Compania BitDefender isi cere scuze pentru problemele create utilizatorilor prin actualizarea trimisa sambata seara pentru sistemele de operare Windows pe 64 biti. Actualizarea cu probleme a fost indeparta de pe servere, iar specialistii BitDefender au lansat un patch pentru remedierea acestei situatii neplacute.
Sambata seara, la orele 17.20, BitDefender a emis o actualizare pentru sistemele de operare Windows pe 64 biti (disponibila pe serverele companiei intre 17.20-20.40, ora Romaniei), ceea ce a facut ca anumite fisiere Windows si ale aplicatiei BitDefender sa fie introduse in carantina. Au fost mutate fisiere .exe, .dll si alte fisiere binare executabile, dar nu si fisiere imagini sau documente. Din acest motiv, aplicatia BitDefender nu a rulat in mod corespunzator pe unele sisteme, unele aplicatii nu au functionat sau sistemul de operare Windows nu a repornit.
Aceasta problema a afectat o parte din utilizatorii care au facut actualizarea aplicatiei in acea perioada. Pentru ceilalti utilizatori nu exista pericole, aplicatia BitDefender lucreaza absolut normal, face actualizari fara sa afecteze sistemul si asigura protectia calculatorului.
Specialistii BitDefender au solutionat problema prin lansarea unui patch care recupereaza toate fisierele din carantina.
Echipa de suport tehnic a asigurat si asigura in permanenta asistenta tehnica celor care au avut probleme generate de aceasta situatie.

Citeste articolul pe: Agora News

Bitdefender a remediat problema de actualizare privind Trojan.FakeAlert.5

Compania BitDefender isi cere scuze pentru problemele create utilizatorilor prin actualizarea trimisa sambata seara pentru sistemele de operare Windows pe 64 biti. Actualizarea cu probleme a fost indeparta de pe servere, iar specialistii BitDefender au lansat un patch pentru remedierea acestei situatii neplacute.
Sambata seara, la orele 17.20, BitDefender a emis o actualizare pentru sistemele de operare Windows pe 64 biti (disponibila pe serverele companiei intre 17.20-20.40, ora Romaniei), ceea ce a facut ca anumite fisiere Windows si ale aplicatiei BitDefender sa fie introduse in carantina. Au fost mutate fisiere .exe, .dll si alte fisiere binare executabile, dar nu si fisiere imagini sau documente. Din acest motiv, aplicatia BitDefender nu a rulat in mod corespunzator pe unele sisteme, unele aplicatii nu au functionat sau sistemul de operare Windows nu a repornit.
Aceasta problema a afectat o parte din utilizatorii care au facut actualizarea aplicatiei in acea perioada. Pentru ceilalti utilizatori nu exista pericole, aplicatia BitDefender lucreaza absolut normal, face actualizari fara sa afecteze sistemul si asigura protectia calculatorului.
Specialistii BitDefender au solutionat problema prin lansarea unui patch care recupereaza toate fisierele din carantina.
Echipa de suport tehnic a asigurat si asigura in permanenta asistenta tehnica celor care au avut probleme generate de aceasta situatie.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 97 ori.

Publica un raspuns