Elevii din 90 de scoli din Romania vor avea posibilitatea sa participe la “Vanatoarea de monstri”, o campanie cu premii derulata de organizatia ECOTIC impreuna cu Junior Achievement (JARO) pentru educarea tinerilor in ceea ce priveste reciclarea deseurilor de echipamente electrice si electronice (DEEE) si implicarea acestora in activitatea de colectare.

Pe parcursul a trei luni (martie – iunie 2010), elevii inclusi in program vor putea sa aduca la scoala aparate elecrocasnice si electronice vechi, care vor fi colectate in containerele plasate in curtea scolii, special in acest scop. Pentru fiecare echipament adus, copiii vor primi cate un cod cu care vor participa la tragerea la sorti lunara, pentru castigarea premiilor oferite de organizatori: tricouri, credite pentru telefonul mobil si Marele Premiu lunar, un sistem ”Home Cinema” (LCD, DVD Player si sistem de sunet). Pe baza aceluiasi cod, elevii vor putea sa se inscrie pe site-ul , pentru a publica materiale proprii referitoare la tema campaniei. Pe baza voturilor obtinute de la colegi, cea mai buna descriere va fi premiata lunar cu un laptop.

“Implicarea activa a tinerilor in campanii de educatie ecologica, de la o varsta cat mai mica, are un obiectiv mai ambitios decat o simpla colectare de deseuri: urmarim sa le cream bune obiceiuri si sa le imprimam practici si comportamente care sa ii ajute, mai tarziu, sa traiasca intr-o lume mai curata”, a declarat Valentin Negoita, Presedintele ECOTIC.

La aceasta campanie, aflata la a doua editie, se estimeaza ca vor participa peste 5.000 elevi din clasele I – a XII-a. Programul va fi coordonat, in fiecare scoala, de cate un profesor care va supraveghea derularea corecta a campaniei.

La finalul competitiei, in luna iunie, ECOTIC va organiza o festivitate de premiere a castigatorilor din fiecare luna si pentru decernarea Marelui Premiu, constand in 100 de kilograme de echipamente electronice, institutiei de invatamant care colecteaza in perioada martie – iunie cea mai mare cantitate de DEEE.

Microsoft Romania continua activitatile care vizeaza combaterea fenomenului pirateriei software printr-o noua initiativa, care isi propune sa informeze utilizatorii cu…

Microsoft Romania a initiat cea mai ampla campanie de testare a solutiei Microsoft Dynamics CRM pe piata locala. Astfel, orice…

SKIN, importator si distribuitor al unora dintre cele mai importante branduri internationale din domeniul tehnologiei informatiei si unic importator Nikon…

Star Storage anunta lansarea serviciilor de replicare a datelor la distanta pentru orice mediu IT. Serviciile se adreseaza in primul…

www.dlink.ro este adresat tuturor clientilor interesati de portofoliul de produse al companiei precum si retelei de parteneri D-Link din Romania,…

In luna indragostitilor, BitDefender lanseaza campania online “Geeky Love Tweets” care se adreseaza internautilor pasionati de tehnologie. Marele premiu al…

Citeste articolul pe: XtremPC

Campanie de reciclare ECOTIC

Elevii din 90 de scoli din Romania vor avea posibilitatea sa participe la “Vanatoarea de monstri”, o campanie cu premii derulata de organizatia ECOTIC impreuna cu Junior Achievement (JARO) pentru educarea tinerilor in ceea ce priveste reciclarea deseurilor de echipamente electrice si electronice (DEEE) si implicarea acestora in activitatea de colectare.

Pe parcursul a trei luni (martie – iunie 2010), elevii inclusi in program vor putea sa aduca la scoala aparate elecrocasnice si electronice vechi, care vor fi colectate in containerele plasate in curtea scolii, special in acest scop. Pentru fiecare echipament adus, copiii vor primi cate un cod cu care vor participa la tragerea la sorti lunara, pentru castigarea premiilor oferite de organizatori: tricouri, credite pentru telefonul mobil si Marele Premiu lunar, un sistem ”Home Cinema” (LCD, DVD Player si sistem de sunet). Pe baza aceluiasi cod, elevii vor putea sa se inscrie pe site-ul , pentru a publica materiale proprii referitoare la tema campaniei. Pe baza voturilor obtinute de la colegi, cea mai buna descriere va fi premiata lunar cu un laptop.

“Implicarea activa a tinerilor in campanii de educatie ecologica, de la o varsta cat mai mica, are un obiectiv mai ambitios decat o simpla colectare de deseuri: urmarim sa le cream bune obiceiuri si sa le imprimam practici si comportamente care sa ii ajute, mai tarziu, sa traiasca intr-o lume mai curata”, a declarat Valentin Negoita, Presedintele ECOTIC.

La aceasta campanie, aflata la a doua editie, se estimeaza ca vor participa peste 5.000 elevi din clasele I – a XII-a. Programul va fi coordonat, in fiecare scoala, de cate un profesor care va supraveghea derularea corecta a campaniei.

La finalul competitiei, in luna iunie, ECOTIC va organiza o festivitate de premiere a castigatorilor din fiecare luna si pentru decernarea Marelui Premiu, constand in 100 de kilograme de echipamente electronice, institutiei de invatamant care colecteaza in perioada martie – iunie cea mai mare cantitate de DEEE.

Microsoft Romania continua activitatile care vizeaza combaterea fenomenului pirateriei software printr-o noua initiativa, care isi propune sa informeze utilizatorii cu…

Microsoft Romania a initiat cea mai ampla campanie de testare a solutiei Microsoft Dynamics CRM pe piata locala. Astfel, orice…

SKIN, importator si distribuitor al unora dintre cele mai importante branduri internationale din domeniul tehnologiei informatiei si unic importator Nikon…

Star Storage anunta lansarea serviciilor de replicare a datelor la distanta pentru orice mediu IT. Serviciile se adreseaza in primul…

www.dlink.ro este adresat tuturor clientilor interesati de portofoliul de produse al companiei precum si retelei de parteneri D-Link din Romania,…

In luna indragostitilor, BitDefender lanseaza campania online “Geeky Love Tweets” care se adreseaza internautilor pasionati de tehnologie. Marele premiu al…

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 353 ori.

Publica un raspuns