Agentia interactiva PlayTheBalls anunta cea de-a treia editie a IMTO, care cuprinde in 2010 4 evenimente specializate pe teme de publicitate si marketing online: SEO & SEM, Social Media, Creativitate & Inovatie si IA/UX/Design.
Fiecare eveniment va consta intr-un serie de workshop-uri cu maxim 40 de participanti, desfasurat pe parcursul a 2 zile. Vorbitorii, atat profesionisti romani, cat si practicieni cu experienta din strainatate, vor transmite informatii practice, exercitii, studii de caz si solutii concrete.
Participantii pot alege o locatie pentru fiecare tematica, votand pe site-ul www.imto.ro unul din orasele: Bucuresti, Cluj, Iasi sau Timisoara.
„Aflat la a 3-a editie, IMTO s-a cristalizat intr-un concept matur. Am decis sa ne focusam pe evenimente restranse, cu un volum foarte dens de informatie si o interactiune continua intre vorbitori si participanti. Cred ca in 2010 si in anii urmatori vom vedea o cerere din ce in ce mai mare pentru workshop-uri, training-uri si cursuri de nisa. Audienta care a trecut prin conferintele din anii anteriori se specializeaza si dezvolta dorinte si nevoi din ce in ce mai concrete”, a declarat Ciprian Gavriliu, managing director PlayTheBalls.
Primul eveniment IMTO 2010 va avea loc in luna mai, urmand ca, pana la jumatatea anului, participantii sa poata interactiona in cadrul celui de-al doilea workshop. Celelalte doua evenimente sunt programate pentru a doua jumatate a lui 2010.
Workshop-urile marca IMTO vor aduce valoare pentru specialisti din domeniul comunicarii, marketeri, brand manageri, antreprenori, executivi, jurnalisti, consultanti, profesionisti din domeniul web, intr-un cadru care incurajeaza schimbul liber de informatii si dezvoltarea de relatii.
Brandul de evenimente IMTO a demarat cu o conferinta generalista despre Internet in 2008 si a continuat cu un eveniment axat pe marketing online in 2009: o zi de conferinte si o zi de workshop-uri. In 2010, IMTO se transforma intr-o serie de evenimente specializate, cu acoperire nationala.
In primii 2 ani, in cadrul evenimentelor IMTO au participat si interactionat peste 300 de participanti. Printre vorbitorii editiilor precedente se numara: Doru Panaitescu, Adrian Monoranu, Claudiu Murariu, Adriana Iordan, Ciprian Stavar, Bogdana Butnar, Adrian Soare, Alexandru Israil, Gabriel „Krumel” Curcudel, Dorin Boerescu, Bobby Voicu, Cristian Ignat.
Pentru informatii suplimentare, accesati site-ul www.imto.ro
PlayTheBalls, agentia organizatoare a evenimentelor IMTO, este deschisa catre partenerii dispusi sa se alature brandului de eveniment, in masura relevantei pentru publicul si tematica vizate.
Infiintata in iunie 2007, PlayTheBalls este o agentie interactiva cu birouri in Bucuresti si Iasi. Abordarea focusata pe strategie si inovatie a atras clienti precum Simplus, ASEBUSS, Ceramica Iasi, Doraly, The Investor, 13 Grade.
PlayTheBalls sustine cresterea si dezvoltarea pietei de publicitate si marketing online prin diferite proiecte: IMTO, Online Shift, Marketing for Sales, sau Online Career Day (un eveniment creat de ODO).

Citeste articolul pe: Daily Business

IMTO 2010 lanseaza 4 evenimente de nisa despre marketing online in Bucuresti si in tara (P)

Agentia interactiva PlayTheBalls anunta cea de-a treia editie a IMTO, care cuprinde in 2010 4 evenimente specializate pe teme de publicitate si marketing online: SEO & SEM, Social Media, Creativitate & Inovatie si IA/UX/Design.
Fiecare eveniment va consta intr-un serie de workshop-uri cu maxim 40 de participanti, desfasurat pe parcursul a 2 zile. Vorbitorii, atat profesionisti romani, cat si practicieni cu experienta din strainatate, vor transmite informatii practice, exercitii, studii de caz si solutii concrete.
Participantii pot alege o locatie pentru fiecare tematica, votand pe site-ul www.imto.ro unul din orasele: Bucuresti, Cluj, Iasi sau Timisoara.
„Aflat la a 3-a editie, IMTO s-a cristalizat intr-un concept matur. Am decis sa ne focusam pe evenimente restranse, cu un volum foarte dens de informatie si o interactiune continua intre vorbitori si participanti. Cred ca in 2010 si in anii urmatori vom vedea o cerere din ce in ce mai mare pentru workshop-uri, training-uri si cursuri de nisa. Audienta care a trecut prin conferintele din anii anteriori se specializeaza si dezvolta dorinte si nevoi din ce in ce mai concrete”, a declarat Ciprian Gavriliu, managing director PlayTheBalls.
Primul eveniment IMTO 2010 va avea loc in luna mai, urmand ca, pana la jumatatea anului, participantii sa poata interactiona in cadrul celui de-al doilea workshop. Celelalte doua evenimente sunt programate pentru a doua jumatate a lui 2010.
Workshop-urile marca IMTO vor aduce valoare pentru specialisti din domeniul comunicarii, marketeri, brand manageri, antreprenori, executivi, jurnalisti, consultanti, profesionisti din domeniul web, intr-un cadru care incurajeaza schimbul liber de informatii si dezvoltarea de relatii.
Brandul de evenimente IMTO a demarat cu o conferinta generalista despre Internet in 2008 si a continuat cu un eveniment axat pe marketing online in 2009: o zi de conferinte si o zi de workshop-uri. In 2010, IMTO se transforma intr-o serie de evenimente specializate, cu acoperire nationala.
In primii 2 ani, in cadrul evenimentelor IMTO au participat si interactionat peste 300 de participanti. Printre vorbitorii editiilor precedente se numara: Doru Panaitescu, Adrian Monoranu, Claudiu Murariu, Adriana Iordan, Ciprian Stavar, Bogdana Butnar, Adrian Soare, Alexandru Israil, Gabriel „Krumel” Curcudel, Dorin Boerescu, Bobby Voicu, Cristian Ignat.
Pentru informatii suplimentare, accesati site-ul www.imto.ro
PlayTheBalls, agentia organizatoare a evenimentelor IMTO, este deschisa catre partenerii dispusi sa se alature brandului de eveniment, in masura relevantei pentru publicul si tematica vizate.
Infiintata in iunie 2007, PlayTheBalls este o agentie interactiva cu birouri in Bucuresti si Iasi. Abordarea focusata pe strategie si inovatie a atras clienti precum Simplus, ASEBUSS, Ceramica Iasi, Doraly, The Investor, 13 Grade.
PlayTheBalls sustine cresterea si dezvoltarea pietei de publicitate si marketing online prin diferite proiecte: IMTO, Online Shift, Marketing for Sales, sau Online Career Day (un eveniment creat de ODO).

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 474 ori.

Publica un raspuns