ZITEC, una dintre cele mai importante companii romanesti specializate pe dezvoltarea de produse si aplicatii online pentru afaceri, anunta implementarea solutiei „Amadeus CARE” (Amadeus Customer Administration & Reporting Extranet) pentru sucursala din Grecia&Cipru a grupului Amadeus IT Group S.A., lider mondial in solutii pentru domeniul turismului. Aplicatia „Amadeus CARE” a fost dezvoltata pe parcursul a sapte ani pentru filiala din Romania si este utilizata si de catre filiala din Egipt, de trei ani.
Amadeus IT Group este partenerul tehnologic pentru mai mult de 100.000 de agentii de turism, 486 de companii aeriene printre care 44 companii aeriene „low cost”, 85.000 hoteluri, 20 de linii de croaziera, 106 companii feroviare, 8 companii „ferry”, 116 furnizori de servicii de asigurare, 26 companii „rent-a-car” si peste 1000 de corporatii. Compania este activa in 219 tari si are 9000 de angajati, fiind proprietatea WAM Acquisition, ai carei actionari sunt BC Partners, Cinven, Air France, Iberia si Lufthansa.
Reprezentanta Amadeus Grecia&Cipru este una din cele mai importante ale grupului, prin prisma volumului urias de activitate si a veniturilor inregistrate. Cota de piata Amadeus Grecia&Cipru este de cca. 40% (41% in Grecia si 46% in Cipru), cu mai mult de 1000 de clienti si cca 4.5 milioane de segmente inregistrate anul trecut.
Aplicatia administreaza activitatea interna si clientii Amadeus din cele patru tari, cu accent pe partea de previziune financiara si urmarire a executiei acesteia. O alta componenta a solutiei ofera clientilor acces la diverse rapoarte si informatii utile.
„Principala provocare a constat in construirea unei solutii care sa acopere integral si cu eficienta de lunga durata, complexitatea si diversitatea activitatilor Amadeus. Alaturi de aceastea, aplicatia a trebuit sa faca posibila administrarea unei retele uriase de clienti si parteneri cu profiluri si necesitati diferite. Solicitarile de personalizare si implementare ale aplicatiei de catre Amadeus Egipt si Grecia reprezinta o recunoastere a expertizei tehnice dovedite de echipa noastra in cazul proiectului initial dezvoltat pentru sucursala din Romania”, a declarat Alexandru Lapusan, director general Zitec.
Elementul central in structura aplicatiei este sistemul de administrare Intranet, dedicat personalului Amadeus. Prin intermediul acestei platforme, angajatii grupului gestioneaza seturi largi de date si informatii despre clienti si pot administra materialele informative, precum sesiuni de training, newsletter-e si activitati de suport pentru clienti. Aplicatia ofera o multitudine de rapoarte si statistici legate de productivititatea si activitatea clientilor: bilete si rezervari, vizualizare materiale, inscrieri la cursuri etc.
Un alt element de baza al „Amadeus CARE” il constituie interfata de administrare Extranet, dedicata clientilor. Echipa Zitec a urmarit dezvoltarea unei interfete web care permite accesul rapid la date si transferul de informatii intre client si furnizor, intr-un mediu securizat. In aceasta sectiune, clientii si partenerii Amadeus pot accesa cele mai recente informatii despre serviciile si produsele Amadeus, stiri din industrie, diverse statistici precum productivitatea nivelului de rezervari, evidenta biletelor emise, chestionare si documentatie de training etc.
„Gestionarea rapida si usoara a bazei de date de clienti, obtinerea automata a diferitor tipuri de rapoarte si statistici legate de productivitatea lor, gestionarea automata a sesiunilor de training sunt cateva din activitatile esentiale ale Amadeus. Prin parteneriatul cu ZITEC beneficiem de posibilitatea de a asigura permanent clientilor nostri acces la informatiile de care acestia au nevoie”, a declarat Anca Loghin, Business Solution Manager, Amadeus Marketing Romania.
Personalizarea si implementarea proiectului Amadeus CARE pentru Grecia&Cipru au fost finalizate in 12 luni, pe o platforma de baza dezvoltata gradual de catre echipa Zitec in ultimii sapte ani, pentru Amadeus Romania.

Citeste articolul pe: Agora News

ZITEC a realizat o aplicatie pentru filialele Amadeus din trei tari

ZITEC, una dintre cele mai importante companii romanesti specializate pe dezvoltarea de produse si aplicatii online pentru afaceri, anunta implementarea solutiei „Amadeus CARE” (Amadeus Customer Administration & Reporting Extranet) pentru sucursala din Grecia&Cipru a grupului Amadeus IT Group S.A., lider mondial in solutii pentru domeniul turismului. Aplicatia „Amadeus CARE” a fost dezvoltata pe parcursul a sapte ani pentru filiala din Romania si este utilizata si de catre filiala din Egipt, de trei ani.
Amadeus IT Group este partenerul tehnologic pentru mai mult de 100.000 de agentii de turism, 486 de companii aeriene printre care 44 companii aeriene „low cost”, 85.000 hoteluri, 20 de linii de croaziera, 106 companii feroviare, 8 companii „ferry”, 116 furnizori de servicii de asigurare, 26 companii „rent-a-car” si peste 1000 de corporatii. Compania este activa in 219 tari si are 9000 de angajati, fiind proprietatea WAM Acquisition, ai carei actionari sunt BC Partners, Cinven, Air France, Iberia si Lufthansa.
Reprezentanta Amadeus Grecia&Cipru este una din cele mai importante ale grupului, prin prisma volumului urias de activitate si a veniturilor inregistrate. Cota de piata Amadeus Grecia&Cipru este de cca. 40% (41% in Grecia si 46% in Cipru), cu mai mult de 1000 de clienti si cca 4.5 milioane de segmente inregistrate anul trecut.
Aplicatia administreaza activitatea interna si clientii Amadeus din cele patru tari, cu accent pe partea de previziune financiara si urmarire a executiei acesteia. O alta componenta a solutiei ofera clientilor acces la diverse rapoarte si informatii utile.
„Principala provocare a constat in construirea unei solutii care sa acopere integral si cu eficienta de lunga durata, complexitatea si diversitatea activitatilor Amadeus. Alaturi de aceastea, aplicatia a trebuit sa faca posibila administrarea unei retele uriase de clienti si parteneri cu profiluri si necesitati diferite. Solicitarile de personalizare si implementare ale aplicatiei de catre Amadeus Egipt si Grecia reprezinta o recunoastere a expertizei tehnice dovedite de echipa noastra in cazul proiectului initial dezvoltat pentru sucursala din Romania”, a declarat Alexandru Lapusan, director general Zitec.
Elementul central in structura aplicatiei este sistemul de administrare Intranet, dedicat personalului Amadeus. Prin intermediul acestei platforme, angajatii grupului gestioneaza seturi largi de date si informatii despre clienti si pot administra materialele informative, precum sesiuni de training, newsletter-e si activitati de suport pentru clienti. Aplicatia ofera o multitudine de rapoarte si statistici legate de productivititatea si activitatea clientilor: bilete si rezervari, vizualizare materiale, inscrieri la cursuri etc.
Un alt element de baza al „Amadeus CARE” il constituie interfata de administrare Extranet, dedicata clientilor. Echipa Zitec a urmarit dezvoltarea unei interfete web care permite accesul rapid la date si transferul de informatii intre client si furnizor, intr-un mediu securizat. In aceasta sectiune, clientii si partenerii Amadeus pot accesa cele mai recente informatii despre serviciile si produsele Amadeus, stiri din industrie, diverse statistici precum productivitatea nivelului de rezervari, evidenta biletelor emise, chestionare si documentatie de training etc.
„Gestionarea rapida si usoara a bazei de date de clienti, obtinerea automata a diferitor tipuri de rapoarte si statistici legate de productivitatea lor, gestionarea automata a sesiunilor de training sunt cateva din activitatile esentiale ale Amadeus. Prin parteneriatul cu ZITEC beneficiem de posibilitatea de a asigura permanent clientilor nostri acces la informatiile de care acestia au nevoie”, a declarat Anca Loghin, Business Solution Manager, Amadeus Marketing Romania.
Personalizarea si implementarea proiectului Amadeus CARE pentru Grecia&Cipru au fost finalizate in 12 luni, pe o platforma de baza dezvoltata gradual de catre echipa Zitec in ultimii sapte ani, pentru Amadeus Romania.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 169 ori.

Publica un raspuns