Divizia de on-line si dezvoltare de aplicatii web a grupului Asesoft, care administreaza portalul de comparare a preturilor ShopMania.ro, a avut anul trecut afaceri de 400.000 de euro si in 2009 mizeaza pe 600.000 de euro fara sa resimta vreo influenta negativa din partea crizei economice, a declarat pentru „Financiarul” Arthur Radulescu, Managing Director al companiei.
ShopMania este un portal care a fost dezvoltat in ultimii trei ani, iar din 2007 extinderea a fost internationala, ajungand acum la o prezenta in 25 de tari, cu domeniu local, produse disponibile in acea tara si versiuni in limba respectiva. „Anul acesta lansam serviciile in cinci tari noi, vizam in special Canada, Israel si Danemarca”, a declarat Arthur Radulescu.
Site-ul merge cel mai bine in Romania, unde este pe primul loc ca volum de trafic, cu peste 50.000 de vizitatori unici in fiecare zi. „Per total, avem pe site-uri aproximativ 200.000 de vizitatori unici pe zi, iar tarile unde se pozitioneaza cel mai bine sunt Spania, Italia, Brazilia si chiar China”.
In total, Asesoft Net a investit aproape 300.000 de euro in dezvoltarea ShopMania, de la partea de hardware, software, localizare, domenii si inregistrarea marcii. „Avem marca inregistrata in 12 tari”, a precizat Arthur Radulescu.
Asesoft Net are, de asemenea, o retea de site-uri mai mici, printre care InfoPortal.ro, Bascalie.ro, Pubbing.ro sau Filmoteca.ro. De asemenea, se face dezvoltare de software, aplicatii web, pentru partenerii externi ai companiei. Aplicatia ShopMania este dezvoltata integral de programatorii companiei. „Viitorul acestei industrii sta in conceptul de social-shopping, liste de prieteni, de produse favorite, notificari privind achizitiile facute, gadgeturile dorite, zile de nastere”, a explicat Arthur Radulescu.

Citeste articolul pe: Financiarul

Asesoft Net, crestere cu 50% in 2009

Divizia de on-line si dezvoltare de aplicatii web a grupului Asesoft, care administreaza portalul de comparare a preturilor ShopMania.ro, a avut anul trecut afaceri de 400.000 de euro si in 2009 mizeaza pe 600.000 de euro fara sa resimta vreo influenta negativa din partea crizei economice, a declarat pentru „Financiarul” Arthur Radulescu, Managing Director al companiei.
ShopMania este un portal care a fost dezvoltat in ultimii trei ani, iar din 2007 extinderea a fost internationala, ajungand acum la o prezenta in 25 de tari, cu domeniu local, produse disponibile in acea tara si versiuni in limba respectiva. „Anul acesta lansam serviciile in cinci tari noi, vizam in special Canada, Israel si Danemarca”, a declarat Arthur Radulescu.
Site-ul merge cel mai bine in Romania, unde este pe primul loc ca volum de trafic, cu peste 50.000 de vizitatori unici in fiecare zi. „Per total, avem pe site-uri aproximativ 200.000 de vizitatori unici pe zi, iar tarile unde se pozitioneaza cel mai bine sunt Spania, Italia, Brazilia si chiar China”.
In total, Asesoft Net a investit aproape 300.000 de euro in dezvoltarea ShopMania, de la partea de hardware, software, localizare, domenii si inregistrarea marcii. „Avem marca inregistrata in 12 tari”, a precizat Arthur Radulescu.
Asesoft Net are, de asemenea, o retea de site-uri mai mici, printre care InfoPortal.ro, Bascalie.ro, Pubbing.ro sau Filmoteca.ro. De asemenea, se face dezvoltare de software, aplicatii web, pentru partenerii externi ai companiei. Aplicatia ShopMania este dezvoltata integral de programatorii companiei. „Viitorul acestei industrii sta in conceptul de social-shopping, liste de prieteni, de produse favorite, notificari privind achizitiile facute, gadgeturile dorite, zile de nastere”, a explicat Arthur Radulescu.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 67 ori.

Publica un raspuns