Romtelecom
a obtinut in cursul ultimelor luni cele mai inalte certificari din partea Cisco, atestarile Gold si Master Managed Services Provider garantand clientilor un nivel ridicat de calitate in ceea ce priveste portofoliul complex de solutii si servicii premium oferit clientilor business.
Acest mix de certificari asigura Romtelecom o pozitie unica, in calitate de partener Cisco, pe piata romaneasca, care actioneaza ca un consultant de incredere pentru clientii business.
Romtelecom ofera in prezent un portofoliu complet de administrare de servicii integrate, incepand de la o serie de servicii de voce si date bazate pe IP, pana la solutii complexe care au la baza produse Managed VPN si internet premium. Aceasta include orice serviciu, de la telefonia IP sau videoconferinte, la servicii de gazduire.
Investitia Romtelecom pentru obtinerea acestei certificari a fost de aproximativ 1 milion de euro. Compania are 60 de angajati certificati Cisco, care detin in total 200 de atestari. Astfel, Romtelecom este compania din Romania cu cei mai multi specialisti certificati si este singurul furnizor de servicii din sud-estul Europei cu acest nivel de certificare.
Cost Consultancy, programul de consultanta gratuita de la Romtelecom
Cost Consultancy este un program lansat la sfarsitul anului trecut, prin care Romtelecom ofera consultanta gratuita privind optimizarea costurilor clientilor business ai companiei.
Astfel, firmele de dimensiuni medii si mari pot primi recomandari personalizate din partea specialistilor Romtelecom despre cele mai potrivite solutii de comunicatii care pot asigura optimizarea costurilor operationale in urma unei analize a resurselor clientilor si a modului in care acestea sunt utilizate. Consultantii Romtelecom selecteaza si propun, in functie de profilul clientului respectiv, un mix de solutii personalizate.
„Suntem constienti ca majoritatea clientilor nostri sunt preocupati de modul in care fac fata actualei situatii de pe piata. Raspundem acestor necesitati prin programul ‘Cost Consultancy’. Initiativa vizeaza atat optimizarea costurilor existente cu comunicatiile, cat si a costurilor operationale care pot fi reduse prin folosirea solutiilor de IT si telecomunicatii pe care le propunem in cadrul acestui program”, a declarat Ana Maria Gergely, Director Coordonator Vanzari Corporate Romtelecom.
Programul presupune o analiza a comportamentului de comunicare al clientilor, luand in calcul informatii precum valoarea facturilor din ultima perioada sau traficul de voce si de date. Un simulator al modului in care functioneaza programul pentru companiile mari poate fi vazut accesand www.romtelecom.ro/solutii-business/companii-mari-sectorul-public
Beneficiile obtinute de client variaza in functie de profilul de activitate, dimensiunea companiei si serviciile folosite in acest moment.
Pe langa portofoliul actual de solutii Romtelecom, de voce, internet si date, retea, securitate IT, au mai fost create special pentru acest program aproximativ 20 de noi servicii Romtelecom;
Programul este accesibil prin reprezentantii de vanzari Romtelecom dedicati, sunand la 0800 880 888 sau accesand www.romtelecom.ro/solutii-business/personalizeaza-ti-acum-oferta si completand formarul online.
Costuri reduse cu pana la 40%
Pana in prezent programul Cost Consultancy a avut un raspuns foarte bun din partea pietei, 30-40% dintre clienti acceptand o oferta venita din partea Romtelecom dupa o discutie cu specialistii companiei.
„Este una dintre cele mai de succes campanii pe care am avut-o pana acum,” a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business al Romtelecom.
Cea mai mica diminuare de costuri pentru clientii care au apelat la programul Cost Consultancy a fost de 15%, iar cea mai mare scadere de costuri a fost de 40% pentru un client care initial avea mai multi furnizori de solutii de comunicatii.
„Filosofia noastra este ca, daca in perioade dificile vei sprijini afacerile locale, isi vor aminti acest lucru. Daca ajutam companiile acum, cand vor fi din nou vremuri bune, isi vor aduce aminte ca le-am fost alaturi si vor folosi produsele si serviciile noastre intr-o mai mare masura”, a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business al Romtelecom.
Romtelecom Business Solutions este divizia dedicata sprijinirii companiilor romanesti, prin solutii de comunicatii si IT. A fost infiintata in 2007 ca urmare a nevoii tot mai mari de serivicii specializate si dedicate pentru afaceri, oferind companiilor solutii de voce, date, internet fix si mobil, gazduire si managed services. Ca o dovada a angajamentului de a oferi cea mai buna calitate clientilor sai, Romtelecom este singurul operator de telecomunicatii care acorda automat si gratuit SLA (acordul privind nivelul calitatii) pentru serviciile oferite sub brandul Romtelecom Business Solutions.

Citeste articolul pe: Daily Business

Calitatea serviciilor business oferite de Romtelecom, atestata de certificari Cisco (P)

Romtelecom
a obtinut in cursul ultimelor luni cele mai inalte certificari din partea Cisco, atestarile Gold si Master Managed Services Provider garantand clientilor un nivel ridicat de calitate in ceea ce priveste portofoliul complex de solutii si servicii premium oferit clientilor business.
Acest mix de certificari asigura Romtelecom o pozitie unica, in calitate de partener Cisco, pe piata romaneasca, care actioneaza ca un consultant de incredere pentru clientii business.
Romtelecom ofera in prezent un portofoliu complet de administrare de servicii integrate, incepand de la o serie de servicii de voce si date bazate pe IP, pana la solutii complexe care au la baza produse Managed VPN si internet premium. Aceasta include orice serviciu, de la telefonia IP sau videoconferinte, la servicii de gazduire.
Investitia Romtelecom pentru obtinerea acestei certificari a fost de aproximativ 1 milion de euro. Compania are 60 de angajati certificati Cisco, care detin in total 200 de atestari. Astfel, Romtelecom este compania din Romania cu cei mai multi specialisti certificati si este singurul furnizor de servicii din sud-estul Europei cu acest nivel de certificare.
Cost Consultancy, programul de consultanta gratuita de la Romtelecom
Cost Consultancy este un program lansat la sfarsitul anului trecut, prin care Romtelecom ofera consultanta gratuita privind optimizarea costurilor clientilor business ai companiei.
Astfel, firmele de dimensiuni medii si mari pot primi recomandari personalizate din partea specialistilor Romtelecom despre cele mai potrivite solutii de comunicatii care pot asigura optimizarea costurilor operationale in urma unei analize a resurselor clientilor si a modului in care acestea sunt utilizate. Consultantii Romtelecom selecteaza si propun, in functie de profilul clientului respectiv, un mix de solutii personalizate.
„Suntem constienti ca majoritatea clientilor nostri sunt preocupati de modul in care fac fata actualei situatii de pe piata. Raspundem acestor necesitati prin programul ‘Cost Consultancy’. Initiativa vizeaza atat optimizarea costurilor existente cu comunicatiile, cat si a costurilor operationale care pot fi reduse prin folosirea solutiilor de IT si telecomunicatii pe care le propunem in cadrul acestui program”, a declarat Ana Maria Gergely, Director Coordonator Vanzari Corporate Romtelecom.
Programul presupune o analiza a comportamentului de comunicare al clientilor, luand in calcul informatii precum valoarea facturilor din ultima perioada sau traficul de voce si de date. Un simulator al modului in care functioneaza programul pentru companiile mari poate fi vazut accesand www.romtelecom.ro/solutii-business/companii-mari-sectorul-public
Beneficiile obtinute de client variaza in functie de profilul de activitate, dimensiunea companiei si serviciile folosite in acest moment.
Pe langa portofoliul actual de solutii Romtelecom, de voce, internet si date, retea, securitate IT, au mai fost create special pentru acest program aproximativ 20 de noi servicii Romtelecom;
Programul este accesibil prin reprezentantii de vanzari Romtelecom dedicati, sunand la 0800 880 888 sau accesand www.romtelecom.ro/solutii-business/personalizeaza-ti-acum-oferta si completand formarul online.
Costuri reduse cu pana la 40%
Pana in prezent programul Cost Consultancy a avut un raspuns foarte bun din partea pietei, 30-40% dintre clienti acceptand o oferta venita din partea Romtelecom dupa o discutie cu specialistii companiei.
„Este una dintre cele mai de succes campanii pe care am avut-o pana acum,” a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business al Romtelecom.
Cea mai mica diminuare de costuri pentru clientii care au apelat la programul Cost Consultancy a fost de 15%, iar cea mai mare scadere de costuri a fost de 40% pentru un client care initial avea mai multi furnizori de solutii de comunicatii.
„Filosofia noastra este ca, daca in perioade dificile vei sprijini afacerile locale, isi vor aminti acest lucru. Daca ajutam companiile acum, cand vor fi din nou vremuri bune, isi vor aduce aminte ca le-am fost alaturi si vor folosi produsele si serviciile noastre intr-o mai mare masura”, a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business al Romtelecom.
Romtelecom Business Solutions este divizia dedicata sprijinirii companiilor romanesti, prin solutii de comunicatii si IT. A fost infiintata in 2007 ca urmare a nevoii tot mai mari de serivicii specializate si dedicate pentru afaceri, oferind companiilor solutii de voce, date, internet fix si mobil, gazduire si managed services. Ca o dovada a angajamentului de a oferi cea mai buna calitate clientilor sai, Romtelecom este singurul operator de telecomunicatii care acorda automat si gratuit SLA (acordul privind nivelul calitatii) pentru serviciile oferite sub brandul Romtelecom Business Solutions.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 74 ori.

Publica un raspuns