IIRUC Service impreuna ABC Telecom, reprezentantul Siemens Enterprise Communications in Romania, realizeaza un parteneriat strategic pentru a oferi solutii de comunicatii unificate (Unified Communication Services and Solutions). Acest tip de solutii ofera posibilitatea eficientizarii costurilor unei companii legate de telecomunicatii si implica folosirea Internetului si aplicatiilor software disponibile pe orice calculator pentru toate necesitatile de comunicare si colaborare interne si externe.
In urma acestui parteneriat, IIRUC Service va propune implementarea de solutii de comunicatii unificate pentru clientii sai din domeniile financiar-bancar, asigurari si retail, si estimeaza ca serviciul ar putea fi folosit de cateva mii de utilizatori. Solutia se adreseaza in principal companiilor cu pana la 150 de utilizatori, dar poate fi usor extinsa pana la sute si chiar mii de utilizatori pentru companiile de talie mare. IIRUC Service asigura consultanta, monitorizarea si outsourcing pentru solutiile de comunicatii unificate oferite, ajutand astfel clientii sa isi reduca semnificativ costurile legate de telecomunicatii.
„Solutiile de comunicatii unificate sunt menite sa eficientizeze costurile legate de telecomunicatii cu pana la 30% si, in plus, aduc si o economie a timpului cheltuit in interactiunea umana, deoarece permit tuturor persoanelor implicate sa tina legatura direct, in timp real, oriunde s-ar afla, prin intermediul calculatorului. De asemenea, sistemul este extrem de eficient pentru companiile ale caror angajati lucreaza in sedii diferite sau in orase diferite, la distante mari, dar trebuie sa interactioneze pentru proiecte comune in timp real”, a declarat Calin Rangu, CEO IIRUC Service.
Solutiile unificate aduc pe desktop-ul utilizatorului aplicatii care sunt utilizate pentru telefonie, chat, videoconferinta, colaborare pe documente, prezentari sau orice alte fisiere folosite in activitatea de zi cu zi. In acelasi timp, se pot gestiona e-mailul, SMS-urile, iar fiecare utilizator poate avea un status privind activitatile pe care le realizeaza. Sistemul permite si integrarea comunicatiilor mobile, accesului mobil la Internet, precum si a unor aplicatii pentru analiza proceselor de afaceri.

Citeste articolul pe: Agora News

IIRUC Service si Siemens Enterprise Communications incheie un parteneriat strategic

IIRUC Service impreuna ABC Telecom, reprezentantul Siemens Enterprise Communications in Romania, realizeaza un parteneriat strategic pentru a oferi solutii de comunicatii unificate (Unified Communication Services and Solutions). Acest tip de solutii ofera posibilitatea eficientizarii costurilor unei companii legate de telecomunicatii si implica folosirea Internetului si aplicatiilor software disponibile pe orice calculator pentru toate necesitatile de comunicare si colaborare interne si externe.
In urma acestui parteneriat, IIRUC Service va propune implementarea de solutii de comunicatii unificate pentru clientii sai din domeniile financiar-bancar, asigurari si retail, si estimeaza ca serviciul ar putea fi folosit de cateva mii de utilizatori. Solutia se adreseaza in principal companiilor cu pana la 150 de utilizatori, dar poate fi usor extinsa pana la sute si chiar mii de utilizatori pentru companiile de talie mare. IIRUC Service asigura consultanta, monitorizarea si outsourcing pentru solutiile de comunicatii unificate oferite, ajutand astfel clientii sa isi reduca semnificativ costurile legate de telecomunicatii.
„Solutiile de comunicatii unificate sunt menite sa eficientizeze costurile legate de telecomunicatii cu pana la 30% si, in plus, aduc si o economie a timpului cheltuit in interactiunea umana, deoarece permit tuturor persoanelor implicate sa tina legatura direct, in timp real, oriunde s-ar afla, prin intermediul calculatorului. De asemenea, sistemul este extrem de eficient pentru companiile ale caror angajati lucreaza in sedii diferite sau in orase diferite, la distante mari, dar trebuie sa interactioneze pentru proiecte comune in timp real”, a declarat Calin Rangu, CEO IIRUC Service.
Solutiile unificate aduc pe desktop-ul utilizatorului aplicatii care sunt utilizate pentru telefonie, chat, videoconferinta, colaborare pe documente, prezentari sau orice alte fisiere folosite in activitatea de zi cu zi. In acelasi timp, se pot gestiona e-mailul, SMS-urile, iar fiecare utilizator poate avea un status privind activitatile pe care le realizeaza. Sistemul permite si integrarea comunicatiilor mobile, accesului mobil la Internet, precum si a unor aplicatii pentru analiza proceselor de afaceri.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 434 ori.

Publica un raspuns