Fits.me a cistigat competitia start-up-urilor europene la Plugg 2010. Site-ul iti permite sa-ti creezi un „robot” care corespunde dimensiunilor corpului tau. Acesta iti va folosi drept model pentru a proba haine din diverse magazine online. Compania din Estonia este la inceput de drum, dar a convins juriul de la Plugg de potentialul sau.
La capitolul prezentare in public, Heikki Haldre (unul dintre fondatorii firmei) nu a excelat pe scena concursului si conferintei Plugg 2010 (Bruxelles, 11 martie). Dar juriul a fost impresionat de potentialul comercial al ideii micii echipe a firmei din Estonia. Fits.me propune un serviciu online inedit: utilizatorii isi vor crea un avatar care va arata conform dimensiunilor introduse de acestia.
Dupa ce precizezi, in toli sau in centimetri, ce inaltime, talie si alte dimensiuni ai, Fits.me iti creeaza un „omulet” care te reprezinta. Apoi vei preciza ce marime de haine crezi ca ti se potriveste – S, M, L etc. – si poti trece la cumparaturi.
Fits.me este intr-o continua negociere cu magazinele de pe Web, in asa fel incit sa ai de unde alege. Haldre crede ca retailerii vor avea de cistigat: „Ne asteptam la o crestere intre 1 si 3 la suta a vinzarilor pentru magazinele online, in urma trecerii noastre de la faza de testare la cea comerciala”. Fits.me a reusit sa stringa fonduri de aproximativ 1,3 milioane de euro in 2009 si sunt gata de lucru. Cea mai importanta faza a activitatii lor este cea a digitizarii hainelor din depozitul magazinului, doarece imaginile cu vestimentele trebuie transformate in asa fel incit sa poata fi combinate cu avatarul fiecarui client.
Dupa ce juriul a ales dintre cele 19 companii semifinaliste, in finala concursului de la Bruxelles au ajuns Fits.me, Inbox2 si Distimo. Fits.me a fost compania care a cistigat titlul de „Start-up of the Year Plugg 2010”.
Barbieritul global porneste din Europa
Premiul publicului la Plugg 2010, acordat prin vot in ziua conferintei de catre cei aflati in sala, a revenit companiei RazWar (www.razwar.com). Acestia au venit cu o idee care depaseste limitele Internetului si face referire la o problema sintetizata intr-un singur cuvint de David Hachez in prezentarea sa de doua minute: „parul”. Razwar trimite numai in tarile Uniunii Europene pachete cu lame de ras, aparate de ras si produse cosmetice pentru barbierit, la preturi care sfideaza concurenta din tarile respective. Site-ul este deocamdata adresat numai barbatilor, desi exista citeva produse izolate si pentru femei.
Sistemul este simplu: barbatul european apreciaza de cite lame de ras are nevoie pe an si isi face un abonament pe site. Periodic, la intervale alese de client, Razwar trimite cite un pachet cu produsele solicitate. In cadrul unei prezentari amuzante si relaxate la Plugg 2010, Hachez a spus ca scopul companiei sale e destul de simplu: „barbieritul global”.
Despre Plugg 2010
Ajuns in 2010 la a treia editie, Plugg este compus din doua parti distincte: Start-ups Rally (competitia companiilor europene nou-infiintate) si prezentarile publice ale unor antreprenori si lideri de opinie din firme prestigioase care activeaza in domeniul noilor tehnologii, al retelelor sociale si al serviciilor Web 2.0.
Mai multe detalii despre Plugg 2010:
http://economie.hotnews.ro/stiri-it-6985696-competitia-europeana-start-urilor-treia-editie-plugg-2010-noul-val-inovatiilor-din-online.htm http://www.cyberculture.ro/blog/2010/03/02/plugg-2010-bruxelles-companiile-selectate/
Fragmente video de la eveniment: Cyberculture.ro

Citeste articolul pe: Hotnews

Cabina de proba virtuala Fits.me, cel mai bun start-up european la Plugg 2010

Fits.me a cistigat competitia start-up-urilor europene la Plugg 2010. Site-ul iti permite sa-ti creezi un „robot” care corespunde dimensiunilor corpului tau. Acesta iti va folosi drept model pentru a proba haine din diverse magazine online. Compania din Estonia este la inceput de drum, dar a convins juriul de la Plugg de potentialul sau.
La capitolul prezentare in public, Heikki Haldre (unul dintre fondatorii firmei) nu a excelat pe scena concursului si conferintei Plugg 2010 (Bruxelles, 11 martie). Dar juriul a fost impresionat de potentialul comercial al ideii micii echipe a firmei din Estonia. Fits.me propune un serviciu online inedit: utilizatorii isi vor crea un avatar care va arata conform dimensiunilor introduse de acestia.
Dupa ce precizezi, in toli sau in centimetri, ce inaltime, talie si alte dimensiuni ai, Fits.me iti creeaza un „omulet” care te reprezinta. Apoi vei preciza ce marime de haine crezi ca ti se potriveste – S, M, L etc. – si poti trece la cumparaturi.
Fits.me este intr-o continua negociere cu magazinele de pe Web, in asa fel incit sa ai de unde alege. Haldre crede ca retailerii vor avea de cistigat: „Ne asteptam la o crestere intre 1 si 3 la suta a vinzarilor pentru magazinele online, in urma trecerii noastre de la faza de testare la cea comerciala”. Fits.me a reusit sa stringa fonduri de aproximativ 1,3 milioane de euro in 2009 si sunt gata de lucru. Cea mai importanta faza a activitatii lor este cea a digitizarii hainelor din depozitul magazinului, doarece imaginile cu vestimentele trebuie transformate in asa fel incit sa poata fi combinate cu avatarul fiecarui client.
Dupa ce juriul a ales dintre cele 19 companii semifinaliste, in finala concursului de la Bruxelles au ajuns Fits.me, Inbox2 si Distimo. Fits.me a fost compania care a cistigat titlul de „Start-up of the Year Plugg 2010”.
Barbieritul global porneste din Europa
Premiul publicului la Plugg 2010, acordat prin vot in ziua conferintei de catre cei aflati in sala, a revenit companiei RazWar (www.razwar.com). Acestia au venit cu o idee care depaseste limitele Internetului si face referire la o problema sintetizata intr-un singur cuvint de David Hachez in prezentarea sa de doua minute: „parul”. Razwar trimite numai in tarile Uniunii Europene pachete cu lame de ras, aparate de ras si produse cosmetice pentru barbierit, la preturi care sfideaza concurenta din tarile respective. Site-ul este deocamdata adresat numai barbatilor, desi exista citeva produse izolate si pentru femei.
Sistemul este simplu: barbatul european apreciaza de cite lame de ras are nevoie pe an si isi face un abonament pe site. Periodic, la intervale alese de client, Razwar trimite cite un pachet cu produsele solicitate. In cadrul unei prezentari amuzante si relaxate la Plugg 2010, Hachez a spus ca scopul companiei sale e destul de simplu: „barbieritul global”.
Despre Plugg 2010
Ajuns in 2010 la a treia editie, Plugg este compus din doua parti distincte: Start-ups Rally (competitia companiilor europene nou-infiintate) si prezentarile publice ale unor antreprenori si lideri de opinie din firme prestigioase care activeaza in domeniul noilor tehnologii, al retelelor sociale si al serviciilor Web 2.0.
Mai multe detalii despre Plugg 2010:
http://economie.hotnews.ro/stiri-it-6985696-competitia-europeana-start-urilor-treia-editie-plugg-2010-noul-val-inovatiilor-din-online.htm http://www.cyberculture.ro/blog/2010/03/02/plugg-2010-bruxelles-companiile-selectate/
Fragmente video de la eveniment: Cyberculture.ro

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 66 ori.

Publica un raspuns