Aproximativ 14% din populatia Romaniei se va conecta la Internet prin intermediul telefonului mobil pana in 2012, iar prezent procentul este de 7%, a declarat pentru MONEY.ro Horatiu Dimulescu, directorul diviziei de mobile advertising din cadrul Vodafone Romania.
In Europa de Vest penetrarea conexiunilor la Internet prin intermediul telefonului mobil a ajuns si pana la 80%, iar in Romania, in prezent, este de 7%, potrivit oficialilor Vodafone.
In aceste conditii, in Romania publicitatea pe site-urile adaptate navigarii de pe telefonul mobil este inca la inceput. “Bannerele online pe telefonul mobil reprezinta viitorul”, spune Dimulescu.
Deocamdata, spune oficialul, publicitatea vanduta de catre Vodafone Romania pe telefonul mobil este reprezentanta in proportie de 70% de catre mesajele de tip SMS, restul de 30% fiind mesaje publicitare de tip MMS, SMS inserts – o combinatie de notificare cu mesaj publicitar – sau bannere in portalul Vodafone Live.
Anul acesta operatorii de telefonie mobila vor continua sa vina cu oferte imbunatatite de date, spune Dimulescu, iar vanzarile de smartphone-uri sunt in crestere. Acest lucru va stimula cresterea pietei de publicitate online pe telefonul mobil, spune reprezentantul Vodafone Romania.
Potrivit statisticilor oferite de operator, Vodafone Live, portalul de internet dedicat utilizatorilor care navigheaza pe Internet de pe telefonul mobil, inregistreaza lunar peste 350.000 de utilizatori unici.
Potrivit lui Dimulescu, o campanie minima de publicitate in portalul Vodafone Live, potrivit ratecard-urilor, este de aproximativ 50-60 de lei pe mia de afisari.
Vodafone Romania, al doilea operator de telefonie mobila de pe piata locala, are aproximativ 9,6 milioane de clienti.

Citeste articolul pe: Money.ro

Vodafone Romania: bannerul reprezinta viitorul in publicitatea pe mobil

Aproximativ 14% din populatia Romaniei se va conecta la Internet prin intermediul telefonului mobil pana in 2012, iar prezent procentul este de 7%, a declarat pentru MONEY.ro Horatiu Dimulescu, directorul diviziei de mobile advertising din cadrul Vodafone Romania.
In Europa de Vest penetrarea conexiunilor la Internet prin intermediul telefonului mobil a ajuns si pana la 80%, iar in Romania, in prezent, este de 7%, potrivit oficialilor Vodafone.
In aceste conditii, in Romania publicitatea pe site-urile adaptate navigarii de pe telefonul mobil este inca la inceput. “Bannerele online pe telefonul mobil reprezinta viitorul”, spune Dimulescu.
Deocamdata, spune oficialul, publicitatea vanduta de catre Vodafone Romania pe telefonul mobil este reprezentanta in proportie de 70% de catre mesajele de tip SMS, restul de 30% fiind mesaje publicitare de tip MMS, SMS inserts – o combinatie de notificare cu mesaj publicitar – sau bannere in portalul Vodafone Live.
Anul acesta operatorii de telefonie mobila vor continua sa vina cu oferte imbunatatite de date, spune Dimulescu, iar vanzarile de smartphone-uri sunt in crestere. Acest lucru va stimula cresterea pietei de publicitate online pe telefonul mobil, spune reprezentantul Vodafone Romania.
Potrivit statisticilor oferite de operator, Vodafone Live, portalul de internet dedicat utilizatorilor care navigheaza pe Internet de pe telefonul mobil, inregistreaza lunar peste 350.000 de utilizatori unici.
Potrivit lui Dimulescu, o campanie minima de publicitate in portalul Vodafone Live, potrivit ratecard-urilor, este de aproximativ 50-60 de lei pe mia de afisari.
Vodafone Romania, al doilea operator de telefonie mobila de pe piata locala, are aproximativ 9,6 milioane de clienti.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 498 ori.

Publica un raspuns