Pana anul trecut, Neogen avea de luptat, in online-ul local, cu retele sociale internationale care fie aveau, inca, un numar mic de utilizatori, fie manifestau un interes redus fata de potentialul pietei romanesti. Si a avut timp sa investeasca in operatiuni pe piete vecine, precum Republica Moldova sau Bulgaria. Intre timp, lucrurile s-au schimbat: intre altele, audienta Facebook creste vertiginos si in Romania, de un an incoace, iar reteaua hi5 are din toamna cifre SATI si manifesta un interes marit pentru publicitatea autohtona. Calin Fusu, CEO si actionar majoritar Neogen, a discutat online cu cititorii HotNews.ro despre soarta retelelor sociale romanesti in fata celor straine si despre prezenta romaneasca in media regionala.
In ultimele luni, Neogen a lansat mai multe instrumente pentru utilizatori si pentru administrarea retelei, iar in prezent se pregateste pentru un redesign, „cu accent pe comunitati locale”, redesign banuit deja de asemanari foarte mari cu Facebook (vezi comentariile de aici. Despre aceste schimbari – ultimele dintr-o lunga serie de „redesign-uri” ale Neogen, Calin Fusu a scris pe blogul sau, aici.
Neogen a atras, in 2007, o investitie evaluata la cateva milioane de euro din partea a doua fonduri internationale. Acum, compania detine in Romania brandurile Neogen.ro, BestJobs.ro, NeoBizz.ro; in Bulgaria – reteaua sociala pentru adolescenti Imbulse.bg, BestJobs.bg, Delavera.bg; Serbia – reteaua sociala Neogen.rs, BestJobs.rs, Neobizz.rs; iar in Moldova – reteaua sociala Faces.md, BestJobs.md si Bizz.md.
Vezi mai multe aici.

Citeste articolul pe: Hotnews

Calin Fusu, Neogen, a discutat online despre retelele sociale romanesti vs. retelele straine si despre prezenta romaneasca in new media din regiune

Pana anul trecut, Neogen avea de luptat, in online-ul local, cu retele sociale internationale care fie aveau, inca, un numar mic de utilizatori, fie manifestau un interes redus fata de potentialul pietei romanesti. Si a avut timp sa investeasca in operatiuni pe piete vecine, precum Republica Moldova sau Bulgaria. Intre timp, lucrurile s-au schimbat: intre altele, audienta Facebook creste vertiginos si in Romania, de un an incoace, iar reteaua hi5 are din toamna cifre SATI si manifesta un interes marit pentru publicitatea autohtona. Calin Fusu, CEO si actionar majoritar Neogen, a discutat online cu cititorii HotNews.ro despre soarta retelelor sociale romanesti in fata celor straine si despre prezenta romaneasca in media regionala.
In ultimele luni, Neogen a lansat mai multe instrumente pentru utilizatori si pentru administrarea retelei, iar in prezent se pregateste pentru un redesign, „cu accent pe comunitati locale”, redesign banuit deja de asemanari foarte mari cu Facebook (vezi comentariile de aici. Despre aceste schimbari – ultimele dintr-o lunga serie de „redesign-uri” ale Neogen, Calin Fusu a scris pe blogul sau, aici.
Neogen a atras, in 2007, o investitie evaluata la cateva milioane de euro din partea a doua fonduri internationale. Acum, compania detine in Romania brandurile Neogen.ro, BestJobs.ro, NeoBizz.ro; in Bulgaria – reteaua sociala pentru adolescenti Imbulse.bg, BestJobs.bg, Delavera.bg; Serbia – reteaua sociala Neogen.rs, BestJobs.rs, Neobizz.rs; iar in Moldova – reteaua sociala Faces.md, BestJobs.md si Bizz.md.
Vezi mai multe aici.

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 394 ori.

Publica un raspuns