In ziua in care Duster a fost lansat la Geneva, pe youtube au aparut noi clipuri video care prezinta modul in care SUV-ul Dacia se descurca pe teren accidentat.
„Garda la sol inalta, rotile de 16’’, pasajele rotilor si elementele de protectie a caroseriei invita soferul sa se aventureze pe cele mai dificile drumuri” se arata in comunicatul Dacia publicat inainte de lansarea de la Geneva.
Cei de la Dacia spun ca Duster se adapteaza tuturor conditiilor de drum datorita garzii la sol de 210 mm, consolelor scurte (822 mm in fata, 820 mm in spate) si unghiurilor de trecere (30° pentru unghiul de atac si 36° pentru unghiul de degajare).
Cu toate acestea, faptul ca SUV-ul cantareste doar 1160 kg pentru versiunea 4×2 si 1250 kg pentru versiunea 4×4 este un dezavantaj atunci cand este vorba despre terenuri accidentate, intrucat da senzatia de instabilitate.

Citeste articolul pe: Capital

Cum se face un test off-road cu Dacia Duster

In ziua in care Duster a fost lansat la Geneva, pe youtube au aparut noi clipuri video care prezinta modul in care SUV-ul Dacia se descurca pe teren accidentat.
„Garda la sol inalta, rotile de 16’’, pasajele rotilor si elementele de protectie a caroseriei invita soferul sa se aventureze pe cele mai dificile drumuri” se arata in comunicatul Dacia publicat inainte de lansarea de la Geneva.
Cei de la Dacia spun ca Duster se adapteaza tuturor conditiilor de drum datorita garzii la sol de 210 mm, consolelor scurte (822 mm in fata, 820 mm in spate) si unghiurilor de trecere (30° pentru unghiul de atac si 36° pentru unghiul de degajare).
Cu toate acestea, faptul ca SUV-ul cantareste doar 1160 kg pentru versiunea 4×2 si 1250 kg pentru versiunea 4×4 este un dezavantaj atunci cand este vorba despre terenuri accidentate, intrucat da senzatia de instabilitate.

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 52 ori.

Publica un raspuns