Un studiu al firmei de cercetare Niel­sen efectuat in randul utilizatorilor de internet din 52 de tari arata ca tot mai multi internauti sunt dispusi sa pla­tea­sca pentru continutul furnizat on-line – carti si publicatii. Astfel, din 27.000 de oameni chestionati, o treime au declarat ca iau in considerare accesarea de con­tinut on-line platit, 8% au spus ca fac deja acest lucru, in timp ce alti 58% au decla­rat ca nu ar pla­ti pentru a avea acces la ziare on-line.
Chestionati, in general, despre alterna­ti­va taxarii, studiul mai arata ca 85% dintre repondenti prefera continutul gratuit sa ramana astfel, in timp ce 79% spun ca nu agreeaza ideea de a plati o informatie pe care o pot gasi gratuit in alta sursa. Studiul mai releva faptul ca tinerii sunt mai deschisi la ideea de a plati pentru con­tinut on-line decat cei mai in varsta. Iar nord-americanii si europenii sunt mai putin dispusi sa plateasca decat alte na­tii, explicatia gasita de cei de la Nielsen fiind ca acestia au avut de mai mult timp acces la continut on-line gratuit. Si daca platesc, mai arata studiul, o treime dintre cei chestionati sustin ca nu ar trebui sa existe deloc reclama in respec­tivul con­tinut platit.
Cel mai popular sistem de plata a continutului digital sunt microplatile, sistem care se aplica articolelor individuale sau abonamentelor on-line.

Citeste articolul pe: Financiarul

Utilizatorii incep sa se obisnuiasca cu ideea de a plati pentru continutul on-line

Un studiu al firmei de cercetare Niel­sen efectuat in randul utilizatorilor de internet din 52 de tari arata ca tot mai multi internauti sunt dispusi sa pla­tea­sca pentru continutul furnizat on-line – carti si publicatii. Astfel, din 27.000 de oameni chestionati, o treime au declarat ca iau in considerare accesarea de con­tinut on-line platit, 8% au spus ca fac deja acest lucru, in timp ce alti 58% au decla­rat ca nu ar pla­ti pentru a avea acces la ziare on-line.
Chestionati, in general, despre alterna­ti­va taxarii, studiul mai arata ca 85% dintre repondenti prefera continutul gratuit sa ramana astfel, in timp ce 79% spun ca nu agreeaza ideea de a plati o informatie pe care o pot gasi gratuit in alta sursa. Studiul mai releva faptul ca tinerii sunt mai deschisi la ideea de a plati pentru con­tinut on-line decat cei mai in varsta. Iar nord-americanii si europenii sunt mai putin dispusi sa plateasca decat alte na­tii, explicatia gasita de cei de la Nielsen fiind ca acestia au avut de mai mult timp acces la continut on-line gratuit. Si daca platesc, mai arata studiul, o treime dintre cei chestionati sustin ca nu ar trebui sa existe deloc reclama in respec­tivul con­tinut platit.
Cel mai popular sistem de plata a continutului digital sunt microplatile, sistem care se aplica articolelor individuale sau abonamentelor on-line.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 97 ori.

Publica un raspuns