Primele luni ale lui 2010 au adus pentru agentia de marketing si PR Headline trei noi parteneriate, incheiate cu Romsys, Standard Snacks si ECOTIC, pentru furnizarea de servicii de PR, comunicare si consultanta specializata, potrivit unui comunicat de presa al companiei. „Este evident ca relatiile publice si-au castigat un loc important in strategiile de promovare ale companiilor. Acest an se pare ca va aduce o dezghetare a pietei de PR, iar acest lucru a fost determinat, intr-o masura importanta, si de eficienta pe care au demonstrat-o pe parcursul anului trecut specialistii in comunicare. Obiectivul cel mai important, pe care il cunosc si il urmaresc toti consultantii nostri, este sustinerea business-ului clientului, prin furnizarea unor servicii specializate de calitate, concretizate in rezultate masurabile”, a declarat Mihaela Apetrei, Senior Manager Headline. Factorii decisivi in selectarea Headline ca furnizor de servicii de marketing si PR au fost rezultatele obtinute pana acum de agentie pentru ceilalti clienti ai sai, experienta acumulata in cei noua ani de activitate, expertiza consultantilor si solutiile personalizate. Doua dintre noile parteneriate incepute in 2010 reprezinta o sustinere a planului de dezvoltare a agentiei pentru acest an, care are ca obiectiv situarea Headline ca numarul „1” printre agentiile specializate in marketing si PR pentru industria
IT. Un alt reper de atins este angajarea a trei noi consultanti in acest an; recent, echipei Headline i s-a alaturat deja Adrian Popa, fost jurnalist.

Citeste articolul pe: Curierul National

Headline incepe anul cu trei noi parteneriate

Primele luni ale lui 2010 au adus pentru agentia de marketing si PR Headline trei noi parteneriate, incheiate cu Romsys, Standard Snacks si ECOTIC, pentru furnizarea de servicii de PR, comunicare si consultanta specializata, potrivit unui comunicat de presa al companiei. „Este evident ca relatiile publice si-au castigat un loc important in strategiile de promovare ale companiilor. Acest an se pare ca va aduce o dezghetare a pietei de PR, iar acest lucru a fost determinat, intr-o masura importanta, si de eficienta pe care au demonstrat-o pe parcursul anului trecut specialistii in comunicare. Obiectivul cel mai important, pe care il cunosc si il urmaresc toti consultantii nostri, este sustinerea business-ului clientului, prin furnizarea unor servicii specializate de calitate, concretizate in rezultate masurabile”, a declarat Mihaela Apetrei, Senior Manager Headline. Factorii decisivi in selectarea Headline ca furnizor de servicii de marketing si PR au fost rezultatele obtinute pana acum de agentie pentru ceilalti clienti ai sai, experienta acumulata in cei noua ani de activitate, expertiza consultantilor si solutiile personalizate. Doua dintre noile parteneriate incepute in 2010 reprezinta o sustinere a planului de dezvoltare a agentiei pentru acest an, care are ca obiectiv situarea Headline ca numarul „1” printre agentiile specializate in marketing si PR pentru industria
IT. Un alt reper de atins este angajarea a trei noi consultanti in acest an; recent, echipei Headline i s-a alaturat deja Adrian Popa, fost jurnalist.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 647 ori.

Publica un raspuns