Pentru a creste nivelul de extertiza in zona proiectelor ICT complexe, Romtelecom a obtinut in cursul acestor luni cele mai inalte certificari: Gold si Master Managed Services Provider din partea Cisco, astfel garantand clientilor un nivel ridicat de calitate in ceea ce priveste portofoliul complex de solutii si servicii premium.
– Acest mix de certificari asigura Romtelecom o pozitie unica, in calitate de partener Cisco, pe piata romaneasca, care actioneaza ca un consultant de incredere pentru clientii business.
– Romtelecom a dovedit ca de expertiza sa pot beneficia si clientii, in termeni de cele mai bune practici la nivelul industriei.
– Oferim acum un portofoliu complet de administrare de servicii integrate, incepand cu o serie de servicii de voce si date bazate pe IP, pana la solutii complexe care au la baza produse Managed VPN si internet premium. Aceasta include orice serviciu, de la telefonia IP sau videoconferinte, la servicii de gazduire.
– Romtelecom a investit aprox. 1 million euro pentru a obtine aceasta certificare (laborator de testare si training); avem in companie 60 angajati certificati Cisco (care detin in total peste 200 de certificari) – suntem compania cu cei mai multi specialisti certificati din Romania. Romtelecom este singurul furnizor de servicii din Sud-Estul Europei cu acest nivel de certificare.
Despre Cost Consultancy – Descrierea programului:
– Cost Consultancy este un program lansat la sfarsitul anului trecut, prin care Romtelecom ofera consultanta gratuita privind optimizarea costurilor clientilor business ai companiei;
– Acest program a fost initiat ca urmare a semnalelor primite de Romtelecom din partea clientilor business, care au fost nevoiti sa-si micsoreze costurile operationale pentru a se adapta noului context economic;
– Astfel, firmele de dimensiuni medii si mari pot primi recomandari personalizate din partea specialistilor Romtelecom despre cele mai potrivite solutii de comunicatii care pot asigura optimizarea costurilor operationale in urma unei analize a resurselor clientilor si a modului in care acestea sunt utilizate. Consultantii Romtelecom selecteaza si propun, in functie de profilul clientului respectiv, un mix de solutii personalizate;
– Programul presupune o analiza a comportamentului de comunicare al clientilor, luand in calcul informatii precum valoarea facturilor din ultima perioada sau traficul de voce si de date. Un simulator al modului in care functioneaza programul pentru companiile mari poate fi vazut accesand: http://www.romtelecom.ro/solutii-business/companii-mari-sectorul-public/;
– Beneficiile obtinute de client variaza in functie de profilul de activitate, dimensiunea companiei si serviciile folosite in acest moment;
– Pe langa portofoliul actual de solutii Romtelecom, de voce, internet si date, retea, securitate IT, au mai fost create special pentru acest program aproximativ 20 de noi servicii Romtelecom;
– Programul este accesibil prin reprezentantii de vanzari Romtelecom dedicati, sunand la 0800 880 888 sau accesand http://www.romtelecom.ro/solutii-business/personalizeaza-ti-acum-oferta/ si completand formarul online.
Rezultate ale campaniei:
– Pana la acest moment programul a avut un raspuns foarte bun din partea pietei, 30-40% dintre clienti acceptand o oferta venita din partea Romtelecom dupa o discutie cu specialistii companiei;
– Pana la acest moment, cea mai mica diminuare de costuri pentru clientii care au apelat la programul Cost Consultancy a fost de 15%, iar cea mai mare scadere de costuri a fost de 40% pentru un client care initial avea mai multi furnizori de solutii de comunicatii;
Declaratii despre program:
– “Suntem constienti ca majoritatea clientilor nostri sunt preocupati de modul in care fac fata actualei situatii de pe piata. Cea mai frecventa grija exprimata, pe care o impartasim si noi, este legata de nevoia crescanda de optimizare a costurilor si a utilizarii judicioase a resurselor. Raspundem acestor necesitati prin programul „Cost Consultancy”. Initiativa vizeaza atat optimizarea costurilor existente cu comunicatiile, cat si a costurilor operationale care pot fi reduse prin folosirea solutiilor de IT si telecomunicatii pe care le propunem in cadrul acestui program. Spre exemplu, in cazul implementarii serviciului de tele sau video conferinta, conform evaluarilor interne, putem diminua cu cel putin 35% costurile clientilor generate de deplasarile angajatilor,” a declarat Ana Maria Gergely, Director Coordonator Vanzari Corporate Romtelecom;
– „Este una dintre cele mai de succes campanii pe care am avut-o pana acum,” a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business al Romtelecom. Bunele rezultate ale campaniei se datoreaza cel mai probabil si increderii acordate de clienti Romtelecom Business Solutions, brandul pentru companii al Romtelecom. Romtelecom se claseaza in top 33% al operatorilor telecom europeni din persepctiva nivelului de satisfactie al clientilor. Intre zecile de mii de clienti business care folosesc serviciile Romtelecom se gasesc companii de la cativa la 40000 de angajati.
– „Filosofia noastra este ca, daca in perioade dificile vei sprijini afacerile locale, isi vor aminti acest lucru. Daca ajutam companiile acum, cand vor fi din nou vremuri bune, isi vor aduce aminte ca le-am fost alaturi si vor folosi produsele si serviciile noastre intr-o mai mare masura”, a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business al Romtelecom.
– Romtelecom a introdus o noua abordare a politicii sale comerciale in ceea ce priveste segmentul business inca de anul trecut, bazandu-se pe oferirea de produse peronalizate prin care sa optimizeze costurile clientilor pentru comunicatii si IT, prin programul Cost Consultancy, a declarat Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.
Romtelecom Business Solutions este divizia dedicata sprijinirii companiilor romanesti, prin solutii de comunicatii si IT. A fost infiintata in 2007 ca urmare a nevoii tot mai mari de serivicii specializate si dedicate pentru afaceri, oferind companiilor solutii de voce, date, internet fix si mobil, gazduire si managed services. Ca o dovada a angajamentului de a oferi cea mai buna calitate clientilor sai, Romtelecom este singurul operator de telecomunicatii care acorda automat si gratuit SLA (acordul privind nivelul calitatii) pentru serviciile oferite sub brandul Romtelecom Business Solutions.

Citeste articolul pe: Capital

Advertorial – Romtelecom a obtinut cele mai inalte certificari: Gold si Master Managed Services Provider

Pentru a creste nivelul de extertiza in zona proiectelor ICT complexe, Romtelecom a obtinut in cursul acestor luni cele mai inalte certificari: Gold si Master Managed Services Provider din partea Cisco, astfel garantand clientilor un nivel ridicat de calitate in ceea ce priveste portofoliul complex de solutii si servicii premium.
– Acest mix de certificari asigura Romtelecom o pozitie unica, in calitate de partener Cisco, pe piata romaneasca, care actioneaza ca un consultant de incredere pentru clientii business.
– Romtelecom a dovedit ca de expertiza sa pot beneficia si clientii, in termeni de cele mai bune practici la nivelul industriei.
– Oferim acum un portofoliu complet de administrare de servicii integrate, incepand cu o serie de servicii de voce si date bazate pe IP, pana la solutii complexe care au la baza produse Managed VPN si internet premium. Aceasta include orice serviciu, de la telefonia IP sau videoconferinte, la servicii de gazduire.
– Romtelecom a investit aprox. 1 million euro pentru a obtine aceasta certificare (laborator de testare si training); avem in companie 60 angajati certificati Cisco (care detin in total peste 200 de certificari) – suntem compania cu cei mai multi specialisti certificati din Romania. Romtelecom este singurul furnizor de servicii din Sud-Estul Europei cu acest nivel de certificare.
Despre Cost Consultancy – Descrierea programului:
– Cost Consultancy este un program lansat la sfarsitul anului trecut, prin care Romtelecom ofera consultanta gratuita privind optimizarea costurilor clientilor business ai companiei;
– Acest program a fost initiat ca urmare a semnalelor primite de Romtelecom din partea clientilor business, care au fost nevoiti sa-si micsoreze costurile operationale pentru a se adapta noului context economic;
– Astfel, firmele de dimensiuni medii si mari pot primi recomandari personalizate din partea specialistilor Romtelecom despre cele mai potrivite solutii de comunicatii care pot asigura optimizarea costurilor operationale in urma unei analize a resurselor clientilor si a modului in care acestea sunt utilizate. Consultantii Romtelecom selecteaza si propun, in functie de profilul clientului respectiv, un mix de solutii personalizate;
– Programul presupune o analiza a comportamentului de comunicare al clientilor, luand in calcul informatii precum valoarea facturilor din ultima perioada sau traficul de voce si de date. Un simulator al modului in care functioneaza programul pentru companiile mari poate fi vazut accesand: http://www.romtelecom.ro/solutii-business/companii-mari-sectorul-public/;
– Beneficiile obtinute de client variaza in functie de profilul de activitate, dimensiunea companiei si serviciile folosite in acest moment;
– Pe langa portofoliul actual de solutii Romtelecom, de voce, internet si date, retea, securitate IT, au mai fost create special pentru acest program aproximativ 20 de noi servicii Romtelecom;
– Programul este accesibil prin reprezentantii de vanzari Romtelecom dedicati, sunand la 0800 880 888 sau accesand http://www.romtelecom.ro/solutii-business/personalizeaza-ti-acum-oferta/ si completand formarul online.
Rezultate ale campaniei:
– Pana la acest moment programul a avut un raspuns foarte bun din partea pietei, 30-40% dintre clienti acceptand o oferta venita din partea Romtelecom dupa o discutie cu specialistii companiei;
– Pana la acest moment, cea mai mica diminuare de costuri pentru clientii care au apelat la programul Cost Consultancy a fost de 15%, iar cea mai mare scadere de costuri a fost de 40% pentru un client care initial avea mai multi furnizori de solutii de comunicatii;
Declaratii despre program:
– “Suntem constienti ca majoritatea clientilor nostri sunt preocupati de modul in care fac fata actualei situatii de pe piata. Cea mai frecventa grija exprimata, pe care o impartasim si noi, este legata de nevoia crescanda de optimizare a costurilor si a utilizarii judicioase a resurselor. Raspundem acestor necesitati prin programul „Cost Consultancy”. Initiativa vizeaza atat optimizarea costurilor existente cu comunicatiile, cat si a costurilor operationale care pot fi reduse prin folosirea solutiilor de IT si telecomunicatii pe care le propunem in cadrul acestui program. Spre exemplu, in cazul implementarii serviciului de tele sau video conferinta, conform evaluarilor interne, putem diminua cu cel putin 35% costurile clientilor generate de deplasarile angajatilor,” a declarat Ana Maria Gergely, Director Coordonator Vanzari Corporate Romtelecom;
– „Este una dintre cele mai de succes campanii pe care am avut-o pana acum,” a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business al Romtelecom. Bunele rezultate ale campaniei se datoreaza cel mai probabil si increderii acordate de clienti Romtelecom Business Solutions, brandul pentru companii al Romtelecom. Romtelecom se claseaza in top 33% al operatorilor telecom europeni din persepctiva nivelului de satisfactie al clientilor. Intre zecile de mii de clienti business care folosesc serviciile Romtelecom se gasesc companii de la cativa la 40000 de angajati.
– „Filosofia noastra este ca, daca in perioade dificile vei sprijini afacerile locale, isi vor aminti acest lucru. Daca ajutam companiile acum, cand vor fi din nou vremuri bune, isi vor aduce aminte ca le-am fost alaturi si vor folosi produsele si serviciile noastre intr-o mai mare masura”, a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business al Romtelecom.
– Romtelecom a introdus o noua abordare a politicii sale comerciale in ceea ce priveste segmentul business inca de anul trecut, bazandu-se pe oferirea de produse peronalizate prin care sa optimizeze costurile clientilor pentru comunicatii si IT, prin programul Cost Consultancy, a declarat Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.
Romtelecom Business Solutions este divizia dedicata sprijinirii companiilor romanesti, prin solutii de comunicatii si IT. A fost infiintata in 2007 ca urmare a nevoii tot mai mari de serivicii specializate si dedicate pentru afaceri, oferind companiilor solutii de voce, date, internet fix si mobil, gazduire si managed services. Ca o dovada a angajamentului de a oferi cea mai buna calitate clientilor sai, Romtelecom este singurul operator de telecomunicatii care acorda automat si gratuit SLA (acordul privind nivelul calitatii) pentru serviciile oferite sub brandul Romtelecom Business Solutions.

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 544 ori.

Publica un raspuns