HP lanseaza o serie de servicii menite sa imbunatateasca eficienta operationala a centrelor de date de dimensiuni mici si medii si sa creasca flexibilitatea bugetelor IT, astfel incat sa asigure respectarea angajamentelor privind nivelul de calitate a serviciilor. Datorita portofoliului de servicii IT oferit de HP, proprietarii centrelor de date de dimensiuni mici si medii pot sa utilizeze mai rentabil activele de care dispun si sa implementeze proiecte de imbunatatire a sistemului utilizat folosind personalul existent. Aceste servicii simplifica activitatea de administrare a mediilor IT multivendor, oferindu-le clientilor posibilitatea sa beneficieze de modele inovatoare de livrare a serviciilor, precum virtualizare sau cloud computing.In acelasi timp, HP a dezvoltat o serie de optiuni flexibile de finantare pentru servicii tehnologice personalizate, potrivite atat pentru companii, cat si pentru partenerii din canalul de distributie.„Echipele centrelor de date se confrunta cu medii tot mai complexe, in special in momentul in care deruleaza proiecte de virtualizare pe platforme si sisteme de operare oferite de vendori diferiti”, a declarat Ron Silliman, analist principal Gartner, Inc. „Aceste provocari sunt cu atat mai mari pentru companiile cu centre de date mici si medii, companii cu personal restrans, ale caror bugete au fost afectate de situatia economica din ultimele luni. Noi le recomandam tuturor clientilor sa abordeze problema eficientei operationale la nivelul intregii arhitecturi IT pentru a reduce astfel riscurile si pentru a obtine rezultate mai bune”.

Este imperativ ca serviciile tehnologice virtualizate comune sa fie disponibile in orice moment, rapid si eficient. De aceea, serviciile HP le dau clientilor posibilitatea sa controleze mai indeaproape fiecare functie de suport din cadrul propriului mediu IT.

Serviciile HP de suport multi-vendor (MVSS) le permit clientilor sa ofere un nivel mai ridicat de calitate a serviciilor si sa reduca, simultan, complexitatea mediilor tehnologice eterogene si costurile asociate administrarii acestora. HP simplifica activitatile de suport printr-un singur contract integrat de servicii, care preia astfel responsabilitatea pentru contractele incheiate cu furnizorii, acordurile de servicii si pentru atingerea obiectivelor cuantificabile stabilite.

HP Insight Remote Support asigura solutionarea rapida a defectiunilor pentru a reduce intreruperile in activitate si riscurile asociate, oferind servicii permanente de monitorizare de la distanta, servicii de diagnoza si de anticipare a problemelor.

HP Active Chat ofera suport pentru solutionarea defectiunilor in timp real, prin servicii web chat, pentru un numar limitat de servere si alte produse de stocare HP.

HP Data Center Training Symposium contribuie semnificativ la cresterea eficientei angajatilor prin programe personalizate de training.

Pregatite pentru centre de date cu suprafete de pana la aproape 500 m2, serviciile de evaluare HP identifica oportunitatile de optimizare a capacitatii de procesare, reducand, simultan, costurile legate de consumul de energie electrica.

Analiza de baza a capacitatii in vederea diminuarii amprentei da posibilitatea managerilor sa aloce mai eficient resursele dintr-un centru, oferindu-le informatii privind capacitatea computationala si disponibilitatea.

Analiza capacitatii si a starii infrastructurii in scopul diminuarii amprentei ajuta clientii sa identifice capacitatea de procesare de care au nevoie si riscurile la care se expun, in acelasi timp ajutan-du-i sa descopere masurile necesare pentru a-si imbunatati activitatea.

Analiza eficientei energetice pentru amprente de carbon reduse le permite clientilor sa creasca eficienta energetica a centrelor de date, reducand astfel costurile totale si impactul infrastructurii asupra mediului inconjurator. HP prezinta o solutie aparte, inginerii sai avand abilitatea de a evalua integral mediul IT, atat ca infrastructura, cat si ca locatie, garantand rezultate maxime la preturi minime.

HP a simplificat procesul prin care companiile mici si mijlocii pot achizitiona serviciile tehnologice de care au nevoie pentru a valorifica infrastructurile pe care le detin si pentru a utiliza mai bine resursele limitate.

HP Units of Service asigura rentabilitatea investitiilor in tehnologie si determina cresterea afacerii. HP a simplificat modul prin care partenerii de distributie pot sa revanda serviciile HP, oferindu-le acestora acorduri de specificatie de lucru construite ca unitati de de sine statatoare ale pachetelor de servicii HP Care Pack. Serviciile tehnologice personalizate HP care pot fi achizitionate in aceasta maniera includ servicii de relocare, integrare, operare si imbunatatire.

Serviciul HP Proactive Select le permite clientilor sa achizitioneze serviciile de care au nevoie pe masura ce au nevoie de ele. HP a marit portofoliul sau de 90 de servicii cu Server Firmware Update Installation Service, Technical Online Seminars (TOS), Virtual Tape Library Health Check si LeftHand SAN/iQ Update Service.

Furnizorul de solutii informatice Brinel se numara printre primele companii din Romania pregatite sa ofere clientilor servicii bazate pe BPOS…

SMC Networks a anuntat astazi lansarea a doua switch-uri stivuibile, cu management, de nivel 3, TigerStack II 1000 (SMC8926EM si…

ANCOM a finalizat astazi, impreuna cu reprezentantii industriei telecom prezenti la reuniunea Consiliului Consultativ, conditiile tehnice si administrative pentru furnizarea…

Coroborat cu reuniunea Information Governance Council, IBM a anuntat noi solutii software pentru protectia si monitorizarea datelor precum si…

Star Storage lanseza astazi serviciile externalizate de infrastructura IT (IaaS) – servere dedicate si servere virtuale in regim „on demand”…

Canon anunta lansarea seriei LEGRIA HF S – o gama de camere video full HD concepute pentru pasionatii de cinematografie….

Citeste articolul pe: XtremPC

HP lanseaza o serie de servicii menite sa imbunatateasca eficienta operationala a centrelor de date

HP lanseaza o serie de servicii menite sa imbunatateasca eficienta operationala a centrelor de date de dimensiuni mici si medii si sa creasca flexibilitatea bugetelor IT, astfel incat sa asigure respectarea angajamentelor privind nivelul de calitate a serviciilor. Datorita portofoliului de servicii IT oferit de HP, proprietarii centrelor de date de dimensiuni mici si medii pot sa utilizeze mai rentabil activele de care dispun si sa implementeze proiecte de imbunatatire a sistemului utilizat folosind personalul existent. Aceste servicii simplifica activitatea de administrare a mediilor IT multivendor, oferindu-le clientilor posibilitatea sa beneficieze de modele inovatoare de livrare a serviciilor, precum virtualizare sau cloud computing.In acelasi timp, HP a dezvoltat o serie de optiuni flexibile de finantare pentru servicii tehnologice personalizate, potrivite atat pentru companii, cat si pentru partenerii din canalul de distributie.„Echipele centrelor de date se confrunta cu medii tot mai complexe, in special in momentul in care deruleaza proiecte de virtualizare pe platforme si sisteme de operare oferite de vendori diferiti”, a declarat Ron Silliman, analist principal Gartner, Inc. „Aceste provocari sunt cu atat mai mari pentru companiile cu centre de date mici si medii, companii cu personal restrans, ale caror bugete au fost afectate de situatia economica din ultimele luni. Noi le recomandam tuturor clientilor sa abordeze problema eficientei operationale la nivelul intregii arhitecturi IT pentru a reduce astfel riscurile si pentru a obtine rezultate mai bune”.

Este imperativ ca serviciile tehnologice virtualizate comune sa fie disponibile in orice moment, rapid si eficient. De aceea, serviciile HP le dau clientilor posibilitatea sa controleze mai indeaproape fiecare functie de suport din cadrul propriului mediu IT.

Serviciile HP de suport multi-vendor (MVSS) le permit clientilor sa ofere un nivel mai ridicat de calitate a serviciilor si sa reduca, simultan, complexitatea mediilor tehnologice eterogene si costurile asociate administrarii acestora. HP simplifica activitatile de suport printr-un singur contract integrat de servicii, care preia astfel responsabilitatea pentru contractele incheiate cu furnizorii, acordurile de servicii si pentru atingerea obiectivelor cuantificabile stabilite.

HP Insight Remote Support asigura solutionarea rapida a defectiunilor pentru a reduce intreruperile in activitate si riscurile asociate, oferind servicii permanente de monitorizare de la distanta, servicii de diagnoza si de anticipare a problemelor.

HP Active Chat ofera suport pentru solutionarea defectiunilor in timp real, prin servicii web chat, pentru un numar limitat de servere si alte produse de stocare HP.

HP Data Center Training Symposium contribuie semnificativ la cresterea eficientei angajatilor prin programe personalizate de training.

Pregatite pentru centre de date cu suprafete de pana la aproape 500 m2, serviciile de evaluare HP identifica oportunitatile de optimizare a capacitatii de procesare, reducand, simultan, costurile legate de consumul de energie electrica.

Analiza de baza a capacitatii in vederea diminuarii amprentei da posibilitatea managerilor sa aloce mai eficient resursele dintr-un centru, oferindu-le informatii privind capacitatea computationala si disponibilitatea.

Analiza capacitatii si a starii infrastructurii in scopul diminuarii amprentei ajuta clientii sa identifice capacitatea de procesare de care au nevoie si riscurile la care se expun, in acelasi timp ajutan-du-i sa descopere masurile necesare pentru a-si imbunatati activitatea.

Analiza eficientei energetice pentru amprente de carbon reduse le permite clientilor sa creasca eficienta energetica a centrelor de date, reducand astfel costurile totale si impactul infrastructurii asupra mediului inconjurator. HP prezinta o solutie aparte, inginerii sai avand abilitatea de a evalua integral mediul IT, atat ca infrastructura, cat si ca locatie, garantand rezultate maxime la preturi minime.

HP a simplificat procesul prin care companiile mici si mijlocii pot achizitiona serviciile tehnologice de care au nevoie pentru a valorifica infrastructurile pe care le detin si pentru a utiliza mai bine resursele limitate.

HP Units of Service asigura rentabilitatea investitiilor in tehnologie si determina cresterea afacerii. HP a simplificat modul prin care partenerii de distributie pot sa revanda serviciile HP, oferindu-le acestora acorduri de specificatie de lucru construite ca unitati de de sine statatoare ale pachetelor de servicii HP Care Pack. Serviciile tehnologice personalizate HP care pot fi achizitionate in aceasta maniera includ servicii de relocare, integrare, operare si imbunatatire.

Serviciul HP Proactive Select le permite clientilor sa achizitioneze serviciile de care au nevoie pe masura ce au nevoie de ele. HP a marit portofoliul sau de 90 de servicii cu Server Firmware Update Installation Service, Technical Online Seminars (TOS), Virtual Tape Library Health Check si LeftHand SAN/iQ Update Service.

Furnizorul de solutii informatice Brinel se numara printre primele companii din Romania pregatite sa ofere clientilor servicii bazate pe BPOS…

SMC Networks a anuntat astazi lansarea a doua switch-uri stivuibile, cu management, de nivel 3, TigerStack II 1000 (SMC8926EM si…

ANCOM a finalizat astazi, impreuna cu reprezentantii industriei telecom prezenti la reuniunea Consiliului Consultativ, conditiile tehnice si administrative pentru furnizarea…

Coroborat cu reuniunea Information Governance Council, IBM a anuntat noi solutii software pentru protectia si monitorizarea datelor precum si…

Star Storage lanseza astazi serviciile externalizate de infrastructura IT (IaaS) – servere dedicate si servere virtuale in regim „on demand”…

Canon anunta lansarea seriei LEGRIA HF S – o gama de camere video full HD concepute pentru pasionatii de cinematografie….

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 539 ori.

Publica un raspuns