4PSA a lansat VoipNow Automation, o solutie completa de automatizare a operatiunilor si a resurselor in mediul cloud, creata sa simplifice administrarea comenzilor, managementul conturilor clientilor, provizionarea serviciilor si facturarea acestora.
Cu ajutorul VoipNow Automation furnizorii pot sa defineasca pachetele de servicii, sa implementeze magazinul online si portalul destinat clientilor, sa activeze automat serviciile comandate si sa administreze procesele de comanda, facturare si plata folosind cele mai noi tehnologii.
Prin eficientizarea proceselor critice specifice afacerilor furnizorilor de servicii, VoipNow Automation ajuta la reducerea costurilor operationale, oferind o baza solida pentru dezvoltarea organizatiei. Platforma software este scalabila, fiind capabila sa administreze un numar teoretic nelimitat de abonati, gratie suportului oferit de arhitectura 4Grid. Totodata, datorita tehnologiei Cloud Blocks solutia poate fi integrata cu orice platforma de furnizare a serviciilor. VoipNow Automation ofera un front-end Open Source, care include magazinul virtual si portalul unde clientii isi pot administra informatiile personale, subscriptiile la servicii, comenzile, facturile si platile.
„Cu VoipNow Automation urmarim sa ajutam furnizorii de servicii sa optimizeze costurile si sa isi mareasca portofoliul de clienti, exploatand cat mai putine resurse. Chiar daca ne adresam in prima faza utilizatorilor sistemelor noastre de Comunicatii Unificate, arhitectura extensibila permite furnizorilor sa foloseasca VoipNow Automation pentru orice tip de serviciu livrat in mediul cloud. Solutia simplifica procedurile de integrare a serviciilor noi, contribuind la micsorarea timpului de implementare si la economisirea unor resurse importante”, a declarat Bogdan Carstoiu, CEO 4PSA.
Automation face parte din suita VoipNow Platform si se integreaza cu celelalte componente ale sistemului, formand o solutie completa pentru furnizarea de servicii de Comunicatii Unificate, PBX-uri gazduite si trunchiuri de voce.
VoipNow Professional este o solutie software cu ajutorul careia se pot furniza servicii de voce, video, prezenta, fax si messaging. Numarul utilizatorilor VoipNow Professional este intr-o crestere accelerata, reunind provideri din peste 40 de tari.
VoipNow Core este prima aplicatie software care construieste un cloud de livrare a serviciilor VoIP. Bazandu-se pe tehnologia proprietara 4Grid, produsul le permite furnizorilor de servicii sa ofere solutii de telefonie VoIP de mare capacitate. VoipNow Core include, de asemenea, functii de media gateway pentru realizarea la costuri minime a interconectarilor dintre retelele SIP si PSTN.

Citeste articolul pe: Agora News

4PSA lanseaza solutia VoipNow Automation, destinata mediului cloud

4PSA a lansat VoipNow Automation, o solutie completa de automatizare a operatiunilor si a resurselor in mediul cloud, creata sa simplifice administrarea comenzilor, managementul conturilor clientilor, provizionarea serviciilor si facturarea acestora.
Cu ajutorul VoipNow Automation furnizorii pot sa defineasca pachetele de servicii, sa implementeze magazinul online si portalul destinat clientilor, sa activeze automat serviciile comandate si sa administreze procesele de comanda, facturare si plata folosind cele mai noi tehnologii.
Prin eficientizarea proceselor critice specifice afacerilor furnizorilor de servicii, VoipNow Automation ajuta la reducerea costurilor operationale, oferind o baza solida pentru dezvoltarea organizatiei. Platforma software este scalabila, fiind capabila sa administreze un numar teoretic nelimitat de abonati, gratie suportului oferit de arhitectura 4Grid. Totodata, datorita tehnologiei Cloud Blocks solutia poate fi integrata cu orice platforma de furnizare a serviciilor. VoipNow Automation ofera un front-end Open Source, care include magazinul virtual si portalul unde clientii isi pot administra informatiile personale, subscriptiile la servicii, comenzile, facturile si platile.
„Cu VoipNow Automation urmarim sa ajutam furnizorii de servicii sa optimizeze costurile si sa isi mareasca portofoliul de clienti, exploatand cat mai putine resurse. Chiar daca ne adresam in prima faza utilizatorilor sistemelor noastre de Comunicatii Unificate, arhitectura extensibila permite furnizorilor sa foloseasca VoipNow Automation pentru orice tip de serviciu livrat in mediul cloud. Solutia simplifica procedurile de integrare a serviciilor noi, contribuind la micsorarea timpului de implementare si la economisirea unor resurse importante”, a declarat Bogdan Carstoiu, CEO 4PSA.
Automation face parte din suita VoipNow Platform si se integreaza cu celelalte componente ale sistemului, formand o solutie completa pentru furnizarea de servicii de Comunicatii Unificate, PBX-uri gazduite si trunchiuri de voce.
VoipNow Professional este o solutie software cu ajutorul careia se pot furniza servicii de voce, video, prezenta, fax si messaging. Numarul utilizatorilor VoipNow Professional este intr-o crestere accelerata, reunind provideri din peste 40 de tari.
VoipNow Core este prima aplicatie software care construieste un cloud de livrare a serviciilor VoIP. Bazandu-se pe tehnologia proprietara 4Grid, produsul le permite furnizorilor de servicii sa ofere solutii de telefonie VoIP de mare capacitate. VoipNow Core include, de asemenea, functii de media gateway pentru realizarea la costuri minime a interconectarilor dintre retelele SIP si PSTN.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 342 ori.

Publica un raspuns