In epoca social media, oamenii se uita „prin televizor”, nu se mai uita la televizor. E foarte greu sa crezi, ca advertiser, ca poti antrena un brand in universul grupului social pe care il targetezi, daca nu esti online, este de parere Calin Clej, directorul de marketing din Romania al PepsiCo International.
Majoritatea celor care populeaza Internetul genereaza continutul de pe net. Acolo poti discuta cu ei, „face to face”. Pe TV nu poti face asta niciodata, spune Clej.
Televiziunea iti ofera o expunere sigura, cu rezultate masurate si este in continuare cea mai ieftina metoda de entertainment pentru consumatorul roman, insa iti fura sansa de a primi un feedback in timp real din partea publicului caruia i te adresezi, lucru care intra in contradictie cu cheltuielile masive cu publicitatea in acest mediu.
Online-ul, in opozititie, este, in mare parte, generat de oamenii de pe net, care ofera reactii aproape instantanee.
Exemplul oficialului Pepsi prin care sustine interesul companiei pe care o reprezinta pentru mediul online este dat de una dintre cele mai recente campanii de brand dezvoltate la nivel global: platforma Refresh your World, in care s-a investit „aproape tot bugetul de marketing pe un an al brandului Pepsi”, de ordinul multor milioane de euro. „Nu au fost doar 20 milioane de euro, ci multiplul acestei sume”, a precizat Calin Clej.

Citeste articolul pe: Daily Business

Brand manager Pepsi Romania: Publicitatea la TV nu-si mai justifica investitiile

In epoca social media, oamenii se uita „prin televizor”, nu se mai uita la televizor. E foarte greu sa crezi, ca advertiser, ca poti antrena un brand in universul grupului social pe care il targetezi, daca nu esti online, este de parere Calin Clej, directorul de marketing din Romania al PepsiCo International.
Majoritatea celor care populeaza Internetul genereaza continutul de pe net. Acolo poti discuta cu ei, „face to face”. Pe TV nu poti face asta niciodata, spune Clej.
Televiziunea iti ofera o expunere sigura, cu rezultate masurate si este in continuare cea mai ieftina metoda de entertainment pentru consumatorul roman, insa iti fura sansa de a primi un feedback in timp real din partea publicului caruia i te adresezi, lucru care intra in contradictie cu cheltuielile masive cu publicitatea in acest mediu.
Online-ul, in opozititie, este, in mare parte, generat de oamenii de pe net, care ofera reactii aproape instantanee.
Exemplul oficialului Pepsi prin care sustine interesul companiei pe care o reprezinta pentru mediul online este dat de una dintre cele mai recente campanii de brand dezvoltate la nivel global: platforma Refresh your World, in care s-a investit „aproape tot bugetul de marketing pe un an al brandului Pepsi”, de ordinul multor milioane de euro. „Nu au fost doar 20 milioane de euro, ci multiplul acestei sume”, a precizat Calin Clej.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 585 ori.

Publica un raspuns