Cumparatorii de reclama, parteneri ai Google in China, au fost sfatuiti sa se orienteze catre concurentii motorului american de cautare, in contextul in care iesirea Google de pe piata chineza a motoarelor de cautare este mai mult ca sigura. „Cand discutam cu clientii ii sfatuim sa aiba in vedere Baidu. Guvernul chinez a avut o pozitie clara, iar Google are propriile principii si vor inchide”, a declarat Vincent Kobler, directorul general al EmporioAsia Leo Burnett, compania care cumpara reclama pe Google si motorul de cautare lider de piata in China, Baidu, pentru clientii sai. Problemele dintre Google si guvernul de la Beijing sunt vechi de doua luni si au survenit in urma unor atacuri cibernetice asupra Google, despre care gigantul american a declarat ca au fost dirijate din China. Ulterior a declarat ca renunta sa mai cenzureze rezultatele cautarilor pe motorul din China, anunt care a lezat autoritatile.
La randul sau, guvernul chinez a declarat la sfarsitul saptamanii trecute ca nu este pregatit sa faca concesii privind cenzura pe internet doar pentru a impiedica iesirea Google de pe piata. Potrivit celor mai recente informatii venite dinspre Google, iesirea de pe piata chineza este 99,9% sigura, iar planul retragerii e gata de a fi pus in aplicare. Compania mai are un centru de cercetare in Beijing si un birou de vanzari de publicitate, ambele deschise inainte de lansarea Google.cn, la care se pare ca nu doreste sa renunte. Compania detine 30% din piata chineza de cautare pe internet.

Citeste articolul pe: Financiarul

Clientii Google din China, sfatuiti sa mearga la concurenta

Cumparatorii de reclama, parteneri ai Google in China, au fost sfatuiti sa se orienteze catre concurentii motorului american de cautare, in contextul in care iesirea Google de pe piata chineza a motoarelor de cautare este mai mult ca sigura. „Cand discutam cu clientii ii sfatuim sa aiba in vedere Baidu. Guvernul chinez a avut o pozitie clara, iar Google are propriile principii si vor inchide”, a declarat Vincent Kobler, directorul general al EmporioAsia Leo Burnett, compania care cumpara reclama pe Google si motorul de cautare lider de piata in China, Baidu, pentru clientii sai. Problemele dintre Google si guvernul de la Beijing sunt vechi de doua luni si au survenit in urma unor atacuri cibernetice asupra Google, despre care gigantul american a declarat ca au fost dirijate din China. Ulterior a declarat ca renunta sa mai cenzureze rezultatele cautarilor pe motorul din China, anunt care a lezat autoritatile.
La randul sau, guvernul chinez a declarat la sfarsitul saptamanii trecute ca nu este pregatit sa faca concesii privind cenzura pe internet doar pentru a impiedica iesirea Google de pe piata. Potrivit celor mai recente informatii venite dinspre Google, iesirea de pe piata chineza este 99,9% sigura, iar planul retragerii e gata de a fi pus in aplicare. Compania mai are un centru de cercetare in Beijing si un birou de vanzari de publicitate, ambele deschise inainte de lansarea Google.cn, la care se pare ca nu doreste sa renunte. Compania detine 30% din piata chineza de cautare pe internet.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 80 ori.

Publica un raspuns