Agentia de publicitate Draftfcb Bucharest a gazduit, recent, intalnirea regionala a reprezentantilor Draftfcb, avand ca tema centrala noua filosofie globala a agentiei: „6,5 – Seconds That Matter”.
Invitat la Bucuresti, Jonathan Harries, Vice Chairman & Global Chief Creative Office Draftfcb, a vorbit despre avantajele testului “6,5 – Seconds That Matter”, care devine principalul reper in activitatea Draftfcb.
„6,5 – Seconds That Matter” este un proces care impleteste creativitatea si responsabilitatea cu scopul de a produce idei care genereaza feedback, in timpul scurt pe care consumatorii il acorda mesajului unui brand.
Testul a fost dezvoltat in urma cercetarilor efectuate pe doua continente, rezultand intr-un important reper in comunicarea unui brand: avem la dispozitie 6,5 secunde pentru a convinge consumatorul ca ideea noastra conteaza. Ca este suficient de importanta si relevanta pentru el. 6,5 secunde este durata medie a atentiei pe care o acordam unui mesaj.
Unul dintre exemplele date de Harries a fost proiectul The Hero dezvoltat de DraftFCB Stockholm pentru Radiotjants. The Hero este o aplicatie virala care transforma pe oricine in “vedeta”, prin inserarea unei fotografii intr-un film online.
Pentru amuzament, MONEY.ro s-a jucat cu aplicatia, folosind fotografia guvernatorului BNR, Mugur Isarescu. Iata ce a iesit.
Testul „6,5 – Seconds That Matter” muta centrul de greutate in zona strategiei care, corect dezvoltata, are un rol decisiv in validarea rutei creative cu cea mai mare relevanta pentru consumator: “Trebuie sa ne focusam mai mult pe strategie, sa ne gandim la ceea ce vrea consumatorul sa auda, ce conteaza pentru el”, a declarat Jonathan Harries.
Acesta a mai precizat ca tinta spre care trebuie sa se indrepte orice campanie de publicitate nu este mediul prin care trebuie propagat mesajul publicitar, ci clientul.
„Online-ul a devenit un mod de viata, dar asta nu inseamna ca printul sau oricare alt mediu sunt moarte. TV-ul, internetul si outdoor-ul sunt la fel de importante”, a precizat Jonathan Harries, care a adaugat ca promovarea online nu atrage, neaparat, si vanzari.
“Prea des se vorbeste despre faptul ca difuzarea spoturilor publicitare prin intermediul televiziunii este o metoda de promovare perimata, fata de alte metode, precum construirea unui website sau promovarea prin social media”, a declarat Jonathan Harries.
Testul „6,5 – Seconds That Matter” releva, odata cu strategia potrivita pentru comunicarea unui brand, canalele cele mai eficiente pentru raspandirea mesajului. Un canal media este relevant doar in masura in care el se pliaza pe nevoile clientului.
Bogdan Santea, Presedinte Draftfcb Bucharest a detaliat, pentru MONEY.ro: „Suntem in secolul 21 si toata lumea vrea rezultate clare. Trecem printr-o criza la nivel mondial care s-a manifestat si in Romania si omul vrea sa stie exact cum este cheltuit fiecare dolar si care este eficienta lui”, a spus el, intrebat daca vede internetul ca pe un mijloc de promovare mai eficient decat televiziunea.
Oficialul Draftfcb Bucharest a mentionat ca in Romania exista de prea putin timp un sistem reprezentativ de masurare si monitorizare a audientei online, drept pentru care mediul online ramane o nisa, reprezentand o parte a modului in care o agentie de publicitate poate ajunge la client.
“Nu cred ca mediul interactiv trebuie folosit doar pentru faptul ca este nou sau pentru ca are o anumita priza, ci pentru ca este un suport preferat de anumite categorii sociale. Atunci cand aceste categorii sunt esentiale pentru un brand, investitia este un must. Pentru a transmite insa un mesaj cat mai eficient, trebuie sa folosim corect fiecare canal media”, spune Santea.
Draftfcb este o agentie internationala care ofera servicii integrate de comunicare. Compania are peste 9.000 de angajati in intreaga lume si o retea care cuprinde 180 de birouri, in 110 tari.
Printre clientii Draftfcb Romania se numara Beiersdorf (Nivea, Eucerin), Brown Forman (Jack Daniel’s), Lavazza, Philips, SC Johnson Wax (Duck, Anitra, Pronto, Mr. Muscle, Glade, Oust, Raid, Baygon, Auton, OFF!), Ursus Breweries (Redd’s), Vodafone, JTI (Camel), Kraft, SCA Hygene (Zewa), Piraeus Bank, Kika sau Fashion House Outlet Centre.

Citeste articolul pe: Money.ro

Agentia care a dezvoltat cunoscutul proiect viral „The Hero”, Draftfcb, despre un nou concept: 6,5 – secundele care conteaza

Agentia de publicitate Draftfcb Bucharest a gazduit, recent, intalnirea regionala a reprezentantilor Draftfcb, avand ca tema centrala noua filosofie globala a agentiei: „6,5 – Seconds That Matter”.
Invitat la Bucuresti, Jonathan Harries, Vice Chairman & Global Chief Creative Office Draftfcb, a vorbit despre avantajele testului “6,5 – Seconds That Matter”, care devine principalul reper in activitatea Draftfcb.
„6,5 – Seconds That Matter” este un proces care impleteste creativitatea si responsabilitatea cu scopul de a produce idei care genereaza feedback, in timpul scurt pe care consumatorii il acorda mesajului unui brand.
Testul a fost dezvoltat in urma cercetarilor efectuate pe doua continente, rezultand intr-un important reper in comunicarea unui brand: avem la dispozitie 6,5 secunde pentru a convinge consumatorul ca ideea noastra conteaza. Ca este suficient de importanta si relevanta pentru el. 6,5 secunde este durata medie a atentiei pe care o acordam unui mesaj.
Unul dintre exemplele date de Harries a fost proiectul The Hero dezvoltat de DraftFCB Stockholm pentru Radiotjants. The Hero este o aplicatie virala care transforma pe oricine in “vedeta”, prin inserarea unei fotografii intr-un film online.
Pentru amuzament, MONEY.ro s-a jucat cu aplicatia, folosind fotografia guvernatorului BNR, Mugur Isarescu. Iata ce a iesit.
Testul „6,5 – Seconds That Matter” muta centrul de greutate in zona strategiei care, corect dezvoltata, are un rol decisiv in validarea rutei creative cu cea mai mare relevanta pentru consumator: “Trebuie sa ne focusam mai mult pe strategie, sa ne gandim la ceea ce vrea consumatorul sa auda, ce conteaza pentru el”, a declarat Jonathan Harries.
Acesta a mai precizat ca tinta spre care trebuie sa se indrepte orice campanie de publicitate nu este mediul prin care trebuie propagat mesajul publicitar, ci clientul.
„Online-ul a devenit un mod de viata, dar asta nu inseamna ca printul sau oricare alt mediu sunt moarte. TV-ul, internetul si outdoor-ul sunt la fel de importante”, a precizat Jonathan Harries, care a adaugat ca promovarea online nu atrage, neaparat, si vanzari.
“Prea des se vorbeste despre faptul ca difuzarea spoturilor publicitare prin intermediul televiziunii este o metoda de promovare perimata, fata de alte metode, precum construirea unui website sau promovarea prin social media”, a declarat Jonathan Harries.
Testul „6,5 – Seconds That Matter” releva, odata cu strategia potrivita pentru comunicarea unui brand, canalele cele mai eficiente pentru raspandirea mesajului. Un canal media este relevant doar in masura in care el se pliaza pe nevoile clientului.
Bogdan Santea, Presedinte Draftfcb Bucharest a detaliat, pentru MONEY.ro: „Suntem in secolul 21 si toata lumea vrea rezultate clare. Trecem printr-o criza la nivel mondial care s-a manifestat si in Romania si omul vrea sa stie exact cum este cheltuit fiecare dolar si care este eficienta lui”, a spus el, intrebat daca vede internetul ca pe un mijloc de promovare mai eficient decat televiziunea.
Oficialul Draftfcb Bucharest a mentionat ca in Romania exista de prea putin timp un sistem reprezentativ de masurare si monitorizare a audientei online, drept pentru care mediul online ramane o nisa, reprezentand o parte a modului in care o agentie de publicitate poate ajunge la client.
“Nu cred ca mediul interactiv trebuie folosit doar pentru faptul ca este nou sau pentru ca are o anumita priza, ci pentru ca este un suport preferat de anumite categorii sociale. Atunci cand aceste categorii sunt esentiale pentru un brand, investitia este un must. Pentru a transmite insa un mesaj cat mai eficient, trebuie sa folosim corect fiecare canal media”, spune Santea.
Draftfcb este o agentie internationala care ofera servicii integrate de comunicare. Compania are peste 9.000 de angajati in intreaga lume si o retea care cuprinde 180 de birouri, in 110 tari.
Printre clientii Draftfcb Romania se numara Beiersdorf (Nivea, Eucerin), Brown Forman (Jack Daniel’s), Lavazza, Philips, SC Johnson Wax (Duck, Anitra, Pronto, Mr. Muscle, Glade, Oust, Raid, Baygon, Auton, OFF!), Ursus Breweries (Redd’s), Vodafone, JTI (Camel), Kraft, SCA Hygene (Zewa), Piraeus Bank, Kika sau Fashion House Outlet Centre.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 113 ori.

Publica un raspuns