Bucuresti, 24 februarie 2010 – Marius Ghenea, cunoscut investitor in proiecte de tip business angel, anunta vanzarea a 100% din actiunile Casia Communications catre Elevate, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca de indoor media.
Casia Communications este un proiect de business pe segmentul de publicitate indoor. Demarat in 2007 ca propunere lansata in cadrul show-ului TV Arena Leilor, proiectul a fost finantat de Marius Ghenea prin preluarea unui pachet de actiuni alaturi de fondatorii Casia – Simona Opris si Carmen Vornicelu.
“Cred ca aceasta vanzare si integrarea ulterioara a Casia in cadrul Elevate reprezinta o trecere fireasca intr-o noua etapa de dezvoltare a proiectului nostru de business, tinand cont ca Elevate este, in contextul consolidarii recente din Indoor Partnership, unul dintre cei mai puternici jucatori de pe piata de indoor media din Romania,” a declarat Marius Ghenea.
“Pentru noi, preluarea retelei de oglinzi detinuta de Casia face parte din strategia de dezvoltare a afacerii si continua in mod firesc pasii inceputi prin achizitia Chic Media, retea indoor in saloane de coafura, si fondarea Indoor Partnership. Elevate are in momentul de fata si pozitia pe piata, dar si experienta necesara pentru astfel de consolidari. Cresterea si diversificarea ofertei noastre catre advertiseri si agentii, mai ales in zone mai putin conventionale, este foarte importanta intr-o perioada in care inovatia si posibilitatea reala de angajare a consumatorilor fac diferenta in publicitate,” a declarat Tudor Maxim, Director General Elevate.
Casia Communications a implementat in ultimii doi ani un sistem inovator de publicitate indoor bazat pe oglinzi cu iluminare din interior si cu posibilitatea de a afisa mesaje publicitare intr-o ordine si la intervale de timp prestabilite. Oglinzile sunt plasate in baruri si restaurante premium, locatii cu un trafic mediu de 7000 vizitatori pe luna. Acest tip de reclama asigura dialogul cu publicul vizat intr-un moment in care acesta acorda atentie, dinamismul expunerii transformand un display static intr-unul interactiv, ceea ce sporeste impactul si valoarea mesajului publicitar.
“Personal sunt multumit ca am demonstrat viabilitatea acestui proiect, chiar si in aceasta perioada economica dificila si ca am realizat un exit care satisface toate partile implicate,” a adaugat Marius Ghenea.
Despre Elevate
Cu o istorie de 5 ani, Elevate este una dintre cele mai dinamice agentii de indoor media. Dupa ce a introdus publicitatea in lift in Romania, Elevate si-a completat portofoliul cu servicii de publicitate in cladiri de birouri, hoteluri, ansambluri rezidentiale, saloane de coafura. Elevate propune o gama diversa de modalitati de expunere: multimedia, print, backlit si proiecte speciale.
In 2010, Elevate a infiintat impreuna cu Sugar Media polul de publicitate indoor – Indoor Partnership.

Citeste articolul pe: Hotnews

webRelease: Elevate preia Casia Communications de la Marius Ghenea

Bucuresti, 24 februarie 2010 – Marius Ghenea, cunoscut investitor in proiecte de tip business angel, anunta vanzarea a 100% din actiunile Casia Communications catre Elevate, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca de indoor media.
Casia Communications este un proiect de business pe segmentul de publicitate indoor. Demarat in 2007 ca propunere lansata in cadrul show-ului TV Arena Leilor, proiectul a fost finantat de Marius Ghenea prin preluarea unui pachet de actiuni alaturi de fondatorii Casia – Simona Opris si Carmen Vornicelu.
“Cred ca aceasta vanzare si integrarea ulterioara a Casia in cadrul Elevate reprezinta o trecere fireasca intr-o noua etapa de dezvoltare a proiectului nostru de business, tinand cont ca Elevate este, in contextul consolidarii recente din Indoor Partnership, unul dintre cei mai puternici jucatori de pe piata de indoor media din Romania,” a declarat Marius Ghenea.
“Pentru noi, preluarea retelei de oglinzi detinuta de Casia face parte din strategia de dezvoltare a afacerii si continua in mod firesc pasii inceputi prin achizitia Chic Media, retea indoor in saloane de coafura, si fondarea Indoor Partnership. Elevate are in momentul de fata si pozitia pe piata, dar si experienta necesara pentru astfel de consolidari. Cresterea si diversificarea ofertei noastre catre advertiseri si agentii, mai ales in zone mai putin conventionale, este foarte importanta intr-o perioada in care inovatia si posibilitatea reala de angajare a consumatorilor fac diferenta in publicitate,” a declarat Tudor Maxim, Director General Elevate.
Casia Communications a implementat in ultimii doi ani un sistem inovator de publicitate indoor bazat pe oglinzi cu iluminare din interior si cu posibilitatea de a afisa mesaje publicitare intr-o ordine si la intervale de timp prestabilite. Oglinzile sunt plasate in baruri si restaurante premium, locatii cu un trafic mediu de 7000 vizitatori pe luna. Acest tip de reclama asigura dialogul cu publicul vizat intr-un moment in care acesta acorda atentie, dinamismul expunerii transformand un display static intr-unul interactiv, ceea ce sporeste impactul si valoarea mesajului publicitar.
“Personal sunt multumit ca am demonstrat viabilitatea acestui proiect, chiar si in aceasta perioada economica dificila si ca am realizat un exit care satisface toate partile implicate,” a adaugat Marius Ghenea.
Despre Elevate
Cu o istorie de 5 ani, Elevate este una dintre cele mai dinamice agentii de indoor media. Dupa ce a introdus publicitatea in lift in Romania, Elevate si-a completat portofoliul cu servicii de publicitate in cladiri de birouri, hoteluri, ansambluri rezidentiale, saloane de coafura. Elevate propune o gama diversa de modalitati de expunere: multimedia, print, backlit si proiecte speciale.
In 2010, Elevate a infiintat impreuna cu Sugar Media polul de publicitate indoor – Indoor Partnership.

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 59 ori.

Publica un raspuns