Xerox este marca de hartie numarul unu in Europa, pentru al saselea an consecutiv, conform unui studiu efectuat de institutul suedez de cercetare Opticom International Research. Sondajul a fost realizat in sapte tari europene, pe un esantion de 4000 de companii care utilizeaza frecvent hartie pentru birou.
Indicele Opticom de calcul al valorii marcii (Brand Equity Index – BEI) reprezinta o abordare completa a strategiei de branding a unei companii. Acest indice evalueaza impactul fiecarei marci de hartie pentru birou, pozitioneaza brandurile de top prin comparatie directa si ia in calcul succesul fiecarei strategii individuale de branding de-a lungul timpului. Pentru stabilirea clasamentului, BEI utilizeaza patru criterii: recunoasterea spontana a marcii, ordinea in top-of-mind, calitati si asocieri, respectiv loialitatea utilizatorilor.
De-a lungul timpului, Xerox si-a construit reputatia de brand inovator, care stabileste standardul de excelenta in industria hartiei. Experienta vasta a companiei – atat in domeniul tehnologiei imprimarii, cat si in cel al producerii suporturilor de imprimare – reprezinta un sprijin continuu pentru clienti, care primesc intotdeauna modelul de hartie potrivit pentru fiecare aplicatie in parte, astfel incat sa-si mareasca productivitatea si sa-si pastreze standardele de calitate.
Hartia de birou Xerox este disponibila in doua variante: gama de hartie alba – Exclusive, Premier, Business, Laserprint, Transit, si o gama completa de hartie reciclata – Recycled Supreme (produsa 80% din materiale reciclate), Recycled+ (produsa 100% din materiale reciclate) si Recycled – hartie colorata Recycled Symphony si, nu in ultimul rand, Colotech+ Recycled, un model special creat pentru imprimarea digitala color.

Citeste articolul pe: Agora News

Xerox, de sase ani marca de hartie numarul 1 in Europa

Xerox este marca de hartie numarul unu in Europa, pentru al saselea an consecutiv, conform unui studiu efectuat de institutul suedez de cercetare Opticom International Research. Sondajul a fost realizat in sapte tari europene, pe un esantion de 4000 de companii care utilizeaza frecvent hartie pentru birou.
Indicele Opticom de calcul al valorii marcii (Brand Equity Index – BEI) reprezinta o abordare completa a strategiei de branding a unei companii. Acest indice evalueaza impactul fiecarei marci de hartie pentru birou, pozitioneaza brandurile de top prin comparatie directa si ia in calcul succesul fiecarei strategii individuale de branding de-a lungul timpului. Pentru stabilirea clasamentului, BEI utilizeaza patru criterii: recunoasterea spontana a marcii, ordinea in top-of-mind, calitati si asocieri, respectiv loialitatea utilizatorilor.
De-a lungul timpului, Xerox si-a construit reputatia de brand inovator, care stabileste standardul de excelenta in industria hartiei. Experienta vasta a companiei – atat in domeniul tehnologiei imprimarii, cat si in cel al producerii suporturilor de imprimare – reprezinta un sprijin continuu pentru clienti, care primesc intotdeauna modelul de hartie potrivit pentru fiecare aplicatie in parte, astfel incat sa-si mareasca productivitatea si sa-si pastreze standardele de calitate.
Hartia de birou Xerox este disponibila in doua variante: gama de hartie alba – Exclusive, Premier, Business, Laserprint, Transit, si o gama completa de hartie reciclata – Recycled Supreme (produsa 80% din materiale reciclate), Recycled+ (produsa 100% din materiale reciclate) si Recycled – hartie colorata Recycled Symphony si, nu in ultimul rand, Colotech+ Recycled, un model special creat pentru imprimarea digitala color.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 584 ori.

Publica un raspuns