Ne aflam intr-o lume in care imaginile 3D sunt din ce in ce mai des intalnite, iar efectele vizuale sunt din ce in ce mai folosite in imaginile video.
De curand a aparut pe internet un spot publicitar care sparge oarecum tiparele unui spot obisnuit. Asta pentru ca desi incepe intr-o fereastra obisnuita a unui player video, efectele vizuale se intind mai apoi pe tot ecranul, dand senzatia unor imagini tridimensionale.
DETALII:
Pentru a vedea spotul, click aici

Citeste articolul pe: Capital

Cum arata o reclama in era imaginilor 3D

Ne aflam intr-o lume in care imaginile 3D sunt din ce in ce mai des intalnite, iar efectele vizuale sunt din ce in ce mai folosite in imaginile video.
De curand a aparut pe internet un spot publicitar care sparge oarecum tiparele unui spot obisnuit. Asta pentru ca desi incepe intr-o fereastra obisnuita a unui player video, efectele vizuale se intind mai apoi pe tot ecranul, dand senzatia unor imagini tridimensionale.
DETALII:
Pentru a vedea spotul, click aici

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 44 ori.

Publica un raspuns