De 35 de ani, companiile care cer aplicatii disponibile in permanenta s-au bazat pe serverele HP NonStop pentru a-si sustine operatiunile mission critical. Aceste echipamente au un design „fault-tolerant”, care permite sistemului sa opereze la un nivel mai redus, chiar daca parti din acesta prezinta erori grave. In acelasi timp, ele asigura performanta pentru companiile cu activitate 24 de ore din 24 si 7 zile din 7, cum sunt institutiile financiare, centrele de raspuns la urgente, spitalele si operatorii de telefonie mobila.
HP si-a extins recent portofoliul de servere HP Integrity NonStop cu o serie de produse de capacitate mare, performante, menite sa asigure functionarea serviciilor la nivel optim. Imbunatatirile aduse seriei NonStop se refera la:
NonStop BladeCluster Express 1.2. – o solutie care creste performanta sistemelor de centre de date complexe, de inalta performanta si care acopera o zona geografica vasta, cu mii de procesoare.
NonStop SOAP 4.0 – un sistem imbunatatit de luare a deciziilor, bazat pe agregarea de „insule” de informatii dintr-o companie, care asigura integrarea in retea fara probleme a sistemelor software open source, precum Spring, Apache Axis 2, MyFaces si Hibernate, elemente frecvent intalnite in arhitecturi service-oriented (SOA).
NonStop SQL 2.3 – o baza de date care garanteaza calitatea serviciilor oferite prin functionalitati simplificate de programare de software, dar si capacitate mai mare pentru aplicatii si nivel ridicat de performanta.
Toate aceste imbunatatiri ajuta utilizatorii sa implementeze aplicatii si servicii noi in timp mai scurt, imbunatatind simultan infrastructurile de acces si cele de administrare pentru sistemele mission critical. Drept urmare, utilizatorii pot utiliza mai eficient informatiile vitale pentru a reduce costurile si pentru a sustine cresterea activitatii.
Jim Johnson, presedintele The Standish Group International, o companie care colaboreaza cu HP de mult timp, a explicat ca „inovatiile aduse de HP liniei de produse NonStop au schimbat modul in care industria privea activitatea mission-critical. Un numar tot mai mare de companii au acces la solutii performante si de incredere, prin care isi sustin aplicatiile critice si, simultan, impulsioneaza cresterea afacerilor”.

Citeste articolul pe: Agora News

HP imbunatateste linia de sisteme NonStop

De 35 de ani, companiile care cer aplicatii disponibile in permanenta s-au bazat pe serverele HP NonStop pentru a-si sustine operatiunile mission critical. Aceste echipamente au un design „fault-tolerant”, care permite sistemului sa opereze la un nivel mai redus, chiar daca parti din acesta prezinta erori grave. In acelasi timp, ele asigura performanta pentru companiile cu activitate 24 de ore din 24 si 7 zile din 7, cum sunt institutiile financiare, centrele de raspuns la urgente, spitalele si operatorii de telefonie mobila.
HP si-a extins recent portofoliul de servere HP Integrity NonStop cu o serie de produse de capacitate mare, performante, menite sa asigure functionarea serviciilor la nivel optim. Imbunatatirile aduse seriei NonStop se refera la:
NonStop BladeCluster Express 1.2. – o solutie care creste performanta sistemelor de centre de date complexe, de inalta performanta si care acopera o zona geografica vasta, cu mii de procesoare.
NonStop SOAP 4.0 – un sistem imbunatatit de luare a deciziilor, bazat pe agregarea de „insule” de informatii dintr-o companie, care asigura integrarea in retea fara probleme a sistemelor software open source, precum Spring, Apache Axis 2, MyFaces si Hibernate, elemente frecvent intalnite in arhitecturi service-oriented (SOA).
NonStop SQL 2.3 – o baza de date care garanteaza calitatea serviciilor oferite prin functionalitati simplificate de programare de software, dar si capacitate mai mare pentru aplicatii si nivel ridicat de performanta.
Toate aceste imbunatatiri ajuta utilizatorii sa implementeze aplicatii si servicii noi in timp mai scurt, imbunatatind simultan infrastructurile de acces si cele de administrare pentru sistemele mission critical. Drept urmare, utilizatorii pot utiliza mai eficient informatiile vitale pentru a reduce costurile si pentru a sustine cresterea activitatii.
Jim Johnson, presedintele The Standish Group International, o companie care colaboreaza cu HP de mult timp, a explicat ca „inovatiile aduse de HP liniei de produse NonStop au schimbat modul in care industria privea activitatea mission-critical. Un numar tot mai mare de companii au acces la solutii performante si de incredere, prin care isi sustin aplicatiile critice si, simultan, impulsioneaza cresterea afacerilor”.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 62 ori.

Publica un raspuns