din butoane.
Amazon.com a achizitionat Touchco, fiind amenintata din ce in ce mai mult, pe segmentul e-book readerelor, de Sony care comercializeaza un model touchscreen si mai nou de Apple, prin tableta iPad. Amazon detine 60% din vanzarile de e-readere din Statele Unite, urmata de Sony care detine o cota de piata de 35%, potrivit companiei de cercetare Forrester Research.
SURSA: WSJ

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 63 ori.

Publica un raspuns