Aproape 60% dintre consumatorii de presa online din Statele Unite ale Americii acceseaza doua pana la cinci site-uri in fiecare zi si nu s-au aratat dispusi sa plateasca pentru a avea acces la informatii, potrivit unui studiu citat de presa internationala.
Doar 35% dintre cei care folosesc Internetul pentru a se informa au un site favorit, in timp ce doar 21% sunt mai mult sau mai putin „monogami” si recurg la o singura sursa de informatii, potrivit unui studiu realizat de Pew Research Center.
In ciuda ofertei bogate de site-uri din SUA, un numar relativ mic (199) genereaza 80% din traficul inregistrat de presa online.
Citeste articolul pe: Daily Business
Aproape 60% dintre consumatorii de presa online din Statele Unite ale Americii acceseaza doua pana la cinci site-uri in fiecare zi si nu s-au aratat dispusi sa plateasca pentru a avea acces la informatii, potrivit unui studiu citat de presa internationala.
Doar 35% dintre cei care folosesc Internetul pentru a se informa au un site favorit, in timp ce doar 21% sunt mai mult sau mai putin „monogami” si recurg la o singura sursa de informatii, potrivit unui studiu realizat de Pew Research Center.
In ciuda ofertei bogate de site-uri din SUA, un numar relativ mic (199) genereaza 80% din traficul inregistrat de presa online.
Citeste articolul pe: Daily Business